Moje doświadczenie

Jestem psychologiem zarówno z zawodu, jak i pasji. Wspieranie dzieci na każdym etapie i sferze ich rozwoju jest dla mnie prawdziwą przyjemnością i cennym doświadczeniem. Za każdym razem bowiem uczymy się czegoś od siebie nawzajem. Największą nagrodą jest dla mnie obserwowanie postępów moich podopiecznych a na co dzień ich uśmiech i laurki.
Od kilku lat pracuję zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym, jak i młodzieżą. Głównie w zakresie:
- zaburzeń rozwojowych, takich jak: autyzm, zespół Aspergera, ADHD, ADD;
- zaburzeń mowy: afazja, jąkanie;
- trudności w uczeniu się: dysleksja, dysgrafia, dysortografia;
- zaburzeń emocjonalnych i zachowania, w tym zagrożenie niedostosowaniem społecznym, reakcje nerwicowe (lęki, moczenie, tiki), zaburzenia eksternalizujące (agresja, kradzież, kłamstwa), zaburzenia internalizujące (nieśmiałość, wycofanie, stres)
- radzenia sobie w sytuacjach trudnych: zarówno w środowisku rodzinnym (rozwód, choroba bliskiej osoby, żałoba), jak i pozarodzinnym (trudności z adaptacją w grupie, perfekcjonizm).

W swojej pracy wykorzystuję podejście holistyczne, wykorzystując elementy metod, takich jak: Kinezjologia Edukacyjna Dennisona, Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, self- reg, czy arteterapia.

Ważną rolę w mojej pracy stanowi współpraca z rodzicami, dzięki którym możliwa jest realistyczna pomoc dzieciom oraz ich rozwój. Prowadzę dla Nich również prelekcje na temat trudności wychowawczych.

Posługują się dwoma językami: językiem angielskim w stopniu biegłym; niemieckim na poziomie komunikatywnym

W wolnym czasie kibicuję żużlowcom, chodzę na wystawy sztuki, do teatru oraz przygotowuję pomoce do pracy z dziećmi

Poniżej przedstawiam opis swoich kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego.

Zapraszam do kontaktu

Kwalifikacje

Studia magisterskie na kierunku psychologia ze specjalnością kliniczną ukończyłam na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Posiadam przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu WWWRD. Nabyłam je podczas studiów podyplomowych na kierunkach „Wczesne, wieloaspektowe, wspomaganie rozwoju dziecka” oraz „Przygotowanie pedagogiczne”. Jestem Terapeutą Ręki oraz Terapeutą TUS (Trening Umiejętności Społecznych) dzięki czemu mogę diagnozować oraz prowadzić terapię z tego zakresu.
Systematycznie rozwijam swoją wiedzę, podnoszę kwalifikacje, podczas specjalistycznych kursów, szkoleń oraz konferencji.

Kursy i szkolenia

- „Kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym z zakresu Diagnozy i Terapii Ręki” orgaznizowanego przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli TUTOR
- "Kurs Trening Umiejętności Społecznych (TUS) ujęcie całościowe” organizowanego przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli TUTOR
- Kurs „Holistyczna terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami lękowym”- organizowany przez Akademie psychologa
- Szkolenie dla nauczycieli Specjalne Metody na specjalne potrzeby. Edukacja uczniów z trudnościami w nauce w ramach Akademii GWO
- Szkolenie dla nauczycieli „Pomóc uczniowi, pomóc sobie”. O sposobach reagowania na trudne zachowania uczniów w ramach Akademii GWO
- Szkolenie dla nauczycieli „Trudni rodzice” w ramach Akademii GWO
- Szkolenie dla nauczycieli „Wdrażamy RODO w szkole” organizowanego przez Ośrodek Vulcan
- Szkolenie „Zabawa i techniki ekspresyjne w psychoterapii dzieci i młodzieży” zorganizowanego przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii
- Szkolenie „Terapia dziecka z autyzmem” zorganizowanego przez Niepubliczną Poradnie Psychologiczno- Pedagogiczną PROMITIS
- Szkolenie „Terapia poznawczo- behawioralna” organizowanego przez Ogólnopolskie Centrum Zaburzeń Odżywiania
- Szkolenie „Narkotyki. dopalacze i inne współczesne uzależnienia” organizowane przez Inter-Edukacja
- Szkolenie „Jak rozpoznać przemoc w rodzinie i reagować na nią? Obowiązki pracowników oświaty: regulacje prawne i dobre praktyki” organizowane przez Internetowe Kursy dla Nauczycieli
- Szkolenie „Diagnoza i profilaktyka ryzyka dysleksji” organizowane przez Internetowe Kursy dla Nauczycieli

Moje doświadczenie zawodowe

- Fundacja „Promyk Słońca”
- Dzienny Ośrodek Psychiatrii i Zaburzeń Mowy dla Dzieci i Młodzieży
- Szkoła Podstawowa nr 91 im. Orląt Lwowskich we Wrocławiu
- Przedszkole nr 124 im. Marii Konopnickiej we Wrocławiu
- Zespół Szkolno- Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi nr 8 we Wrocławiu
więcej

Adres

Gabinet Psychologiczny Empatikon
ul. Czarnoleska 11, Śródmieście, Wrocław

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Środki bezpieczeństwa w tym gabinecie

Pokaż

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dzieci w każdym wieku

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Konsultacja psychologiczna

Od 100 zł

Badania diagnostyczne

Od 300 zł

Badania psychologiczne dzieci

Od 250 zł

Konsultacja wychowawcza

Od 100 zł

Psychoedukacja

Od 100 zł

+ 1 usługa

W jaki sposób ustalane są ceny?

3 opinie pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
K
Numer telefonu zweryfikowany
Lokalizacja: Gabinet Psychologiczny Empatikon psychoedukacja

Serdecznie polecam wizytę u Pani Alicji. Otrzymane wsparcie od pierwszych konsultacji jest bezcenne. Praktyczne wskazówki nie tylko teoretyczne wyjaśnienia trudności. Atmosfera stworzona w gabinecie pełna wyrozumiałości i profesjonalizmu. Również otoczenie i sam gabinet jest miłą oazą spokoju. Polecamy z całego serca i dziękujemy!

mgr Alicja Labrenc

Dziękuję za podzielenie się Pani opinią zarówno na temat mojej pracy jak i gabinetu. Życzę wszystkiego dobrego! :)

N
Numer telefonu zweryfikowany
Lokalizacja: Gabinet Psychologiczny Empatikon psychoedukacja

Afmosfera, jaką tworzy Pani Alicja jest wyjątkowa- zrozumienie i empatia do tego pełen profesjonalizm. Świetne podejście do dzieci i cenne wskazówki dla Rodziców. Polecam z całego serca!

mgr Alicja Labrenc

Bardzo Pani dziękuję za opinie oraz współpracę, wszystkiego dobrego! :)

A

Bardzo sympatyczna i profesjonalna Pani psycholog z dużą empatią zaangażowana w problemy dzieci i ich rodziców. Przemiła, ciepła atmosfera. Polecam!

mgr Alicja Labrenc

Dziękuję pięknie za opinię. Pozdrawiam :)

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

6 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Dlaczego dziecko w szkole smieje sie a potem jest smutne i placze i nie wie dlaczego

Dzień dobry,
ze względu na małą ilość informacji, trudno podać możliwe przyczyny, może ich bowiem być bardzo dużo. Istotny jest zarówno wiek dziecka, jak i m.in. jego wcześniejsze reakcje, sytuacje, w których zdarza mu się płakać, być smutnym. Dzieci są mało świadome przyczyn swoich emocji, nie rozumieją jeszcze dlaczego w danym momencie coś je smuci, złości. Ważne jest rozmawianie, uczenie i pomaganie im w analizowaniu swoich uczuć, zachowań, aby w przyszłości były coraz bardziej świadome i mogły wypracować metody radzenia sobie. Ważne jest również wzięcie pod uwagę ewentualnych zmian, jakie zaszły ostatnio w życiu dziecka, napotkanych trudności. Najlepiej jednak udać się na konsultacje do psychologa dziecięcego lub psychologa szkolnego, który na podstawie zebranego wywiadu, obserwacji, pracy z dzieckiem ustali możliwe przyczyny, zaproponuje metody pracy.

Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów
Psycholog Alicja Labrenc

mgr Alicja Labrenc

Szukam psychologa dziecięcego. Mój 7 letni syn od kilku miesięcy regularnie moczy się w nocy. Metody polecane m. In miało picia na noc, system nagród, wybudzanie w nocy do siusiania nie skutkują albo działają krotkotrwale (2-3 dni suchych nocy). Dodam ze syn jest bardzo wrażliwym dzieckiem, ambitnym i dość egocentrycznym.

Dzień dobry,
bardzo ważne jest podejście holistyczne, a więc sprawdzenie, czy nie ma podłoża somatycznego. Jeśli wyeliminuje się tą możliwość lub mimo zastosowania medycznych rozwiązań moczenie nocne dalej będzie występować warto udać się na konsultacje do psychologa dziecięcego. Na początek przeprowadzony zostanie wywiad, obserwacja, następnie oczywiście praca z dzieckiem i rodzicami, w celu ustalenia możliwych przyczyn, jak i metod pomocy. Mając do czynienia z „moczeniem wtórnym” ważne jest ustalenie dlaczego właśnie w tym momencie się pojawiło. Czy w tym okresie pojawiły się jakieś nowe, stresujące okoliczności, np. pójście do szkoły, przeżywanie jakiegoś konfliktu z rówieśnikami, jakiegoś niepowodzenia? Zdarza się również, że dzieci utrwalają to zachowanie, ponieważ niesie ono ze sobą uwagę rodziców, kontakt z nimi, podczas mycia, przebierania się itp. ważna jest, więc dodatkowo analiza reagowania na moczenie syna. Możliwości jest jednak wiele, dlatego najlepiej skonsultować się ze specjalistami: lekarzem oraz psychologiem.

Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów
Psycholog Alicja Labrenc

mgr Alicja Labrenc
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania