Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta) • 250 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta)
W jaki sposób ustalane są ceny?
9 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Karolina
Pierwsza wizyta z dzieckiem przebiegła w bardzo pomyślnej atmosferze . Prezentacja narzędzi w formie zabawy z dzieckiem, bardzo profesjonalne podejście, rzeczowo i bardzo miło
Z.S.
Wizyta przebiegła pomyślnie, dzieci zadowolone. Miła i sympatyczna Pani.
Elżbieta C.
Polecam. Dobry fachowiec. Na pewno będę jeszcze korzystać z usług Pani doktor.
LZ
Miło, rzeczowo, sprawnie, przyjemnie, ładnie - polecam
Przemek
Pani Doktor Agata to niezwykle miła i profesjonalna stomatolog. Cała wizyta przebiegła bez żadnego stresu i bez bólu. Doktor w trakcie wizyty mówiła co będzie robić i wytłumaczyła też jakie będą następne kroki w leczeniu. Każdemu życzę trafić do takiego lekarza!
Monika
Gorąco polecam Panią Doktor! Od zawsze bałam się wizyt u stomatologów, dr Tomczyńska sprawiła, że do dentysty idę z uśmiechem i bez lęku. Leczenie przynosi pożądane efekty, jest zawsze bezbolesne, szybkie i bardzo estetyczne. Po latach poszukiwań, w końcu znalazłam swojego stomatologa, dziękuję, Pani Doktor!
K.N.
Wizyta przebiegła w miłej i przyjaznej atmosferze, punktualnie, zabieg przeprowadzony sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Polecam
Wojtek
Serdecznie polecam Panią Doktor Agatę. Bardzo się stresowałem wizytą u stomatologa, ale Pani Doktor szybko odczarowała moje nastawienie - wytłumaczyła mi dokładnie przebieg wizyty, jest zaangażowana i uśmiechnięta. No i najważniejsze - cały zabieg bezboleśnie! ;-) Pozdrawiam
Andrzej
Dobry dojazd , miejsca parkingowe, sprzęt czasowy , pacjent obsługiwany punktualnie , Pani stomatolog bardzo komunikatywna , platność dopasowana do potrzeby pacjenta .
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agata Tomczyńska?Agata Tomczyńska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agata Tomczyńska oferuje usługi takie jak: konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Agata Tomczyńska ma swój gabinet?Agata Tomczyńska przyjmuje pod adresem:
- Wierzbowa 2 Rokietnica
-
Czy Agata Tomczyńska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Agata Tomczyńska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Agata Tomczyńska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Agata Tomczyńska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Agata Tomczyńska?Języki, których używa Agata Tomczyńska to polski.
-
Jak Agata Tomczyńska umawia wizyty?Agata Tomczyńska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agata Tomczyńska?Agata Tomczyńska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Agata Tomczyńska: co mówią pacjenci?9 osób dodało swoją opinię. Agata Tomczyńska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agata Tomczyńska?Agata Tomczyńska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.