Moje doświadczenie
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja logopedyczna • Od 240 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja logopedyczna • 220 zł
Konsultacja neurologopedyczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja logopedyczna • 220 zł
Konsultacja neurologopedyczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja logopedyczna • 150 zł
Konsultacja neurologopedyczna (opis) • 150 zł
Opinia neurologopedyczna (opis) • 60 zł +1 więcej
Terapia neurologopedyczna • 120 zł
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja neurologopedyczna (pierwsza wizyta) • 160 zł
Terapia neurologopedyczna 30 minut • 100 zł +1 więcej
Terapia neurologopedyczna 50 minut • 140 zł
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja logopedyczna
Konsultacja neurologopedyczna
Konsultacja neurologopedyczna (pierwsza wizyta)
Opinia neurologopedyczna
Terapia neurologopedyczna
W jaki sposób ustalane są ceny?
14 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Ania J
Polecam terapię logopedyczną u pani Agnieszki. Diagnoza oraz plan terapii przedstawione na pierwszej wizycie. Kolejne, cotygodniowe wizyty przebiegały w miłej atmosferze, z wyjaśnieniem wszelkich pytań/zagadnień, zawsze zaczynały się punktualnie. Pani Agnieszka zastosowała różne techniki - ćwiczenia, masaże, taping, a efekty były już po kilku tygodniach. Syn bardzo chętnie brał udział w zajęciach. Dodatkowo pani Agnieszka zaleciła wizytę u ortodonty - okazało się, że bardzo trafnie, bo syn wymaga również leczenia ortodontycznego. POLECAM!
I.K.
Serdecznie polecam Panią Agnieszkę Krause jako bardzo dobrego logopedę. Profesjonalnie prowadzi terapię przy jednoczesnym ciągłym wspieraniu pacjenta. Pani Agnieszma rozwiewa wszelkie wątpliwości podczas wizyty i odpowiada rzeczowo na wszelkie pytania rodzica.
Karolina
Serdecznie dziękuję za profesjonalną terapię logopedyczną mojej córki. Pani Agnieszka wykazała się niezwykłą cierpliwością i empatią, co było nieocenione, biorąc pod uwagę trudności, z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Jej podejście, pełne zrozumienia i wsparcia, pomogło nam przejść przez ten proces znacznie łatwiej. Dodatkowo podziwiam elastyczność Pani Agnieszki, która pozwoliła dostosować terapię do indywidualnych potrzeb mojego dziecka, co przyczyniło się do jego postępów i nie pozwoliło się zniechęcić. Najlepszą rekomendacją terapii niech będą słowa mojej córki, która uznała, że czuje 'żadość' - żal, że już nie będzie widziała się z Panią Agnieszką co tydzień i radość, że wreszcie osiągnęła swój cel ;)
Sara
Bardzo polecam terapię logopedyczną u pani Agnieszki. Jest specjalistką wysoce wykwalifikowaną w swojej dziedzinie, a przy tym bardzo serdeczną i ciekawą osobą. Jestem bardzo zadowolona z efektów terapii i cieszę się, że trafiłam pod opiekę pani Agnieszki. Drugi raz na pewno dokonałabym takiego samego wyboru. Dziękuję! :)
Łukasz S.
Pani Agnieszka to świetna specjalistka, z dużą wiedzą i wyczuciem oraz bardzo profesjonalnym podejściem. Doskonale poprowadziła sprawy logopedyczne mojego dziecka, jak imoje leczenie, z widocznymi efektami poprawy. Polecam zarówno przy logopedii dzieci, jak i neurologopedii dorosłych.
Mama Janka
Nie mogliśmy lepiej trafić. Pani Agnieszka jest zaangażowana w terapię, ma swoje, bardzo efektywne, metody pracy z dzieckiem. Jest komunikatywną, cierpliwą i konkretną osobą. Dokładnie omawia plan działania, doskonale radzi sobie z humorami małych pacjentów. Zajęcia prowadzo w bardzo ciekawy sposób, dziecko się nie nudzi i chętnie współpracuje a na efekt terapii nie trzeba dlugo czekać. Bardzo polecam.
Dorota Rogozińska
Najlepsza logopeda do jakiej mogliśmy trafić ! Pani Agnieszka potrafiła odnaleźć w każdej sytuacji "magiczny" złoty środek i tym samym zmotywować synka do ćwiczeń. Dzięki przyjaznej atmosferze chętnie uczestniczyliśmy na zajęcia. Bardzo dziękuje za trud, zaangażowanie, oraz serdeczną życzliwość jaka obdarzyła nas pani Agnieszka Krause w terapi logopedycznej. Polecam ! :)
S.s
Serdecznie polecam współpracę z Panią Agnieszką, to świetny specjalista, zaangażowanie i empatia to drugie imię pani Agnieszki!! Syn uczęszcza na terapię rok A efekty są zdumiewające . Gorąco polecam .
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agnieszka Krause?Agnieszka Krause to logopeda. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agnieszka Krause oferuje usługi takie jak: opinia neurologopedyczna, konsultacja neurologopedyczna, terapia neurologopedyczna, konsultacja logopedyczna, konsultacja neurologopedyczna (pierwsza wizyta), terapia neurologopedyczna 50 minut, terapia neurologopedyczna 30 minut.
-
Gdzie Agnieszka Krause ma swój gabinet?Agnieszka Krause przyjmuje pod adresem:
- ulica Bydgoska 32 Toruń
- Marii Skłodowskiej Curie 60 Bydgoszcz
- Chełmińska 21 Toruń
- Glinki 144/319 Bydgoszcz
- Michała Kleofasa Ogińskiego 2 Bydgoszcz
-
Czy Agnieszka Krause przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Agnieszka Krause nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Agnieszka Krause akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Agnieszka Krause to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto.
-
Jak Agnieszka Krause umawia wizyty?Agnieszka Krause używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agnieszka Krause?Agnieszka Krause może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Agnieszka Krause: co mówią pacjenci?14 osób dodało swoją opinię. Agnieszka Krause ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agnieszka Krause?Agnieszka Krause nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.