Moje doświadczenie
Konsultacje odbywają się w języku polskim. Dotyczą osób dorosłych.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 250 zł
Konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia • 300 zł
Konsultacja z zakresu medycyny estetycznej • 250 zł +1 więcej
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 250 zł
Dermatoskopia zmian skórnych + konsultacja • 300 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja dermatologiczna
Dermatoskopia zmian skórnych + konsultacja
Konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia
Konsultacja z zakresu medycyny estetycznej
Usuwanie zmian skórnych
W jaki sposób ustalane są ceny?
229 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
D
Bardzo polecam panią doktor :)wszystko wytłumaczone i dokładnie sprawdzone
scaloni
wszystko ok miło sprawnie fachowo dokładnie wyjaśnione
Julia
Wizyta przebiegła w bardzo miłej atmosferze, wszystko zostało dokładnie omówione. Rozpoczynamy leczenie.
Bogumił
Przyjazne podejście do pacjenta. Brak naciągania na niepotrzebne koszty i wizyty.
Katarzyna
Na dzisiejszej wizycie byłam z moją 85-letnią babcią. Wielki ukłon za empatię, szacunek i zaangażowanie. Dodatkowo zamiast wróżenia z fusów i testowania różnych specyfików-zlecone badania. Jestem bardzo wdzięczna i zadowolona z wizyty u Pani Doktor. Przemiła atmosfera i ogromny profesjonalizm.
Jolanta
Pełen profesjonalizm, fantastyczne podejście do pacjenta.
Elka
Wizyta w miłej atmosferze i z szacunkiem do pacjenta
Gabriela
Szczegółowe wywiad, wytłumaczenie planowanego leczenia. Polecam
Katarzyna
Pani Doktor bardzo szczegółowo wyjaśniła wszelkie wątpliwości i zleciła leczenie, które w końcu wydaje się sensowne. Ponadto badanie dermatoskopowe przeprowadzone zostało z wielką starannością. Bardzo polecam!
Renata
Sympatyczna Pani doktor, konkretna w temacie wizyty, skierowała na badania, zaleciła lekarstwa.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Możarowska?Anna Możarowska to dermatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Możarowska oferuje usługi takie jak: konsultacja dermatologiczna, konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia, Konsultacja z zakresu medycyny estetycznej, usuwanie zmian skórnych, Dermatoskopia zmian skórnych + konsultacja.
-
Gdzie Anna Możarowska ma swój gabinet?Anna Możarowska przyjmuje pod adresem:
- Krakowska 93a Andrychów
- Komorowicka 140 Bielsko-Biała
-
Czy Anna Możarowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Anna Możarowska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Anna Możarowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Możarowska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Anna Możarowska?Języki, których używa Anna Możarowska to polski.
-
Jak Anna Możarowska umawia wizyty?Anna Możarowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Możarowska?Anna Możarowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Możarowska: co mówią pacjenci?229 osób dodało swoją opinię. Anna Możarowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Możarowska?Anna Możarowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.