lek.
Anna Rządkowska
W trakcie specjalizacji (Psychiatra)
więcej
Lublin 2 adresy
Nr PWZ: 3631134
25 opiniiMoje doświadczenie
W praktyce lekarskiej najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście do Pacjenta, cenię sobie również współpracę z psychoterapeutami oraz psychologami klinicznymi.
Swoją wiedzę medyczną staram się poszerzać i aktualizować regularnie uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach naukowych.
Adresy (4)
HARMONIA Poradnia Zdrowia Psychicznego Grupa LUX MED / PROFEMED Warszawa ul. Narbutta 83 lok. U2.
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta • Od 319 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry kolejna wizyta • Od 319 zł +1 więcej
Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa • Od 349 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Płatność obsługiwana bezpośrednio przez LUX
MED. Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz maila z linkiem do płatności. Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z LUX MED.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
Konsultacja telefoniczna:
Lekarz zadzwoni do Ciebie w umówionym terminie (+/- 30 minut).
Inne narzędzia do konsultacji wideo:
Lekarz połączy się z Tobą w umówionym terminie (+/- 30 minut). Przed wizytą otrzymasz e-mail, w którym będzie link do Spotkania w Microsoft Teams i instrukcja jak się połączyć.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna dla dorosłych • 190 zł
NIP
Adres firmy
PsychoSfera Centrum Zdrowia Psychicznego
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta (opis) • 250 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajZapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja online
Konsultacja psychiatryczna
Konsultacja psychiatryczna dla dorosłych
Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta
+ 2 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
25 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
AG
Profesjonalne a jednocześnie empatyczne podejście do pacjenta. Polecam
Klaudia
Najlepszy psychiatra u jakiego byłam dotychczas. Polecam każdemu!
Ewelina
Serdecznie polecam, to moja kolejna wizyta, leczenie zostało już wprowadzone, Pani Anna nadzoruje i pomaga. Ciepła i empatyczna osoba.
Darek
Pani Doktor bardzo uważnie słuchała, dopytywała. Kultura oraz wyjaśnienia na najwyższym poziomie. Lekarz z powołania.
A.M.O
Pani Doktor godna polecenia, bardzo zaangażowana i empatyczna.
Artur
Bardzo mila atmosfera, lekarz z pasja i empatia. Poelcam
Marlena
Z całego serca polecam! Do Pani Doktor trafiłam przez przypadek - potrzebowałam szybkiej wizyty, a akurat był wolny termin. I to był strzał w dziesiątkę! Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak wielką serdecznością i zrozumieniem, co pomagło mi otworzyć się i rozmawiać o nawet trudnych dla mnie tematach. Doktor Anna jest niezwykle ciepła, cierpliwa, a jednocześnie pełna profesjonalizmu i ogromnej wiedzy, co daje poczucie, że jest się w naprawdę dobrych rękach. Pani doktor zawsze uważnie słucha, zadaje trafne pytania i nigdy nie dała mi odczuć pośpiechu czy zniecierpliwienia. Czułam, że naprawdę zależy jej na tym, żeby pomóc, a wizyty dały mi nadzieję na poprawę.
I.K.
Pani doktor to bardzo miła osoba, uważnie słucha i dokładnie tlumaczy jak działają i jak stosować zapisane przez nią środki. Pomogła mi w trudnej sytuacji, za co jestem bardzo wdzięczna!
Marcin
Leczę się psychiatrycznie od wielu lat, co równoznaczne jest z odwiedzaniem wielu specjalistów. Nigdy nie byłem przekonany do pisania opinii, w końcu każdy ma swoje preferencje i warto przekonać się samemu. Jednak po wizycie u Pani Anny, postanowiłem napisać opinię. Jest to absolutnie najlepsza, najbardziej cierpliwa, ciepła i mądra pani doktor, jaką miałem okazję poznać. Przyszedłem z nastawieniem na odbębnienie smutnego obowiązku, a wyszedłem z nadzieją. Serdecznie polecam każdemu kto zastanawia się nad wizytą:)
AM
Świetlana przyszłość w tym zawodzie przed Panią doktor, odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Rządkowska?Anna Rządkowska to w trakcie specjalizacji (psychiatra). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Rządkowska oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna, konsultacja psychiatryczna dla dorosłych, Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta, konsultacja online, Konsultacja Wideo - Psychiatry kolejna wizyta, Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa, Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta.
-
Gdzie Anna Rządkowska ma swój gabinet?Anna Rządkowska przyjmuje pod adresem:
- Głuska 1 Lublin
- Jana Pawła II 13 Lublin
-
Czy Anna Rządkowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Rządkowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anna Rządkowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Rządkowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Anna Rządkowska?Języki, których używa Anna Rządkowska to polski.
-
Jak Anna Rządkowska umawia wizyty?Anna Rządkowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Rządkowska?Anna Rządkowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Rządkowska: co mówią pacjenci?25 osób dodało swoją opinię. Anna Rządkowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Rządkowska?Anna Rządkowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.