Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • Od 230 zł
Konsultacja dermatologiczna dzieci • Od 230 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja dermatologiczna • 200 zł
Konsultacja dermatologiczna
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
7 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Agata
Polecam Panią doktor, rzetelnie wyjaśniła mi całą procedurę leczenia, na wszelkie pytania udzieliła wyczerpujących odpowiedzi,
K.C
Fachowa opieka. Pani Aneta odpowiedziała na wszystkie moje pytania i dokładnie opowiedziała całą chorobę.
Łukasz
Bardzo profesjonalne podejście. Przyszedłem z niepokojącym znamieniem, Pani doktor po sprawdzeniu od razu wysłała mnie do chirurga. Przeprowadzony został szczegółowy wywiad i mimo jasno określonego przeze mnie problemu z którym się zgłaszam, Pani zbadała wszystkie znamiona na całym ciele. Pacjent nie czuję się „odbębniony”, tylko konkretnie zaopiekowany. Polecam!
Andrzej
Miła atmosfera, szczegółowe wyjaśnienie możliwej dolegliwości, swobodna rozmowa z lekarzem,
AB
Dobrze postawiona diagnoza. Po przepisanej maści problem zniknął już następnego dnia.
Peter Bauer
Bardzo kompetentny dermatolog. Byłam u Pani Lechowicz między innymi na wizycie profilaktycznej. Dokładnie wytłumaczyła jakie zmiany skórne mogą mieć jakie skutki. Jej miłe podejście do ludzi wzbudza zaufanie i bez zastrzeżeń mogę polecić tą lekarkę.
K.J.
Polecam, Pani doktor odpowiedziała na każde pytanie i rozwiała wszelkie wątpliwości, każdy problem z którym się zwróciłam został omówiony. Pani Doktor wykazała się profesjonalizmem i dobrym podejściem do pacjenta.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aneta Lechowicz?Aneta Lechowicz to dermatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aneta Lechowicz oferuje usługi takie jak: konsultacja dermatologiczna, Konsultacja dermatologiczna dzieci, Konsultacja dermatologiczna.
-
Gdzie Aneta Lechowicz ma swój gabinet?Aneta Lechowicz przyjmuje pod adresem:
- Łańcucka 59 Przeworsk
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
-
Czy Aneta Lechowicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Aneta Lechowicz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Aneta Lechowicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Aneta Lechowicz to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Aneta Lechowicz?Języki, których używa Aneta Lechowicz to angielski.
-
Jak Aneta Lechowicz umawia wizyty?Aneta Lechowicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aneta Lechowicz?Obecnie Aneta Lechowicz nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Aneta Lechowicz: co mówią pacjenci?7 osób dodało swoją opinię. Aneta Lechowicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aneta Lechowicz?Aneta Lechowicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.