Moje doświadczenie



Jestem neurologopedą, logopedą wczesnej interwencji i terapeutą miofunkcjonalnym. Od ponad 10 lat prowadzę terapię dzieci i dorosłych. Specjalizuję się w pracy z noworodkami i niemowlętami, dziećmi z niepełnosprawnościami oraz zaburzeniami anatomicznymi, funkcjonalnymi i mięśniowymi w obrębie twarzoczaszki. Prowadzę również terapię karmienia oraz terapię osób po incydentach neurologicznych. Swoimi oddziaływaniami terapeutycznymi wspieram leczenie ortodontyczne. Przygotowuję pacjentów do zabiegu korekty wędzidełek. Stałe poszerzam swoje kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach, kursach i konferencjach specjalistycznych.
Ważniejsze usługi:
- Badania diagnostyczne
- Terapia miofunkcjonalna
- Konsultacja neurologopedyczna
- Masaż logopedyczny
- Konsultacja terapeutyczna
- Wczesna interwencja logopedyczna
- Elektrostymulacja
- Terapia poudarowa
- Terapia neurologopedyczna dorosłych
- Kinesiotaping
Zakres porad
- Neurologopedia
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologopedyczna (pierwsza wizyta) • 199 zł
Diagnoza niemowląt • 259 zł
Elektrostymulacja • 180 zł +2 więcej
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja logopedyczna • Darmowa usługa
NIP
Adres firmy
81 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Jak na pierwszą wizytę bardzo dobre wrażenie odnieśliśmy razem z żoną, mega profesjonalne podejście,
Do Pani doktor przyszliśmy z trzylatkiem, który jeszcze nie mówi. Pani doktor spokojnie zbadała dziecko, przeprowadziła z nami krótki wywiad. Podczas zabawy zaangażowała dziecko do kontaktu, dzięki któremu mogła go ocenić. Doktor Aneta wytłumaczyła i wyjaśniła wszystko w jazdy i prosty sposób. Mogliśmy zadawać pytania. Wizyta przebiegła w bardzo przyjaznej atmosferze. Serdecznie polecam.
Neurologopedka to bardzo dobra, ciepła i miła kobieta. Wszystko tłumaczy jasno i zrozumiale, a jeśli coś jest niejasne, zawsze dokładnie wyjaśni. Jest bardzo punktualna, a wizyty są świetnie zorganizowane. Wszystko jest bardzo wygodne – od zapisów po samą wizytę. Miejsce jest komfortowe, plan leczenia dobrze dopasowany, a opłaty przystępne. Wszystko odbywa się na czas, bez opóźnień. Bardzo profesjonalna, życzliwa i pomocna specjalistka!
Trafiłam do Pani Anety z polecenia stomatologa, ponieważ okazało się, że nieprawidłowo układam język i wypycham nim zęby, co mogło prowadzić do poważniejszych problemów w przyszłości. Już od pierwszej wizyty byłam pod wrażeniem jej profesjonalizmu – szybki wywiad, trafna diagnoza i konkretne zalecenia. Terapia miała trwać pół roku z wizytami co miesiąc, a ja już po dwóch spotkaniach widzę efekty! W końcu wiem, jak prawidłowo układać język na podniebieniu, a ślady zębów na języku pojawiają się coraz rzadziej, co oznacza, że przestaję go wypychać. To wszystko dzięki cennym wskazówkom i ćwiczeniom zaleconym przez Panią Anetę. Serdecznie polecam!
-
Pani Doktor bardzo miła i rzeczowa, badanie zostało przeprowadzone bardzo dokładnie.
Polecam, jeśli ktoś szuka specjalisty dla dziecka - świetne podejście, cierpliwość, umiejętność zachęcenia dziecka do współpracy. Bardzo przyjazna wizyta, a jednocześnie ma się poczucie profesjonalizmu.
Bardzo miła, sympatyczna i rzetelna pani logopeda. Wyjaśnia każde zadane ćwiczenie dla syna i jaki ma wpływ. Bardzo polecam panią Anetę.
Świetny specjalista. Wizyta na najwyższym poziomie.
Bardzo sympatyczna i fachową wizyta. Dziękuję bardzo
Pani Magister bardzo miła i z rewelacyjnym podejściem do dzieci. Cierpliwa, kompetentna, udziela wyczerpujących odpowiedzi.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aneta Wieczorek?Aneta Wieczorek to logopeda. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aneta Wieczorek oferuje usługi takie jak: konsultacja neurologopedyczna (pierwsza wizyta), konsultacja neurologopedyczna (kolejna wizyta), Konsultacja logopedy w stomatologii, elektrostymulacja, Diagnoza niemowląt, konsultacja logopedyczna.
-
Gdzie Aneta Wieczorek ma swój gabinet?Aneta Wieczorek przyjmuje pod adresem:
- Dworcowa 60 Gliwice
- Dolnych Wałów 8 Gliwice
- DL PIANO Segment C - Wrocławska 54 Katowice
- Kilińskiego 6 Gliwice
- Stamina Dworcowa 60H Gliwice
-
Czy Aneta Wieczorek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Aneta Wieczorek nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Aneta Wieczorek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Aneta Wieczorek to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Aneta Wieczorek?Języki, których używa Aneta Wieczorek to angielski.
-
Jak Aneta Wieczorek umawia wizyty?Aneta Wieczorek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aneta Wieczorek?Aneta Wieczorek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Aneta Wieczorek: co mówią pacjenci?81 osób dodało swoją opinię. Aneta Wieczorek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aneta Wieczorek?Aneta Wieczorek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.