lek. dent. Anna Uchniewska

Stomatolog więcej

Radzanowo, Płock 2 adresy

Nr PWZ: 8624862

Adresy (2)

Gabinet Uśmiech
Medyczna 1, Radzanowo

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Zwykła wizyta


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych stomatologów w pobliżu
Gabinet Uśmiech
Czwartaków 16 lokal 1D, Płock

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Zwykła wizyta


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych stomatologów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Pozostałe usługi


Medyczna 1, Radzanowo

Gabinet Uśmiech


Czwartaków 16 lokal 1D, Płock

Gabinet Uśmiech

Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.

Moje doświadczenie

Od trzydziestu lat prowadzę praktykę stomatologiczną.. W mojej pracy szczególnie ważne jest dla mnie podejście do pacjenta, lubię pracować z dziećmi, a w stosunku do osób bardzo bojących się dentysty mogę zastosować specjalne metody zmniejszania strachu. Zajmuję się zarówno leczeniem, usuwaniem zębów i profilaktyką, jak i nowoczesną protetyką. Zapraszam do przyjaznego gabinetu.
więcej

14 opinii pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
K

Krzysiek

Jeśli protetyka to tylko w gabinecie uśmiech u Pani Ani!!! Arcydzieło! Do tego miła atmosfera i super podejście do pacjenta :)! Pozdrawiam!

M

Marcin W.

Pani doktor przyjęła mnie w weekend, poza godzinami pracy, chociaż nie musiała. Zabieg szybki i bezbolesny, dziękuję za pomoc i z czystym sumieniem polecam!

D

Dagmara B.

Zostałam zapisana do "dr" Uchniewskiej na ekstrakcję "8" ( "dr" podjęła się zadania mimo iż nie jest chirurgiem, a ja wtedy jeszcze o tym nie wiedziałam). Ekstrakcja "8" trwała ponad godzinę, gdyż "dr" kompletnie nie wiedziała jak się za to zabrać- podważała, stukała, pukała, aż w końcu się udało. Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że ząb owszem wyszedł, ale korzenie zostały, co zostało skwitowane rozłożeniem rąk i stwierdzeniem:" dalej się nie podejmuję, gdyż nie umiem, bo nie jestem chirurgiem".
Aż cisną się na usta słowa po co było się tego podejmować??Żeby zarobić parę złotych i liczyć na łut szczęścia, że uda się usunąć ząb wraz z korzeniami???
Po ponad godzinnej męce w gabinecie zostałam wypuszczona do domu z antybiotykiem i poradą, żeby zgłosić się do chirurga na usunięcie korzeni za około 3 m-ce ( aż rana się zagoi). Po upływie kilku dni stan mojego zdrowia zaczął się pogarszać pomimo brania antybiotyku- gorączka, opuchlizna na twarzy, silny ból głowy, omdlenia. Zgłosiłam się do chirurga stomatologa, który jeszcze tego samego dnia wykonał zabieg usunięcia korzeni, w które zaczął się wdawać stan zapalny. Wątpliwa przyjemność na którą naraziła mnie "dr" Uchniewska, kosztowała mnie mnóstwo cierpienia i 800 złotych. Na szczęście spotkałam na swojej drodze wspaniałego chirurga, który naprawił błędy "dr" Uchniewskiej, która nawet nie potrafiła zaszyć rany po ekstrakcji zęba i zostawiła mnie z otwartą raną w ustach. Chirurg stwierdził, że jakbym pochodziła 3 m-ce ( według rady "dr") to mogłoby się to dla mnie skończyć nawet sepsą.
Dlatego każdej osobie, która dba o swoje zdrowie stanowczo odradzam Gabinet Uśmiech. Totalna amatorszczyzna, dyletanctwo, ignorancja oraz liczenie na szybki zysk. Lepiej dołożyć kilka złotych więcej i iść do porządnego gabinetu.
Słowo "dr" pisane w cudzysłowie, żeby podkreślić umiejętności pani "doktor".
NIE POLECAM, A WRĘCZ PRZESTRZEGAM.

lek. dent. Anna Uchniewska

Witam, w takim razie ja opiszę, jak to wygląda z mojej strony.
Po pierwsze asystentka informowała Panią podczas już pierwszej rozmowy telefonicznej ( a ja potem podczas drugiej powtórzyłam - zawsze to mówię w przypadku ósemek ) , że chirurgiem stomatologicznym nie jestem, ale mam duże, wieloletnie doświadczenie (kilkadziesiąt zębów miesięcznie) w usuwaniu zębów, również ósemek. Prosiliśmy o wcześniejsze zdjęcie rtg, żebym mogła ocenić,czy się podejmę ekstrakcji. Na zdjęciu ząb nie wyglądał na bardzo trudny do usunięcia, więc powiedziałam, że się podejmę. Potrzeba skierowania pacjenta do chirurga występuje u moich pacjentów dość rzadko - zwykle raz lub dwa razy rocznie i wtedy oczywiście pacjenta odsyłam, ponieważ chirurg właśnie jest od tego, aby przyjmować trudniejsze przypadki.

Niestety w trakcie zabiegu korzeń okazał się słabszy niż wyglądał i złamał się w taki sposób, że uznałam, że nie podejmuję się usuwać dalej i kieruję do chirurga.
Zaleciłam konsultację i kontynuację zabiegu jak najszybciej, wypisałam antybiotyk,żeby zminimalizować ryzyko, a szwów nie zakładałam bo miała Pani być u chirurga jak najszybciej.

Oczywiście można czasem zaczekać z usunięciem korzenia jeśli pacjent nie może lub nie chce iść od razu, ale tylko pod warunkiem, że ustępuje ból i stan zapalny, oraz nie ma niepokojących innych objawów, w innym wypadku trzeba się udać do specjalisty szybko - tą informację podkreślałam co najmniej trzy razy. Nie wiem dlaczego pamięta Pani akurat informacje o trzech miesiącach a nie tę, że lepiej jest kontynuować leczenie niezwłocznie.
Podaję zwykle tę informację pacjentom ponieważ z moich doświadczeń wynika, że część pacjentów nie idzie do chirurga niezwłocznie, tylko chce z tym poczekać, a czasem gdyby pacjent chciał skorzystać z wizyty na NFZ termin usługi u chirurga na NFZ jest zwykle w naszej okolicy ponad miesiąc ( często do mnie właśnie trafiają tacy pacjenci od innych stomatologów z powodu zbyt długiego terminu u chirurga właśnie i ekstrakcji wielu takich zębów podejmuję się chcąc pomóc cierpiącemu pacjentowi i usuwam z sukcesem) i część pacjentów czeka na zabieg usunięcia pozostałego korzenia zbyt długo, więc termin 3 miesiące podaje jako graniczny i nieprzekraczalny właśnie z tego powodu.
Nie wiem o jakiej męce Pani pisze skoro znieczulenie było skuteczne, Nie wiem skąd oskarżenie o chęć nieuzasadnionego zysku skoro zapłaciła Pani wyłącznie za znieczulenie 30zl.
Opisane przez Panią czynności czyli podważanie zęba dźwigną muszą być wykonywane powoli i starannie więc pretensje, ze zabieg trwał godzinę ( z czego zresztą spora część to było zresztą dokładanie znieczulenia i oczekiwanie, aż skutecznie zadziała, o czym zawsze się upewniam) też uważam za przesadzone. Informacje które podałam podczas zabiegu cytuje Pani wybiorczo i tendencyjnie.

Ryzyko sepsy u zdrowej osoby, tym bardziej bez zmian ropnych okołozębowych, dodatkowo po podaniu antybiotyku jest niezwykle małe i też uważam to oskarżenie za bezzasadne, tłumaczyłam to zresztą Pani mamie przez telefon, a to, że koleżanka tym Panią wystraszyła i Pani się tym przejęła - to inna sprawa.

Rozumiem Pan niezadowolenie i przykro mi z powodu cierpień ale krytykę uważam za bardzo mocno przesadzoną.
Powikłanie w postaci pęknięcia korzenia zdarza się w naszym gabinecie rzadko, ale nie jest to do przewidzenia jeśli RTG jest prawidłowe i nie potwierdzam podejrzeń o błąd, ale raczej powikłanie zabiegu.
Sama usuwam często korzenie pozostawione przez innych stomatologów i nigdy nie komentuję tego jako czyjś błąd.

Uważam że włożyłam dużo czasu i starań w poradę i zabieg, dodatkowo zaoferowałąm, że może Pani dzwonić w razie jakichkolwiek problemów z gojeniem , stanem zapalnym, krwawieniem czy innych rzeczy, które Panią zaniepokoją, i że przyjmę Panią w razie potrzeby, nawet wieczorem po pracy lub w czasie weeekendu. Mówiłam to pod koniec wizyty, jak i później telefonicznie Pani mamie. Nie skorzystała Pani z tej możliwości.

Uważam, że dołożyłam wszelkich starań, żeby Pani pomóc najlepiej jak mogłam, ubolewam nad tym, że zdażyło się powikłanie w postaci złamania korzenia podczas ekstrakcji, zgodnie z zasadami skierowałam Panią do chirurga, przepisałam leki i udzieliłam wszystkich potrzebnych zaleceń, plus zaoferowałam dodatkową pomoc w razie potrzeby.

Odpowiadam za swoje starania , i za to, co faktycznie mówiłam.
Nie odpowiadam za to, że Pani coś źle usłyszała lub zrozumiała ( choć rozumiem,że czasem w emocjach nie wszystko się dobrze zapamiętuje) , nie odpowiadam za to, że koleżanka Panią strzaszyła sepsą i szpitalem, nie odpowiadam za Pani reakcję emocjonalną , ani tym bardziej za to, ile policzył Pani chirurg.

Uważam, że Pani oskarżenia są bezzasadne, krytyka niezwykle mocno przesadzona i że wykazała się Pani skrajną niewdzięcznością wobec moich starań, aby Pani jak najlepiej pomóc.

T

toja

Byłam 2 razy u Pani doktor Ani i mam rózne wrażenia. 1 - fachowo i miło, 2-gi raz leczyłam zęby - spóźnienie 40 minut wydaje mi sie niedopuszczalne, płacę za usługę a nie szanuje sie mojego czasu (może tez w tym czasie mogłabym wykonac pracę zarobkową), w gabinecie byłam 40 minut z tego pani doktor dla mnie przeznaczyła 15-20 minut, pozostały czas rozmawiała z asystentką i pomagającym młodym panem. Siedziałam z rozdziawioną buzią i miałam wrażenie, że przeszkadzam Pani doktor "w pracy". Na pierwszej wizycie uznała, że nalezy zdjąć kamień, na drugiej po miesiącu stwierdziła, ze to nie kamień tylko drobne przebarwienia. zapłaciłam, ale nie mam zaufania. Więcej nie pójdę

S

siaka

Cóż, może Pani doktor jest fachowcem jako stomatolog, ale niestety nie ma szacunku dla pacjenta - a właściwie dla jego czasu. Pacjentów umawia co 15 minut - pierwsza wizyta opóźniona o pół godziny, na drugiej wizycie czekałam ponad godzinę. Pani doktor nawet nie raczy przeprosić ani poinformować o opóźnieniu. Więcej tam nie pójdę - ja szanuję swój czas, bo po to umawiam się na konkretną godzinę, żeby nie brać urlopu w pracy na czekanie w kolejce.

lek. dent. Anna Uchniewska

Witam, tak, niestety meliśmy ostatnio przez kilka dni opóźnienia, bardzo przepraszam, wynikają one w dużej mierze z faktu, że chcemy pomóc również np. pacjentom z bólem których mamy sporo , przepraszam również , że asystentka mimo moich wcześniejszych instrukcji nie poinformowała wcześniej o opóźnieniu, wprowadzamy właśnie zmiany organizacyjne które mają zapobiec takim sytuacjom w przyszłości, m.in od marca nie umawiamy już co 15 min tylko co namniej co pół godziny, oraz zaplanowane są szkolenia asystentek w celu lepszej obsługi pacjenta . Wiem, że kolejki się nieco wydłużą, bo chętnych pacjentów mam mnóstwo, ale i ja będę spokojniej pracować, i pacjenci będą wchodzić mam nadzieję bez opóźnień :) Pozdrawiam :)

G

gocha

Jestem zadowolona z usług, wizyta przeprowadzona profesjonalnie, bardzo delikatnie i bezboleśnie w bardzo miłej atmosferze.

M

marlenakowalkowska

Pani doktor przesympatyczna :) fachowiec w swej dziedzinie jestem bardzo zadowolona

I

ines_am

Witam,

bardzo profesjonalne podejście. córka była 1-szy raz i troche się bała, ale pani doktor była bardzo miła i najpierw jej wszystko pokazywała i pytała którą będzie wolała metodę leczenia. Córka wyszła uśmiechnięta i nie moze doczekać sie nastepnej wizyty.

J

justyna

Gdyby każdy stomatolog był taki nikt by się nie bał chodzić do dentysty. Do innego już nie pójdę. Polecam każdemu.

E

Eva

Dr Ania jest świetną lekarką, ma dobre podejście do dzieci jak i dorosłych. Cenowo jest ok, ale duże kolejki są u niej w gabinecie- przynajmniej w Płocku

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania