Moje doświadczenie
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurochirurgiczna (opis) • Od 349 zł
Konsultacja telefoniczna - Neurochirurg • Od 189 zł
Zwykła wizyta (opis)
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
35 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
FRANCISZEK
Wyjaśnienia bardzo zrozumiałe polecam panią doktor
Paulina
Pani neurochirurg bardzo pomocna, posiada ogromną wiedzę i umiejętności. Wyjaśniła i pokazała ze zdjęć oraz kart informacyjnych wszystko bez pośpiechu. Polecam.
Krystyna
Świetny lekarz. Konkretnie i uczciwie podchodzi do problemu pacjenta.
Stanisław Mila
Wizyta od poczatku przebiegała bardzo miło. Pani doktor jest specjalistą w swojej dziedzinie. Gorąco polecam.
JÓZEF
Bardzo dobre wyjaśnienie mojej choroby, szybka diagnoza propozycją leczenia dolegliwości bólowych
Monika
Brak zaangażowania, nieumiejętność pomocy adekwatnej do potrzeby.
MS
Podczas wizyty Pani Doktor wszystko dokładnie, z zaangażowaniem tłumaczyła, poświęciła znacznie więcej czasu na konsultację niż to było zaplanowane. Polecam
Jane Doe
NIE POLECAM!!! Pani doktor postawiła diagnozę na podstawie mojego wieku. Rozmowa na olewkę, aby zbyć pacjenta i przyjąć następnego. Zero empatii i wyobrażenia o świecie.
E K
Pani Doktor profesjonalna miła pomocna polecam wszystkim którzy szukają dobrego lekarza
Ak
Zaangażowanie lekarza. Pani doktor wyjaśniła mi schorzenie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Mosiewicz?Anna Mosiewicz to neurochirurg. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Mosiewicz oferuje usługi takie jak: konsultacja neurochirurgiczna, Zwykła wizyta, Konsultacja telefoniczna - Neurochirurg.
-
Gdzie Anna Mosiewicz ma swój gabinet?Anna Mosiewicz przyjmuje pod adresem:
- Magnoliowa 2 Lublin
- Jaczewskiego 8 Lublin
- al. Kopisto 1 Rzeszów
- Kopisto 1 Rzeszów
- Koncertowa 4d Lublin
-
Czy Anna Mosiewicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Anna Mosiewicz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Anna Mosiewicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Mosiewicz to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Anna Mosiewicz?Języki, których używa Anna Mosiewicz to polski.
-
Jak Anna Mosiewicz umawia wizyty?Anna Mosiewicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Mosiewicz?Obecnie Anna Mosiewicz nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Anna Mosiewicz: co mówią pacjenci?35 osób dodało swoją opinię. Anna Mosiewicz ma średnią ocen 4 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Mosiewicz?Anna Mosiewicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.