Moje doświadczenie



informujemy, że w związku z zagrożeniem epidemiologicznym rejestracja do odwołania odbywać się będzie tylko i wyłącznie telefonicznie/smsowo .
Za utrudnienia przepraszamy
Własną praktykę prowadzę od 2009 roku. Pierwszy gabinet założony został w Raciechowicach 330. Tam też udzielane są świadczenia na NFZ. W Wieliczce pracowałem od 2007 roku. W 2012 roku otworzyłem własny gabinet na ul. Limanowskiego 28. Studia ukończyłem w roku 2004. W latach 2006-2007 pracowałem w największej w tym czasie prywatnej praktyce stomatologicznej w Sztokholmie. Tam też zyskałem doświadczenie i praktykę w najnowocześniejszych i najlepszych metodach leczenia. Zapraszam do mojego gabinetu! Gwarantuję fachową i miłą obsługę!
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
166 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Bardzo miły Pan. Solidny. Konkretny. Wizyta bardzo przyjemna.
Pełen profesjonalizm, szybko i konkretnie zdiagnozowane. Wracam do pana Jana po tym jak skutecznie i fachowo naprawił źle przeprowadzone leczenie kanałowe od mojej poprzedniej pani dentystki. Ząb odratowany i nic się nie dzieje już parę lat. Tym razem niestety okazało się ,że kolejny ząb będzie do leczenia kanałowego więc, z pełnym spokojem umówiłem wizytę. Do fachowca warto czekać. Terminy długie, ale to tylko pokazuje jak wielu pacjentów jest podobnego zdania jak ja.
Super podejście do Pacjenta.Miła atmosfera.Polecam!!!!!!!
Wszystko sprawnie i szybko . Polecam ten gabinet .
Pan doktor, bardzo sympatyczny, bezboleśnie usuną korzeń zęba i zaczął leczenie następnego. Bardzo polecam
Bardzo dobry specjalista. Można się wyluzować, bo atmosfera temu sprzyja. Brak bólu.
Szybkie i skuteczne leczenie. Zaplanowane dalsze postępowanie.
Polecam Pana doktora w 100%, pierwszy raz trafilam na dentyste ktory tak podchodzi do pacjenta a jeszcze wykonuje znieczulenie naprawde bezbolesnie.
To już moja kolejna wizyta, jak zwykle w miłej atmosferze. Pan doktor jest bardzo delikatny a jednocześnie szybki, widać że zna się na swojej pracy. Zaleczył od razu 2 zęby, dzięki czemu kolejna wizyta dopiero za pół roku. I ceny bardzo atrakcyjne. Jednym słowem same plusy.
Atmosfera w gabinecie jest bardzo przyjazna i luźna - Pan doktor jest delikatny i konkretny. Przeszłam dużo stomatologów i Pan Ludwikowski jest najlepszy i godny polecenia!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Jan Ludwikowski?Jan Ludwikowski to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Jan Ludwikowski oferuje usługi takie jak: leczenie próchnicy, implanty, protezy, leczenie kanałowe, usuwanie zębów, chirurgiczne usuwanie zębów, korony, leczenie stomatologiczne pod mikroskopem, zamknięcie przetoki ustno-zatokowej, kamera wewnątrzustna.
-
Gdzie Jan Ludwikowski ma swój gabinet?Jan Ludwikowski przyjmuje pod adresem:
- Limanowskiego 28 Wieliczka
- Raciechowice 330 Dobczyce
-
Czy Jan Ludwikowski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Jan Ludwikowski nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Jan Ludwikowski akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Jan Ludwikowski to: Gotówka.
-
Jak Jan Ludwikowski umawia wizyty?Jan Ludwikowski używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Jan Ludwikowski?Jan Ludwikowski może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jan Ludwikowski: co mówią pacjenci?166 osób dodało swoją opinię. Jan Ludwikowski ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Jan Ludwikowski?Jan Ludwikowski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.