Moje doświadczenie
Systematycznie podnoszę swoje umiejętności zawodowe poprzez uczestnictwo w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych z zakresu neurologii.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
131 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Piotr
Pomocna konsultacja. Miła Pani Doktor. Jestem zadowolony.
Joanna
Miła i bardzo profesjonalna Pani doktor. Punkcja z kręgosłupa wykonana szybko i bezboleśnie.
Barbara S
Pani doktor precyzyjnie przedstawiła program i cel badań klinicznych, czynniki wykluczające, planowany przebieg leczenia oraz przeprowadziła wstępne badania neurologiczne. Profesjonalizm i empatia - polecam
Maryna
Wszystko było dobrze, obsługa na 100%. Bardzo zadowolona.
Adam
Pani Doktor bardzo profesjonalna, konkretna i zyczliwa. Odpowiada na wszystkie watpliwosci. Dzieki wizycie wrocila nadzieja na wyzdrowienie.
M.B
Bardzo polecam Panią Doktor. Przebieg wizyty zawsze merytoryczny. Szczegółowe badanie pacjenta, duże zaangażowanie i wyczuwalna chęć niesienia pomocy. Pani Doktor jest sympatyczna i miła:).
Artur
Świetny Neurolog, bardzo pomocna, dociekliwa i rzetelna. Z pewnością mogę polecić panią Dr.
Anna w
Polecam wszystkim opiekę medyczną Pani doktor, jej zaangażowanie oraz życzliwość . Dziękuję za wszystko
Iwona
Lęczę się u Pani doktor już dłuższy czas. Bardzo miła, bardzo kompetenta z ogromną wiedzą i doświadczeniem, pomocna i bardzo życzliwa
Rafał
Polecam serdecznie. Profesjonalizm, zaangażowanie i miły kontakt. Pozdrawiam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Starostka-Tatar?Anna Starostka-Tatar to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Starostka-Tatar oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Anna Starostka-Tatar ma swój gabinet?Anna Starostka-Tatar przyjmuje pod adresem:
- Derkacza 13 Gliwice
- Stanisława Małachowskiego 51 Katowice
- Tarnopolska 77 Zabrze
- Pawła Kołodzieja 8 Katowice
-
Czy Anna Starostka-Tatar przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Anna Starostka-Tatar nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Anna Starostka-Tatar?Języki, których używa Anna Starostka-Tatar to angielski.
-
Jak Anna Starostka-Tatar umawia wizyty?Anna Starostka-Tatar używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Starostka-Tatar?Anna Starostka-Tatar może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Starostka-Tatar: co mówią pacjenci?131 osób dodało swoją opinię. Anna Starostka-Tatar ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Starostka-Tatar?Anna Starostka-Tatar nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.