Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych psychologów dziecięcych w pobliżuUsługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta)
Konsultacja psychologiczna rodzice
Trening umiejętności społecznych dla dzieci
W jaki sposób ustalane są ceny?
3 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Z
Pani Ania to bez wątpienia najlepsza psycholog na świecie. Trafiłam na nią przez przypadek i pomimo pomocy wielu innych lekarzy, śmiało mogę powiedzieć, że to głównie dzięki Pani Ani udało mi się wyjść z choroby. Bardzo angażuje się w rozmowę i słucha pacjenta. Pani Ania nie boi się wyrażać swoich opinii i właśnie dlatego tak bardzo uwielbiam nasze spotkania. Czuję się jakbym rozmawiała z kimś bardzo mi bliskim i otrzymuję niezwykłą radę. Zawsze wychodzę z gabinetu lżejsza, bardziej spokojna. Nikt nie pomógł mi tak, jak Pani Ania.
gosiaczekp
Do Pani Doktor Anny Bukowskiej Posadzy chodzę z moją Córką od ponad roku . Przez ten czas widać ogromną , pozytywna zmianę w zachowaniu Dziecka . Pani Anna prowadzi spotkania w miłej i przyjaznej atmosferze , dzięki czemu młodzi Pacjenci potrafią otworzyć się i opowiedzieć o swoich problemach . Bardzo długo szukałam dobrego psychologa dziecięcego i w końcu znalazłam Panią Annę . Polecam.
Eleonora
Bardzo nieprofesjonalne podejście.Trafiłam z polecenia od znajomej Pani psycholog logopedy ponieważ syn nie chciał mówić (wówczas miał 3 lata) Pani od wejścia powiedziała że są to cechy ze spektrum autyzmu.Poszukałam specjalistów, autyzm wykluczony,kilka wizyt u osteopaty rozluźniło napięcia u syna i mowa zaczęła ruszać :)
Dzisiaj buzia nie chce się zamknąć :)
Nie polecam pani psycholog dużo kosztowało nas to nerwów do czasu kiedy nie trafiliśmy do fachowców znających się na możliwych przyczynach braku mowy u dzieci.
Na pożegnanie pani psycholog bardzo współczuła „ trudnego dziecka”
Odpowiedzi na pytania
2 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Czy dziecku które w obecnej chwili ma 11 lat i w teście wisc-r uzyskało wynik 77 można dać orzeczenia o niepełnosprawności intelektualnej?
Dzień dobry,
Proszę pamiętać, że często, zwłaszcza w niepełnosprawnościach sprzężonych, nie można kierować się wyłącznie wskaźnikami sprawności poznawczej. Wydawanie orzeczeń wymaga spełnienia bardzo konkretnych warunków. Każda osoba rozpatrywana jest indywidualnie.
Pozdrawiam.
Jakie możliwości ma takie dziecko jeśli chodzi o naukę. Czy jest w stanie poradzić sobie z nauką w normalnej szkole?Ma 12 lat. Do tej pory sobie radziła ale ma głównie oceny 2 i 3. Już w 2 klasie szkoły podstawowej została skierowana na badania. Wynik powtórzył się już dwukrotnie. W wyniku przeprowadzonego badania psychologicznego stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe w zakresie motoryki małej w tym grafomotoryki oraz orientacja wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna (wynik przeciętny). Najsłabiej rozwinięte są trwałość pamięci werbalnej rozumienie norm i zasad społecznych zdolności do spostrzegania szczegółów oraz przewidywanie konsekwencji zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik bardzo niskie. Podobnie rozwinięte są synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość) rozumowanie arytmetyczne oraz pamięć słuchowa krótkoterminowa. Rozwój poniżej przeciętnej przyjmują zdolności językowe (werbalizowanie definiowanie) oraz zdolność do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie). Czyta płynie w przeciętnym tempie z nielicznymi błędami typu przekrecanie wyrazów zmiana litery lub brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanego tekstu na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowaniem błędów o zróżnicowanych charakterze typowo ortograficzne - typowo osłabiona percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) - typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżony (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obserwuje się barki z lat wcześniejszh sięgających zakresu klas programowo niższych. Objęcie pomocą psychologiczno - pedagogiczną w szkole ze względu na deficyty wybiórczych zdolności intelektualnych obniżony rozwój elementarnych funkcji percepcjino - motorycznych umiejętności fonologicznych (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) problemy natury emocjonalno - wolicijonalnej oraz braki z matematyki które przyczyniają się do ogólnuonych trudności w nauce.
Z perspektywy psychologa klinicznego, dziecko z funkcjami intelektualno-poznawczymi na poziomie niższym niż przeciętny, poradzi sobie w szkole, ale nie bez pomocy i wsparcia. Konieczna jest rzetelna diagnoza i zalecenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, możliwości Szkoły, wiedza Dyrekcji i świadomi problemu Nauczyciele. W sytuacjach osłabionych funkcji poznawczych (poziom inteligencji niższej niż przeciętna i pogranicze normy klinicznej) Poradnie wydają bardzo konkretne zalecenia; często związane z obniżeniem wymagań szkolnych, dostosowaniem postępowania do możliwości dziecka, itp. Edukacja dziecka z osłabionymi funkcjami intelektualno-poznawczymi wymaga ścisłej współpracy Rodziców z Nauczycielami i osobami wspomagającymi w Szkole. Jak wspomniałam, odpowiadam z perspektywy psychologa klinicznego. Dzieci z osłabionymi funkcjami poznawczymi, w kwestii nauki, prowadzone są zawsze przez Rejonowe Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne. To pracownicy tych Poradni wskazują najlepsze rozwiązania edukacyjne. Wiem, że do kształcenia specjalnego kierowane są dzieci z orzeczeniami o konieczności takiego właśnie kształcenia i dotycy to osób z niepełnosprawnościami (intelektu, ruchu, narządów zmysłów, itp.), osób niedostosowanych społecznie oraz osób zagrożonych niedostosowaniem społecznym. Ja, w mojej praktyce klinicznej, współpracuję z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi i mam dobre doświadczenia.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Bukowska-Posadzy?Anna Bukowska-Posadzy to psycholog dziecięcy, psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Bukowska-Posadzy oferuje usługi takie jak: psychoterapia młodzieży, trening umiejętności społecznych dla dzieci, konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychologiczna rodzice, Konsultacja psychologiczna, konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta).
-
Gdzie Anna Bukowska-Posadzy ma swój gabinet?Anna Bukowska-Posadzy przyjmuje pod adresem:
- Obornicka 262 Poznań
-
Czy Anna Bukowska-Posadzy przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Anna Bukowska-Posadzy nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Anna Bukowska-Posadzy umawia wizyty?Pod tym adresem Anna Bukowska-Posadzy nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Bukowska-Posadzy?Anna Bukowska-Posadzy udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Anna Bukowska-Posadzy: co mówią pacjenci?3 osób dodało swoją opinię. Anna Bukowska-Posadzy ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Bukowska-Posadzy?Anna Bukowska-Posadzy nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Zaburzenia emocjonalne w Poznaniu
Zaburzenia nastroju w Poznaniu
Niskie poczucie własnej wartości w Poznaniu
Zaburzenia osobowości w Poznaniu
Zaburzenia psychosomatyczne w Poznaniu
Problemy wychowawcze w Poznaniu
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Poznaniu
Zaburzenia koncentracji w Poznaniu
Zaburzenia odżywiania w Poznaniu
Zaburzenia zachowania w Poznaniu
Więcej (15)