Moje doświadczenie
Pracę zawodową wykonuje z pasją, największą satysfakcją jest dla niej zadowolenie pacjenta. Ze spokojem tłumaczy plan leczenia i przebieg wizyty. Jest bardzo miłą i pozytywnie nastawioną do ludzi osobą – stara się swoim zachowaniem zniwelować uczucie strachu przed dentystą i bólem.
Rzeczą priorytetową jest dla niej świadczenie usług na jak najwyższym poziomie -zgodnie z najnowszą wiedzą medyczną i przy pomocy lup powiększających. Uczestniczy w kursach i szkoleniach, śledzi fachową literaturę i aktualne wytyczne Towarzystw Stomatologicznych.
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Warszawska 34, Kielce Przyjmuje na NFZ
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
8 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Dorota
Bardzo profesjonalnie i empatyczne podejście.Polecam:-)
Monika Grybel
Pani Doktor zaangażowana w wykonywana pracę. Dobra atmosfera w gabinecie . Skuteczne leczenie
K
Polecam Panią doktor, najlepszy stomatolog w Kielcach, a korzystałem już z usług kilku innych (z różnym skutkiem). Do Pani doktor nie zdarzyło mi się nigdy zwrócić z reklamacją, zawsze wykonane bez zarzutów. Rok temu Pani doktor uratowała nawet jeden z moich zębów który dwóch innych stomatologów spisało na straty i polecało usunąć.
Wojtek
Pani stomatolog bardzo rzetelna, dokładnie omawia co będzie robić. Czułem się komfortowo w gabinecie i na fotelu pacjenta. Obyło się bez znieczulenia, lecz Pani stomatolog pytała czy takowego potrzebuje. Wizyta przyjemna, serdecznie polecam.
Agata
Bardzo polecam Panią Doktor, wszystko dokładnie wyjaśnione. Profesjonalne podejście do pacjenta. Zaangażowana w swoją pracę. Leczenie w 100% skuteczne.
Kamila
Pani Doktor z profesjonalnymi podejściem, bardzo sympatyczna i kontaktowa. POLECAM
Aleksandra
Serdecznie polecam! Doktor bardzo zaangażowana w swoją pracę . Wszystko dokładnie tłumaczy.
Krzysztof
Pani stomatolog moja ulubiona od tej pory. Po leczeniu kanałowym zniknęły moje problemy, 2 zęby uratowane. W dodatku kompleksowo zajęła się wszystkimi problemami z uzębieniem. Widać, że jej zależy na stanie pacjenta. Poświęciła mi dużo czasu. Polecam jak mogę!
Odpowiedzi na pytania
20 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Miałam leczony ząb kanałowo na dwóch wizytach po czym na tej drugiej założono plombe tymczasową.Bylo to 4 miesiące temu, nie dokończyłam leczenia zęba ,ponieważ poważnie się rozchorowałam (pobyty w szpitalu i zabieg)teraz ząb jakby lekko pobolewał i moje pytanie czy mozna po takim czasie bezpiecznie odbudować ząb czy trzeba zowu leczyć kanałowo?
Witam.
Ząb nawet po takim czasie można odbudować, jeżeli wypełnienie tymczasowe było szczelne i nie doszło do infekcji już wcześniej wyleczonego systemu kanałowego i brak jest dolegliwości z strony zęba. W pani przypadku należy udać się do stomatologa, aby zweryfikować źródło bólu i w razie braku przeciwwskazań zakończyć rozpoczęte leczenie.
Miałem zatrutego zeba po paru tygodniach to lekarstwo wyleciało i pod zeba pojawił sie twardy guz co to moze być?
Witam.
Taki guz może świadczyć o rozwijającym się stanie zapalnym w tkankach otaczających ząb. Należy jak najszybciej udać się to lekarza stomatologa przeprowadzającego leczenie kanałowe.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Angelika Sujka?Angelika Sujka to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Angelika Sujka oferuje usługi takie jak: badania stomatologiczne, fluoryzacja zębów, chirurgia stomatologiczna, leczenie chorób dziąseł, lakowanie zębów, leczenie kanałowe, odbudowa zębów, leczenie próchnicy, piaskowanie, profilaktyka próchnicy.
-
Gdzie Angelika Sujka ma swój gabinet?Angelika Sujka przyjmuje pod adresem:
- Warszawska 34 Kielce
- Gabrieli Zapolskiej 5 Kielce
- Jarońskich 3 Kielce
-
Czy Angelika Sujka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Angelika Sujka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Angelika Sujka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Angelika Sujka to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Angelika Sujka?Języki, których używa Angelika Sujka to angielski.
-
Jak Angelika Sujka umawia wizyty?Angelika Sujka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Angelika Sujka?Angelika Sujka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Angelika Sujka: co mówią pacjenci?8 osób dodało swoją opinię. Angelika Sujka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Angelika Sujka?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Angelika Sujka: NFZ Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.