dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Logopeda, Psycholog więcej

Warszawa 2 adresy

63 opinie

Adresy (3)

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Środki bezpieczeństwa w tym gabinecie

Pokaż

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w wieku od 5 lat

Konsultacja psychologiczna (opis) • Od 260 zł

Konsultacja neurologopedyczna (opis) • 320 zł

Pierwsze spotkanie coachingowe • 100 zł +2 więcej


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych logopedów w pobliżu

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Konsultacja online (opis) • 320 zł

Konsultacja psychologiczna • 260 zł


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).

Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Środki bezpieczeństwa w tym gabinecie

Pokaż

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Konsultacja logopedyczna


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych logopedów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi

Konsultacja logopedyczna


Konsultacja online


Konsultacja psychologiczna

Pozostałe usługi


Komputerowa 7 lok. 83, Warszawa

320 zł

Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju

Konsultacja trwa od 60 do 90 minut. Po konsultacji wysyłana jest karta z podsumowaniem.



Komputerowa 7 lok. 83, Warszawa

100 zł

Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju



Komputerowa 7 lok. 83, Warszawa

110 zł

Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju



Komputerowa 7 lok. 83, Warszawa

160 zł

Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju

Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.

Moje doświadczenie

Jestem neurologopedą klinicznym, specjalistą wczesnej interwencji logopedycznej, doktorem psychologii, coachem, pedagogiem specjalnym, terapeutą miofunkcjonalnym, terapeutą ręki oraz praktykiem metod "Kids'skills (Dam radę!)" oraz "Jestem z Ciebie dumny!". Specjalizuję się w terapii jąkania u dzieci, młodzieży i dorosłych - prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe.

Ukończyłam studia doktorskie w dyscyplinie Psychologia i magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Psychologia oraz Pedagogika specjalna: Logopedia, a także studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia kliniczna i wczesna interwencja logopedyczna na Wrocławskim Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich. Obecnie kontynuuję studia doktoranckie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w dyscyplinie - Psychologia. W zakresie rozwoju i korekcji mowy oraz terapii psychologicznej pracuję z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Ukończyłam wiele warsztatów i szkoleń z zakresu logopedii, psychologii, pedagogiki i integracji sensorycznej m.in.:
- Elektrostymulacja ENMOT
-Praktyk metod „Dam radę!” i „Jestem z ciebie dumny!”
- Diagnoza i terapia ręki I i II stopnia
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza – terapia - masaż
- Trener grafomotoryki
- Kurs Integracji sensorycznej I stopnia
- Certyfikowane szkolenie w zawodzie coacha: Approved Coach Specific Training Hours ACSTH, międzynarodowy certyfikat Coach VCC
- Ruch rozwijający W. Sherborne o Stosowanie Testu Rozwoju Językowego
o Metody pracy psychoterapeutycznej z młodzieżą w wieku 13-15 lat
o Usprawnianie narządu głosu w praktyce
o Psycholog w przedszkolu – szkolenie dla profesjonalistów
o Neurorehabilitacja traktu ustno – twarzowego i staw skroniowo – żuchwowy
o Terapia zabawą – terapia psychodynamiczna dzieci
o Points of you – kreatywne narzędzia do szkoleń i rozwoju
- Regulatory MFS – nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy
- KINESIOTAPING w LOGOPEDII i FIZJOTERAPII STOMATOLOGICZNEJ z oklejeniami dla mięśni mimicznych z analizą ich wpływu na wymowę dźwięków, aktywność żuchwy
- Metoda Aktywnego Słuchania Muzyki wg Batii Strauss
- Liderzy Pozytywnego Myślenia (wspieranie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży)
-„Od dźwięku do języka” – rozwijanie komunikacji u dzieci z autyzmem
-„Wyprawa do krainy emocji” - edukacja emocjonalna w pracy z grupą
- GORA – gesty obrazujące ruchy artykulatorów
- Alternatywne brzmienie słów
- Terapia głosek tylnojęzykowych – kappacyzm, gammacyzm, hittacyzm
- Wysoko wrażliwe dzieci – szkolenie dla profesjonalistów
- Podstawy nauki o więzi
- Regulacja emocji u dzieci – metody, techniki, narzędzia
- Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9 -99
- Diagnostyka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście
- Trening umiejętności społecznych (TUS)
- Narzędzie M-CHAT – R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- Jak nauczyć dziecko z autyzmem zadawania pytań, czyli sztuka tworzenia operacji motywacyjnych
- Gesty GORA – metoda wspomagająca terapię logopedyczną
- Metoda werbo – tonalna. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego – zabawy fonetyczne
- Drama w profilaktyce i terapii zawodowych zaburzeń głosu
- Nauka mowy i komunikacji u dzieci z ASD
- Rehabilitacja głosu w terapii logopedycznej
- Giełkot. Jak zrozumieć osoby mówiące niewyraźnie
- Rehabilitacja zaburzeń głosu
- Logopedyczna diagnoza i terapia zaburzeń układu ruchowego narządu żucia
- Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym
- Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo – literowego
- Spotkanie tutoringowe – zastosowanie różnych technik
- „Jestem ok, taki jaki jestem”
- „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi…” Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
- Wstęp do muzykoterapii
- Dramaterapia – ukończony kurs I stopnia
- Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7
- Opóźniony rozwój mowy – kreatywne postępowanie logopedyczne
- Metoda werbo-tonalna
- Terapia sygmatyzmu międzyzębowego
- Terapia manualna jamy ustnej
- Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem
- Mowa i komunikacja u osób z autyzmem
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego (C) APD. Nowe możliwości diagnozy i terapii
- Diagnoza i terapia jąkania i innych niepłynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z r-rodziną - stopień I i II
- Mini-KIDS – program terapii jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym
- Terapia behawioralna- Praktyczne zastosowanie w pracy z dzieckiem z autyzmem
- Terapia osób z jąkaniem: Jąkanie- jak można pomagać?
- Wykorzystanie zabaw fonacyjnych w terapii logopedycznej najmłodszych dzieci
- Karmienie terapeutyczne Human Touch - wyzwania i możliwości wczesnej interwencji logopedycznej
- Masaż Shantala, a rozwijanie mowy dziecka – podejście praktyczne
- Stymulacja sfery ustno-twarzowej z wykorzystaniem innowacyjnych pomocy logopedycznych
- Możliwości i ograniczenia w terapii jąkania wczesnodziecięcego na przykładzie metod Lidcombe i Mini-KIDS
- Jąkanie bardziej płynne to nie paradoks
- Dwujęzyczność – jak pracować z dzieckiem dwujęzycznym?
- Elastyczny terapeutyczny TAPING w przypadku nadmiernego ślinienia. Taśma S: nowe narzędzie służące do kontroli motoryki sfery oralnej
- Jąkanie- profilaktyka, diagnoza i terapia
- Głos jako narzędzie pracy. Problem dysfonii u osób zawodowo posługujących się głosem: przyczyny, przebieg, terapia - z punktu widzenia terapeuty - rehabilitanta mowy
- Oddziaływania logopedyczne z dzieckiem z opóźniającym się rozwojem mowy
- „Moje sylabki" - nauka czytania metodą symultaniczno - sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Diagnoza i terapia dzieci zagrożonych dysleksją w wieku przedszkolnym
- Nauka czytania metodą symultaniczno - sekwencyjną w grupach przedszkolnych
- Zadbaj o swój głos
- Emisja głosu w pracy logopedy
- Świadomość ciała, głosu i emocji podstawą dobrej komunikacji
- Sukces w logopedii medialnej
Doświadczenie zdobywałam pracując i odbywając staże w warszawskich i podwarszawskich przedszkolach, szkołach podstawowych, poradniach specjalistycznych, szpitalach i gabinetach prywatnych. Uwielbiam pracę z dziećmi, młodzieżą jak i z dorosłymi. Moją pasją jest terapia jąkania, neurologopedia, psychologia i coaching. Prowadzę zajęcia doskonalące głos oraz niwelujące wady wymowy.
Pracuję również jako wykładowca akademicki na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. J. Korczaka w Warszawie, gdzie jestem również kierownikiem studiów podyplomowych Neurologopedia profilowana. W ramach swojej działalności naukowej występuję na ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach naukowych oraz publikuję artykuły w monografiach naukowych.
W 2016 roku otrzymałam grant Gene J. Brutten Fluency Disorders Fund za działalność naukową na rzecz jąkania.
więcej

63 opinie pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
T
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju Inny

Bardzo szczegółowe badanie, które dobrze wróży na dalszą terapię.
Pani Aleksandra jest bardzo sympatyczna.

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Bardzo dziękuję za zaufanie.

B
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju terapia neurologopedyczna

Z całego serca polecam klinikę Artysta Mowy. Mój syn miał ogromne kłopoty z płynnym mówieniem -jąkał się. Po pół roku terapii grupowej syn nauczył się radzić sobie z problemem, zaczął płynnie mówić, dodatkowo praca w grupie nauczyła go współpracy z rówieśnikami, radzenia sobie z emocjami. Terapia grupowa była również dużym wsparciem dla mnie-Rodzica, pokazała że problem ten dotyka wiele dzieci, że nie jestem odosobniona i że można z nim sobie doskonale poradzić.

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Bardzo dziękuję za opinię i cieszę się, że terapia grupową Państwu pomogła. Dziękuję za zaangażowanie i współpracę.

E
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju terapia neurologopedyczna

Fajne podejście do dzieci, szczegółowa diagnoza. Dobrze dobrane ćwiczenia

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Bardzo dziękuję!


E
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju terapia neurologopedyczna

Serdecznie polecam terapię neurologopedyczną w Artysta Mowy. Diagnoza przeprowadzona bardzo profesjonalnie i przekazana w bardzo przystępny sposób, a terapia dobrana indywidualnie i prowadzona w bardzo przyjazny dla dziecka sposób. Najlepszą rekomendacją może być chyba fakt, że syn bardzo chętnie uczęszcza na cotygodniowe zajęcia, a ja widzę efekty.

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Ogromnie dziękuję, cieszę się, że terapia pomaga.


M
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju konsultacja logopedyczna

Serdecznie polecam zajęcia w placówce Artysta Mowy. Wcześniej "zaliczyłam" z dzieckiem kilku logopedów i neurologopedów i niestety straciłam tylko czas i pieniądze. Od kiedy trafiłam z dzieckiem do tej placówki widzę ogromne postępy. Już po pierwszych zajęciach zauważyłam całkiem inne niż do tej pory podejście do naszego problemu, widzę ogromne zaangażowanie Pani terapeutki, zajęcia są ciekawe. Dziecko jest spokojne podczas zajęć, chętnie współpracuje, jest zaangażowane. Po każdych zajęciach dostaję dokładne wytyczne jakie ćwiczenia wykonywać z dzieckiem i co najważniejsze dziecko bardzo chętnie ćwiczy w domu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zajęć, widzę same plusy a przede wszystkim widzę, że te zajęcia naprawdę pomagają mojemu dziecku. Ponadto kontakt z samą administracją jest super. Nie ma problemu z przełożeniem czy odrobieniem zajęć. Szczerze polecam.

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Ogromnie miło, bardzo dziękuję i cieszę się, że zajęcia spełniają Państwa oczekiwania.


D
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju Inny

Bardzo indywidualne podejście, terapia i narzędzia dobrane do potrzeb i wrażliwości dziecka. Mam poczucie, że córka jest dobrze prowadzona i zaopiekowana. widzę efekty pracy.

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Bardzo się cieszę, że terapia przynosi korzyści, dziękuję!


M
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju konsultacja neurologopedyczna

Pani Aleksandra przeprowadziła szczegółowy wywiad - to była pierwsza konsultacja. Konsultacja została przeprowadzona profesjonalnie. Po spotkaniu dostałam cały opis wizyty plus zalecenia. Bardzo polecam!

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Dziękuję za zaufanie i bardzo się cieszę, że konsultacja spełniła Pani oczekiwania.


K
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju terapia neurologopedyczna

Rozpoczęcie terapii leczenia nie płynności mowy u Pani Oli to najlepsza decyzja naszego życia. Pomogła nie tylko mojej córce,ale i całej naszej rodzinie. Zmieniliśmy kompletnie podejście do życia i efekty tego są powalające. Profesjonalizm w każdym calu!!!

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Bardzo dziękuję i ogromnie się cieszę z Państwa sukcesów!


W
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju

Pani jest poprostu cudowna, bardzo zaangażowana. Ma dobry kontakt z dzieckiem. Wyrozumiala .Polecam bardzo

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Bardzo dziękuję za opinię i zaufanie.


P
Lokalizacja: Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju

Bardzo miłe spotkanie P.Ola bardzo sympatyczna z dużym doświadczeniem córka czuła się tam bardzo swobodnie Polecam

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Bardzo dziękuję!


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

3 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Mam 22lata .Jestem studentem,mam problem z mową-często się przycinam i jąkam.Szukam pomocy ,jestem z okolic Siedlec.Proszę o konkrętne namiary gdzie mam się udać ,czy ktoś może mi pomóc

Zapraszam na zajęcia do siebie. Specjalizuję się w terapii jąkania, pracuje z osobami dorosłymi, młodzieżą i dziećmi. Przyjmuję w Warszawie na Wilanowie w gabinecie mówię dobrze.pl

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Syn 5lat zaczol się zacinac i jakac z dnia na dzień. Trwa już to ok. M-c. Nie wiem co mam robić i jak mu pomóc. Wcześniej dziecku buzia się nie zamykał od mówienia wszędzie go było pełno. Teraz dziecko apatyczne i mało mówiące wystąpi l strach przed mówieniem.

Najlepszą pomocą dla dziecka będzie udanie się do logopedy - terapeuty jąkania, który zaproponuję odpowiednie działania i rozpocznie terapię.
To co już można zacząć robić to np. zwolnić tempo mowy w rozmowie z dzieckiem, nie przerywać, nie reagować negatywnie na niepłynność i dbać o kontakt i relacje z dzieckiem w duchu akceptacji.

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania