Moje doświadczenie

https://www.facebook.com/aleJaMotyli

Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta Wczesnej Interwencji Logopededycznej, Pedagog Specjalny, Certyfikowany Instruktor Masażu Shantala, Terapeuta Karmienia, Terapeuta AAC, Terapeuta Ręki.

- Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Pedagogika Specjalna; dwie specjalizacje: Logopedia, Pedagogika Wczesnoszkolna; studia licencjackie i magisterskie
- Absolwentka Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim - Wczesna Interwencja Logopedyczna
- Absolwentka Studiów Podyplomowych na SWPS w Warszawie – Neurologopedia

Swoje doświadczenie zdobywała pracując w:
- Niepublicznym Przedszkolu Terapeutycznym „Dobry Start”, w którym m.in. wprowadzała wspomagającą i alternatywną komunikację dzieciom z niepełnosprawnością sprzężoną, z zespołami genetycznymi oraz dzieciom ze spektrum autyzmu.
- Centrum Mowy i Ruchu ELF, w którym prowadziła terapię neurologopedyczną z dziećmi z zespołami genetycznymi oraz innymi zaburzeniami neurologicznymi, z opóźnionym rozwojem mowy, wprowadzała alternatywną i wspomagającą komunikację, prowadziła terapię karmienia, a także konsultowała te najmłodsze dzieci z trudnościami w zakresie pobierania pokarmu, ślinienia się, złym napięciem mięśniowym
- w Publicznym Przedszkolu nr 3 w Ząbkach (z oddziałami integracyjnymi) – pracując z dziećmi z wielorakimi wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, mutyzmem, jąkającymi się, a także z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum, opóźnieniem psychoruchowym oraz MPDz
- w ramach praktyk między innymi w warszawskich żłobkach, przedszkolach integracyjnych i specjalnych, w szpitalu klinicznym im. Prof. W. Orłowskiego, w poradniach rehabilitacyjnych, w ośrodkach wczesnego wspomagania na Pomorzu (Tczew, Sopot, Gdynia, Gdańsk), w poradni przy Szpitalu Bielańskim, w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, w Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie.

Wiedzę zdobywała biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach, w tym m.in.:
- Niemowlak u logopedy - profilaktyka, terapia, zabawa (2018)
- Guguhopla - od zabawy do mówienia / dr Marzena Machoś (2018)
- Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się / I i II STOPIEŃ/ Centrum Edukacji i Komunikacji Joanna Pachutko (2018)
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN / FONETIKA (2018)
- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem / Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli SYNAPSIS (2018)
- Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością - stopień I / mgr Monika Jerzyk (2018)
- MAKATON – Program Rozwoju Komunikacji – I stopień / dr Bogusława B. Kaczmarek (2018)
- Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC) – cz. 1 / Ewa Przebinda (2018)
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – moduł I / Aleksandra Łada (2017)
- Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym / M. Baj – Lieder, R. Ulman- Bogusławska (2017)
- Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dzieci i dorosłych / Anna Maria Pękacka (2017)
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1 / M. i M. Kaźmierczak (2017)
- Kurs instruktorski Masażu Shantala / Polska Szkoła Masażu Shantala (2017)
- Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych / dr M. Rządzka (2017)
- Dotyk w rozwoju i życiu dziecka / A. Giczewska (2015)
- Wykorzystanie elementów Metody Werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy – część 1/ M. Grabowska-Prystawko (2015)
- Narzędzia pracy z dzieckiem w wieku niemowlęcym i przedszkolnym w oparciu o metodę umuzykalniania według E. E. Gordona / A. Wleklińska; Akademia MusicBabyArt (2015)
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna / prof. UŚ dr hab. D. Pluta- Wojciechowska (2015)
- AAC Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji / A. Smyczek (2015)
- Wpływ ruchu, muzyki, tańca tradycyjnego na wszechstronny rozwój dziecka niesłyszącego (2012)
- Wieloaspektowy charakter oddziaływań logopedycznych w zaburzeniach mowy (2012)
- Terapia ręki (cz. 1) / A. Giczewska, W. Bartkiewicz (2012)
- Emisja Głosu / A. Łobacz (2012)
więcej

Adres

aleJa Motyli - Centrum Komunikowania się Małego Dziecka
Suzina, Żoliborz, Warszawa

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dzieci w każdym wieku

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych logopedów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi

Konsultacja logopedyczna

Pozostałe usługi


Suzina, Warszawa

aleJa Motyli - Centrum Komunikowania się Małego Dziecka



Suzina, Warszawa

aleJa Motyli - Centrum Komunikowania się Małego Dziecka



Suzina, Warszawa

aleJa Motyli - Centrum Komunikowania się Małego Dziecka



Suzina, Warszawa

aleJa Motyli - Centrum Komunikowania się Małego Dziecka



Suzina, Warszawa

aleJa Motyli - Centrum Komunikowania się Małego Dziecka

Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.

Opinie pojawią się wkrótce

Napisz pierwszą opinię

Jesteś już po wizycie u mgr Aneta Czechowska? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.

Dodaj swoją opinię

Odpowiedzi na pytania

5 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Mam pytanie odnośnie wystawiania przez 9 miesięczne dziecko języka,język trzyma na zewnątrz za dolna wargą od 2 miesiąca życia. Byliśmy u 2 neurologów, pod tym względem wszystko ok. Laryngolog też go widział ,jedynie stwierdził że ma dość duży język. Badania przesiewowe miał,więc raczej to nie jest tarczyca. Od szpitala karmienie mieszane , z piersi przez nakładki, dokarmianie butelką, problemy z jedzeniem z piersi mieliśmy. Używamy smoczka. Czy czekać dalej aż go schowa czy działać ,jeśli tak to w jakim kierunku

Drogi rodzicu,
Język wysunięty poza czerwień wargową nie jest normą w żadnym wieku. Zachęcam do zgłoszenia się na konsultacje do neurologopedy, logopedy wczesnej interwencji. Im wczesniej tym lepiej :).
Pozdrawiam
Aneta Czechowska

mgr Aneta Czechowska

Mam synka Antosia to moje drugie dziecko ma 23 miesiace mam watpliwosci co do jego rozwoju niby wiele jego cech wskazywaloby na autyzm albo po prostu powolny rozwoj . Mysle ze jest wszystko ok ogolnie ale jak kazda mame mnie martwi to ze malo mowi mowi tylko kilka slow .wogole nie mowi mama tzn mowi mama ale nie zwraca sie tak bezposrednio do mnie mowi ta- ta ale tez nie zwraca sie tak do mojego meza, oprocz tegomowi koka -to kolka,la-la -to lalka, ciu cia -to oczywiscie ciuchcia i wola ciu-cia gdy widzi ja w telewizji mowi ka-ka to kaczka tsi- to trzy dla- dwa ,uklada w rzadku zabawki chodzi na przemian raz na palcach raz na stopach udaje ze dzwoni telefonem przy urzyciu dloni ,klocka itd, jak mowie chodz spac to idzie na lozko przykrywa sie kolderka nie reaguje na swoje imie potrafi wskazac niektore czesci twarzy jak jest skupiony i ma ochote rzadko utrzymuje kontakst wzrokowy jest wielkim przytulakiem lubi sie tulic reaguje na slowo nie i czasami na daj ale nie pokazuje palcem gdy czegos chce czy jak cos go zainteresuje gdy chce piciu lapie mnie za reke i prowadzi do kuchni w miejsce gdzie ma sok lub daje mi kubek do reki ogolnie mowi po swojemu i nuci melodie piosenek i podspiewuje sobie po swojemu mwi cieci-to znaczy dzieci lubi krecic sie w kolo i zawsze przed spaniem musi isc zamknac dzwi jak sa otwarte albo tylko przymkniete teraz jest okres swiateczny i mam swiatelka w oknie gdyz zasnie i przebudzi sie w nocy to na ich widok zaczyna plakac i musza byc potem wylaczone w ciagu dnia czy przed zasnieciem mu nie przeszkadzaja tylko jak sie przebudzi. rysuje kredkami po papierze razem z siostra przy stole , jak wypije piciu to czasami wrzuci kubek do zlewu -bo tak robi jego siostra wiec nasladuje ja . Lubi ogladac bajki . nie wiem czy nie wyslac go na badania w zwiazku z jego obeznym rozwojem prosze o porade!!! Obecnie jestem w Angli i tu dobiero za pol roku bedzie mial badania zwiazane z jego rozwojem, ale nie wiem czy trzeba czekac czy juz udac sie z dzieckiem do specjalisty

Zalecam konsultację u specjalisty.
Proszę poczytać o programie Badabada. Im wczesniej zdiagnozowana trudność tym lepiej. Mozna szybciej zacząć działać.
Nie czekajmy! Pozdrawiam!
Aneta Czechowska
neurologopeda, logopeda wczesnej interwencji

mgr Aneta Czechowska
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania