Moje doświadczenie
Adresy (4)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • Od 280 zł
Konsultacja kardiologiczna • 280 zł
ECHO serca • Od 250 zł +1 więcej
Holter EKG • 150 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja kardiologiczna + ECHO serca • 350 zł
Konsultacja kardiologiczna + EKG (pierwszorazowa) • 290 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
68 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Anna MW
Czułam się objęta kompleksowa,troskliwa opieka, Pan dr wszystko spokojnie tłumaczy,fachowość i empatia dziękuję
Iwona C.
Byłam dziś pierwszy raz na wizycie.pan doktor to empatyczny człowiek.odpowiadal na wszystkie moje ,nawet drobiazgowe pytania.dostalam dużo badań do wykonania.czulam się komfortowo .myślę,że trafiłam na konkretnego fachowca.
W.G
Serdecznie polecam Doktora! Rozmowę prowadzi rzeczowo i konkretnie w sposób, który każdy jest w stanie zrozumieć. W końcu trafiłem w dobre ręce.
Pozdrawiam serdecznie.
Bespalova Svitlana
Kwalifikacyjny specjalista. Jestem zadowolona z konsultacji i leczenia.
Piotr
Właściwe podejście do pacjenta. Ostrożność przy diagnozie. Polecam.
Dominik
Bez wątpliwości można polecić. Konsultacja odbyła się sprawnie.
Elżbieta Wojnarowska
Cudowny kardiolog znający się na swoim fachu. Cała rodzina się leczy bądź leczyła. Miły, spokojny, umiejący dokładnie wyjaśnić przyczyny choroby. Bardzo skuteczny w swoim działaniu
Szczerze polecam wszystkim .
Agnieszka
Chodzę do pana doktora już bardzo długo zawsze przyjazny i uśmiechnięty, wszystko wytłumaczone i odpowiedziane na każde pytanie polecam bardzo
Irena Barska
Pan Dr Poliwczak jest specjalistą godnym zaufania,konkretny i kompetentny,w sposób przystępny wytłumaczył program leczenia.Pogodny,opanowany daje pacjentowi poczucie bezpieczeństwa, że wdrożone leczenie będzie skuteczne. Mocno w to wierzę.
Jasiek
Bardzo sympatyczny lekarz fachowość i profesjonalizm
Odpowiedzi na pytania
2 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Od czasu do czasu jestem bardzo przeziębiona przez jeden dzień. Mam niespodziewane kaszlu i ból gardła, non stop. Co to może oznaczać?
Przedstawione objawy są bardzo niespecyficzne i mogą być symptomami wielu zaburzeń. Prawdopodobna jest zarówno etiologia alergiczna, w tym specyficzne postaci astmy oskrzelowej/alergiczne schorzenia górnych dróg oddechowych. Nie można wykluczyć też infekcji. Proponowałbym na początku solidne badanie lekarskie a następnie badania dodatkowe, w tym oznaczenie parametrów zapalnych, może testy alergiczne.
Prawie 2 tygodnie temu podczas mycia głowy wyciągnęłam dużego już w miarę kleszcza (raczej w całości, bo obserwowałam go i chodził normalnie). Po 2 dniach obok miejsca ugryzienia pojawił się mały rumien wielkości małego paznokcia (czerwona obrączka, w środku biały). Pojechałam na pomoc doraźną, bo to był weekend. Tam powiedziano mi, że to raczej nie borelioza i mam smarować Fenistilem. Od kilku dni w miejscu ugryzienia wyrasta mi coraz większy guz, jest naprawdę dość spory, widać bez większych poszukiwań i niestety bardzo boli, czasami swędzi. W dodatku od miejsca guza aż po szyję wszystko mnie boli, cała prawa strona szyi boli do tego stopnia, że jak jej dotknę w nocy poduszką, to od razu się budzę z bólu. Wczoraj udałam się do lekarza rodzinnego, zapisał mi Doxycyclinum TZF, ale bardzo niepokoi mnie ten ból... Dodam, że ten rumień obok miejsca ugryzienia nie powiększa się.
Zgadzam się z Kolegami. Leczenie, które w teorii powinno zabezpieczyć Panią przed boreliozą zostało zastosowane. Zwykle stosuje się dawkę 2 x 100 mg/dobę. W przypadku utrzymywania się dolegliwości bólowych można zastosować dostępne bez recepty leki typu paracetamol lub ibuprofen. Natomiast po zakończeniu profilaktyki antybiotykowej do rozważenia wykonanie testów immunologicznych - przeciwciała p. boreliozie IgG i IgM. Pozdrawiam
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Adam Poliwczak?Adam Poliwczak to kardiolog, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Adam Poliwczak oferuje usługi takie jak: konsultacja kardiologiczna, ECHO serca, Holter EKG, konsultacja internistyczna, Holter ciśnieniowy ABPM, EKG spoczynkowe, konsultacja kardiologiczna + ECHO serca, Konsultacja kardiologiczna + EKG (pierwszorazowa).
-
Gdzie Adam Poliwczak ma swój gabinet?Adam Poliwczak przyjmuje pod adresem:
- Plac Hallera 1 Łódź
- Piotrkowska 48 Łódź
- ul. Parzęczewska 35 Zgierz
- Zgierska 249 Łódź
-
Czy Adam Poliwczak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Adam Poliwczak nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Adam Poliwczak akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Adam Poliwczak to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Adam Poliwczak?Języki, których używa Adam Poliwczak to angielski, niemiecki, rosyjski.
-
Jak Adam Poliwczak umawia wizyty?Adam Poliwczak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Adam Poliwczak?Adam Poliwczak może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Adam Poliwczak: co mówią pacjenci?68 osób dodało swoją opinię. Adam Poliwczak ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Adam Poliwczak?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Adam Poliwczak: POLMED Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
Kardiolodzy z Medicover w Łodzi
Kardiolodzy z TU Zdrowie w Łodzi
Kardiolodzy z Signal Iduna w Łodzi
Kardiolodzy z PZU Zdrowie w Łodzi
Kardiolodzy z Compensa w Łodzi
Kardiolodzy z INTER Polska w Łodzi
Kardiolodzy z PZU Życie w Łodzi
Kardiolodzy z Medica Polska w Łodzi
Kardiolodzy z PZU Pomoc w Łodzi
Kardiolodzy z Płatność Falck w Łodzi
Kardiolodzy z SKOK Asekuracja w Łodzi
Kardiolodzy z Enel-med w Łodzi
Kardiolodzy z Pol-Assistance w Łodzi
Kardiolodzy z Inne (Refundacja kosztów) w Łodzi
Więcej (13)