Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja fizjoterapeutyczna • 150 zł
Rehabilitacja dzieci (opis) • 150 zł
Rehabilitacja ortopedyczna • 150 zł
NIP
Adres firmy
6 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Monika
Polecam Panią Agnieszkę! Świetny fizjoterapeuta - mimo młodego wieku, ma ogromną wiedzę, którą chętnie się dzieli. Poświęca mnóstwo uwagi na wysłuchaniu problemu oraz jego omówieniu. Podczas treningów uszkodziłam bark, Pani Agnieszka zawsze ostrożnie podchodzi do tematu i dba o mój komfort. Po każdej wizycie czuję ogromną ulgę i z niecierpliwością czekam na kolejne spotkania.
Halina
Z całego serca polecam Panią Agnieszkę. Osoba empatyczna i profesjonalna, wykonująca swój zawód z powołania. Pomimo nieuleczalnej choroby, każda wizyta u Pani Agnieszki podnosi moją sprawność.
Piotr
Wizyty u Pani Agnieszki uważam za dobre uzupełnienie treningów. Doceniam za skuteczność w pozbyciu się kontuzji. Gorąco polecam.
Barbara
Dzień dobry, fachowość, rzetelność, miła atmosfera w czasie ćwiczeń i konsekwencja. Bardzo dziękuję za rehabilitację której nie znałam.
Małgorzata
Pani Agnieszka mimo młodego wieku posiada dużą wiedzę, jest profesjonalna, łączy różne techniki i metody fizjoterapeutyczne z kursów o ktorych opowiada, generalnie widać, że kocha to co robi. Bardzo pozytywna w odbiorze, skrupulatna, cierpliwa i godna zaufania. Terapia była dokładnie zaplanowana, konsekwentnie realizowana i przyniosła wspaniały rezultat. Moja pechowo skręcona kostka została wyleczona i nie daje mi już we znaki. Mogę znowu wrócić do gry w tenisa. Polecam wszystkim Panią Bociek!!!
Monika
Pani Agnieszka jest bardzo profesjonalną fizjoterapeutką. Podczas moich silnych bólów pleców, jej metody leczenia bardzo mi na nie pomogły. Do tego pani Agnieszka jest empatyczna, zawsze służy poradą i dobrym słowem. Dawno tak dobrego specjalisty nie spotkałam. Polecam z całego serca!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agnieszka Bociek?Agnieszka Bociek to fizjoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agnieszka Bociek oferuje usługi takie jak: rehabilitacja ortopedyczna, konsultacja fizjoterapeutyczna, rehabilitacja dzieci.
-
Gdzie Agnieszka Bociek ma swój gabinet?Agnieszka Bociek przyjmuje pod adresem:
- ul. Ludwika Waryńskiego 17 Mikołów
-
Czy Agnieszka Bociek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Agnieszka Bociek nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Agnieszka Bociek umawia wizyty?Agnieszka Bociek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agnieszka Bociek?Agnieszka Bociek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Agnieszka Bociek: co mówią pacjenci?6 osób dodało swoją opinię. Agnieszka Bociek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agnieszka Bociek?Agnieszka Bociek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.