Moje doświadczenie
W roku 2016 zdałam Państwowy Egzamin Specjalizacyjny zdobywając tytuł specjalisty chorób dziecięcych ( pediatry). Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego. W 2019 r. uzyskałam tytuł naukowy - doktora nauk medycznych pisząc pracę doktorską na temat częstej choroby pasożytniczej u dzieci - toksokarozy. W 2021r. zdałam Państwowy Egzamin specjalizacyjny zdobywając drugi tytuł specjalisty w dziedzinie medycyny rodzinnej. Mam doświadczenie zarówno w pracy ambulatoryjnej jak i szpitalnej.
NIE WYPISUJĘ LEKÓW UZALEŻNIAJĄCYCH !
Adresy (2)
Pacjenci ubezpieczeni i prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Gotówka, Blik, Revolut, Przelew na konto
Zapłacisz po konsultacji online.
Przed rozpoczęciem konsultacji zrób przelew na moje konto: 54 **** **** **** **** **** **** lub BLIKIEM na nr *********.
Wyślij potwierdzenie przelewu przez portal. W tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę.
Dziękuję za zaufanie.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • 160 zł
Wizyta domowa (opis) • Od 200 zł
NIP
Adres firmy
287 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Patrycja
Z całego serca polecam Panią Doktor. Niezależnie od pory dnia zawsze służy pomocą. Korzystaliśmy także z kilku wizyt domowych, które przebiegały w miłej, przyjaznej atmosferze a przede wszystkim ze wspaniałym podejściem do dziecka.
Rzetelność, wiedza oraz zaangażowanie Pani Doktor jest na najwyższym poziomie.
Serdecznie polecam.
Edyta
Miła i pomocna Pani Doktor. Po zakończonej teleporadzie nadal służyła pomocą i wiedzą.
PK
Telwizyta swietna. Polecam w 100% Pania Anne Kroten.
Karolina
Polecam Panią doktor. W pełni zaangażowana, dokładnie wyjaśnia i dobiera leczenie. To już kolejna wizyta i na pewno nie ostatnia.
KS
Bardzo miła i pomocna Pani Doktor. Szczegółowo wyjaśnione dawkowanie leków, i odpowiedź na każde moje pytanie. Zdecydowanie polecam.
MB
Pani doktor pomogła naszemu maluszkowi przeprowadzając dogłębny wywiad oraz analizę problemu, z którym się zmagaliśmy. Polecamy serdecznie
Anna
Bardzo dziękuję za pomoc:)
Pani doktor bardzo sympatyczna i pomocna. Dziękuję
Paulina
Świetny lekarz. Po dwóch miesiącach nietrafionych diagnoz, pani doktor celnie trafiła w przypadłość dziecka. Cierpliwie odpowiedziałeś na wszystkie pytania i wdrożyła leczenie. Na pewno wrócę !
EmK
Wszystko na wysokim poziomie. Polecam serdecznie .
KF
Świetny specjalista. Punktualna wizyta, dokładny wyczerpujący wywiad.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Kroteń?Anna Kroteń to pediatra, lekarz rodzinny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Kroteń oferuje usługi takie jak: konsultacja online, e-recepta, badania profilaktyczne, poradnictwo dla rodziców, konsultacja pediatryczna, konsultacja internistyczna, Wizyta domowa.
-
Gdzie Anna Kroteń ma swój gabinet?Anna Kroteń nie ma określonego adresu gabinetu. Możliwe, że Anna Kroteń przyjmiuje tylko online lub nie chce podawać dokładnego adresu.
-
Czy Anna Kroteń przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Kroteń oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anna Kroteń akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Kroteń to: Gotówka, Przelew na konto, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Anna Kroteń?Języki, których używa Anna Kroteń to angielski.
-
Jak Anna Kroteń umawia wizyty?Anna Kroteń używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Kroteń?Anna Kroteń może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Kroteń: co mówią pacjenci?287 osób dodało swoją opinię. Anna Kroteń ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Kroteń?Anna Kroteń nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.