Moje doświadczenie
Absolwentka Wydziału Podstawowych Problemów Techniki na Politechnice Wrocławskiej z zakresu Optometrii. Od 2016 roku związana z branżą optyczną. W trakcie pracy w salonach optycznych zdobywam doświadczenie w zakresie oceny ostrości widzenia i doboru korekcji okularowej oraz dopasowania miękkich soczewek kontaktowych (sferycznych, torycznych oraz multifokalnych) do wady i potrzeb Pacjenta. Największy nacisk kładę na indywidualne podejście do pacjenta, a także rzetelność i dokładność przeprowadzanych badań. Wiedzę zdobytą na studiach pogłębiam stale uczestnicząc w szkoleniach, webinarach oraz konferencjach skierowanych do praktykujących optometrystów.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
5 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marlena R.
Pani Aleksandra rzetelnie wykonała badania i świetnie dobrała soczewki do moich zapotrzebowań i oczekiwań. Z cierpliwością wyjaśniła niejasności. Doceniam czas i oddanie poświęcone na wizyte. Dała wskazówki co do doboru kropli i czasu noszenia soczewek. Z pewnością moge polecić. Widać zaangażowanie, czuć profesjonalizm.
Marcin
Profesjonalny dobór soczewek i dobrze wykonane badanie. Jestem bardzo zadowolony. Polecam bardzo to miejsce.
Pacjent
Pani Aleksandra bardzo profesjonalnie wykonała badanie oraz wskazała odpowiednie dla mnie soczewki. Wszystko w przyjaznej atmosferze i z uśmiechem na twarzy.
Paulina
Profesjonalne badanie pod kątem okularów korekcyjnych oraz soczewek kontaktowych. Badanie u Pani Oli wykonuję cyklicznie i zawsze jestem zadowolona z dobranej korekcji.
Krzysztof
Bardzo dobre podejście do pacjenta, cierpliwość, szczegółowe badanie oraz doskonały dobór soczewek jak i okularów.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aleksandra Dudek?Aleksandra Dudek to optometrysta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aleksandra Dudek oferuje usługi takie jak: Konsultacja optometryczna, badania profilaktyczne, badania wzroku, dobór soczewek kontaktowych miękkich.
-
Gdzie Aleksandra Dudek ma swój gabinet?Aleksandra Dudek przyjmuje pod adresem:
- plac Górnośląski 1 Gdynia
- Abrahama 28 Gdynia
-
Czy Aleksandra Dudek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Aleksandra Dudek nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Aleksandra Dudek?Języki, których używa Aleksandra Dudek to angielski.
-
Jak Aleksandra Dudek umawia wizyty?Pod tym adresem Aleksandra Dudek nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aleksandra Dudek?Aleksandra Dudek udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Aleksandra Dudek: co mówią pacjenci?5 osób dodało swoją opinię. Aleksandra Dudek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aleksandra Dudek?Aleksandra Dudek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.