Moje doświadczenie
Adresy (10)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja anestezjologiczna (opis) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja anestezjologiczna • Od 250 zł
Konsultacja w zakresie leczenia bólu • 200 zł
Badania diagnostyczne • Od 200 zł +2 więcej
Blokady przeciwbólowe • Od 150 zł
Farmakoterapia • Od 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja w zakresie leczenia bólu • 250 zł
Konsultacja anestezjologiczna • Od 250 zł
NIP
Adres firmy
aleja Zwycięstwa 53/1, Aniołki, Gdańsk
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja anestezjologiczna • 280 zł
Konsultacja lekarska (opis) • 400 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja w zakresie leczenia bólu
Konsultacja anestezjologiczna
Badania diagnostyczne
Blokady przeciwbólowe
Farmakoterapia
+ 2 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
Publikacje i artykuły
282 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Henryk
Pań Dr. To przemiły człowiek z bardzo dobrym podejściem do pacjenta. Już po pierwszej wizycie ból ustąpił po długich latach cierpienia, łykania garściami tabletek wystarczyła jedna blokada.jestem bardzo wdzięczny bardzo dziękuję. Serdecznie polecam
M.S
Dr Michał But to miły, profesjonalny i znakomity lekarz, obdarzony empatią i cierpliwością. Zaangażowanie Pana Doktora, jego diagnozy i zabiegi są godne najwyższej pochwały.
Chciałabym bardzo podziękować Panu Doktorowi za poprawienie jakości mojego życia.
Natalia
Polecam,Pan doktor bardzo ciepły,szczegółowo wszystko wytłumaczył a moje bóle głowy które do tej pory były diagnozowane jako migrenowe okazało się ,że mają inne podłoże,pojawiło się światełko na życie bez brania tony leków.
Elżbieta
Od prawie 40 lat mam migrenę. Łykałam masę tabletek przeciwbólowych różnego rodzaju ale bez skutku. Ataki migreny były tak duże, że czasami musiałam wzywać pogotowie. Od kilku lat jestem pacjentką dr Michała Buta. Dopiero on poradził sobie z moją migreną dzięki zabiegom kriolezji GON. Ulga w bólu jest wręcz niesamowita. Bardzo rzadko mam ataki migreny, ponadto poziom odczuwania bólu jest niski. Nie truję organizmu środkami przeciwbólowymi. Czuję się wspaniale. Jestem niewyobrażalnie wdzięczna dr Michałowi But za opiekę i leczenie. Polecam wszystkim ,którzy cierpią na jakiekolwiek rodzaje bólu wizytę u tak wspaniałego specjalisty jakim jest dr But.
Henryka, wdzięczna pacjentka z Gdyni
Do doktora Michała Buta trafiłam po latach długotrwałego, dokuczliwego bólu kręgosłupa w odcinku szyjnym i lędźwiowym. Ulgę przyniosło mi już samo podejście doktora do mnie i mojego schorzenia - cierpliwość, delikatność, zainteresowanie i zaangażowane doktora Buta są godne najwyższej pochwały. A zastosowana terapia, czyli termolezja odcinka lędźwiowego kręgosłupa po latach pozwoliła mi w końcu odczuć fizyczną ulgę - pozbyć się, choćby czasowo, ostrego bólu. Kontynuuje cykliczną terapię u doktora, a wszystkim cierpiącym pacjentom serdecznie polecam opiekę tego lekarza.
Maria Czubaj
Dr Michał But ---- Znakomity lekarz, profesjonalista. Empatyczny człowiek. W pełni ufam jego wiedzy i umiejętnościom medycznym. Panie doktorze z serca dziękuję za każdy dzień bez bólu głowy. Polecam wszystkim, którzy cierpią i przyjmują kilogramy leków.
Jarosław
Pan Doktor zaproponował nowe metody leczenia neuralgii trójdzielnej typu 2, która jest niezwykle ciężkim schorzeniem. Wizyta w pełni profesjonalna.
KD
Profesjonalne podejście do sprawy. Konkretnie i zdecydowanie
Paweł Sz
Pełen profesjonalizm, doskonałe prowadzenie i diagnoza. Schorzenie operacyjne wyleczone bezinwazyjne. Dziękuję
Maria
Rzeczowy lekarz z konkretnym planem. Wszystko dokładnie wyjaśnione.
Odpowiedzi na pytania
48 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Czy znieczulenie miejscowe to znieczulenie podawane w kręgosłup ?
Dzień dobry. Znieczulenie miejscowe to znieczulenie polegające na podaniu leku znieczulającego, najczęściej Lignocainy śródskórnie w miejscu operowanym. Znieczulenie "podawane w kręgosłup" to znieczulenie podpajęczynówkowe lub zewnątrzoponowe. Znieczulenie takie jest o wiele bardziej rozległe i wymaga monitorowania pacjenta przez pewien czas.
Czy posiadając port naczyniowy moge poddać sie zabiegowi jonoforezy? Czy port jest przeciwwskazaniem do zabiegu pradami? Na karcie wypisowej ze szpitala mam jedynie informacje o tym, ze majac port mozna korzystać z badan mri, tk i rtg. Pozdrawia
Dzień dobry
Nie można stosować takiego zabiegu na skórę gdzie zaimplantowano port. Poza tym nie jest to przeciwwskazanie.
Pozdrawiam
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Michał But?Michał But to anestezjolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Michał But oferuje usługi takie jak: blokady przeciwbólowe, badania diagnostyczne, farmakoterapia, konsultacja anestezjologiczna, konsultacja w zakresie leczenia bólu, konsultacja online, Konsultacja lekarska.
-
Gdzie Michał But ma swój gabinet?Michał But przyjmuje pod adresem:
- Kościuszki 2 Koszalin
- Szpitalna 2 Koszalin
- Lelewela 58 Słupsk
- Orla 2 Koszalin
- Chałubińskiego 7 Koszalin
- Aleja Zwycięstwa 53/1 Gdańsk
- Aleja Niepodległości 754 Sopot
- aleja Zwycięstwa 53/1 Gdańsk
-
Czy Michał But przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Michał But oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Michał But akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Michał But to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Michał But?Języki, których używa Michał But to angielski.
-
Jak Michał But umawia wizyty?Michał But używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Michał But?Michał But może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Michał But: co mówią pacjenci?282 osób dodało swoją opinię. Michał But ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Michał But?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Michał But: NFZ Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.