Moje doświadczenie



Specjalista położnictwa i ginekologii.
Ginekologia i położnictwo to moja pasja.
Starszy asystent w Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Zabrzu - Szpital Miejski.
Moje główne obszary zainteresowań to diagnostyka ultrasonograficzna w położnictwie i ginekologii, opieka nad ciążą fizjologiczną i powikłaną, diagnostyka niepłodności.
Uczestniczę w licznych kursach i szkoleniach, stale podnosząc swoje kompetencje, tak aby moje pacjentki czuły się jak najlepiej zaopiekowane.
Przyjmuję także pacjentki niepełnoletnie.
Ekspert w:
- Położnictwo i ginekologia
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Antykoncepcja awaryjna • 220 zł
Konsultacja wyników badań • 220 zł
Sposób płatności: Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
971 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Z czystym sumieniem polecam za zaangażowanie i zaproponowanie kilku metod rozwiązania problemu. Ze strony dr Agnieszki spotkała mnie duża dawka empatii, miłej atmosfery i zrozumienia.
Polecam wszystkim wizytę u Pani dr Agnieszki. Wizyta przebiegła w bardzo przyjaznej atmosferze, zero skrępowania, badanie przeprowadzone bardzo delikatnie. Najlepszy ginekolog w Gliwicach :)
Pani doktor jest wspaniałym lekarzem, ma świetne podejście do nastoletnich pacjentek.
Pani Doktor ma naprawdę ogromną wiedzę w zakresie ginekologii, diagnostyki przyczyn poronień, interpretacji badań i farmakoterapii. Cała wizyta odbyła się w miłej, pełnej wsparcia atmosferze. Zaangażowanie Pani Doktor jest nieocenione.
Pani jest kompetentna, empatyczna, wszystko wyjaśni.
Przemiła atmosfera i szczegółowe badanie zasługują na 5*
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u Pani doktor! Czułam się zaopiekowana od początku do końca, wszystko zostało mi dokładnie wytłumaczone w sposób jasny i spokojny. Atmosfera w gabinecie była ciepła i komfortowa, co sprawiło, że wizyta przebiegła bez stresu. Serdecznie polecam każdemu, kto szuka ginekologa, który nie tylko zna się na swojej pracy, ale też podchodzi do pacjentek z sercem!
Polecam! Pani doktor posiada ogromną
wiedzę i doświadczenie, które łączy z empatycznym podejściem do pacjentki. Badanie przeprowadzone bez pośpiechu w komfortowych warunkach, delikatnie i bezstresowo.
Pani Doktor daje duże poczucie bezpieczeństwa, tworzy cudowną atmosferę, wszystko merytorycznie wyjaśnia, a nić zaufania tworzy już przy pierwszym spotkaniu. Polecam z całego serca- świetny specjalista ^_^
Kamilla
Pani Doktor bardzo sympatyczna, wszystko świetnie szczegółowo wyjaśniła. Wizyta przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze.
Odpowiedzi na pytania
315 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Dzień dobry, jaki może być powód braku ciąży, jeżeli podczas wizyty ginekologicznej pęcherzyk miał 22mm, a po dwóch daniach już go nie było, czyli pęcherzyk pękł. W tych dniach doszło do zbliżenia, a i tak nie doszło do zapłodnienia.
Przyczyn niepłodności jest wiele. Konsultacja lekarska na pewno wyjaśni i nakieruje Panią na dalszą diagnostykę.

Miesiączka zaczęła się 28 grudnia, nie była tak obfita jak zwykle, pierwsze 3 dni było krwawienie a do tej pory utrzymuję się u mnie śluz podbarwiony na brązowo (wczoraj był bardziej intensywny niż dziś). Dodam że nigdy nie miałam takiego śluzu na koniec okresu i mnie to martwi. Mój okres zwyk...więcej
Tak, jeśli jest ryzyko przeniesienia nasienia na palcach do pochwy.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agnieszka Jagielska?Agnieszka Jagielska to ginekolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agnieszka Jagielska oferuje usługi takie jak: konsultacja ginekologiczna, cytologia, wizyta recepturowa, Antykoncepcja, badania bakteriologiczne, badania hormonalne, badania profilaktyczne, Badanie mykologiczne, diagnostyka niepłodności, diagnostyka onkologiczna.
-
Gdzie Agnieszka Jagielska ma swój gabinet?Agnieszka Jagielska przyjmuje pod adresem:
- Racławicka 20A Chorzów
- Dworcowa 60 Gliwice
- DL PIANO Segment C - Wrocławska 54 Katowice
- Grabowa 1D Katowice
-
Czy Agnieszka Jagielska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Agnieszka Jagielska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Agnieszka Jagielska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Agnieszka Jagielska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Agnieszka Jagielska?Języki, których używa Agnieszka Jagielska to angielski, polski.
-
Jak Agnieszka Jagielska umawia wizyty?Agnieszka Jagielska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agnieszka Jagielska?Agnieszka Jagielska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Agnieszka Jagielska: co mówią pacjenci?971 osób dodało swoją opinię. Agnieszka Jagielska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agnieszka Jagielska?Agnieszka Jagielska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Choroby ginekologiczne w Chorzowie
Zaburzenia miesiączkowania w Chorzowie
Bolesne miesiączkowanie w Chorzowie
Zespół policystycznych jajników w Chorzowie
Nadżerki szyjki macicy w Chorzowie
Dysplazja szyjki macicy w Chorzowie
Choroby narządów płciowych w Chorzowie
Choroby szyjki macicy w Chorzowie
Krwawienie z dróg rodnych w Chorzowie
Nietrzymanie moczu w Chorzowie
Infekcje dróg rodnych w Chorzowie
Więcej (15)