Moje doświadczenie
Adresy (9)
Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 300 zł
Konsultacja laryngologa - telemedycyna • 225 zł
Konsultacja laryngologiczna dzieci FFS (opis) • 320 zł +1 więcej
Konsultacja laryngologiczna FFS (opis) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Centrum Medyczne Damiana Lazurowa 71A
Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja laryngologa - telemedycyna • 225 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Płatność następuje przed realizacją wizyty. Po umówieniu terminu, nastąpi kontakt telefoniczny ze strony konsultanta Centrum Medycznego Damiana, w celu ustalenia adresu email, na który zostanie przekazany linku do strony, na której dokonywana jest płatność.
Pacjencie, jeśli korzystasz z abonamentu lub ubezpieczenia, po umówieniu wizyty zweryfikujemy zakres Twojego uprawnienia.
Jeżeli usługa nie będzie dostępna w zakresie abonamentu lub ubezpieczenia, pacjent nie dokona płatności, wizyta zostanie anulowana.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Konsultacja telefoniczna:
Centrum Medyczne Damiana świadczy usługi telefonicznie.
Specjalista będzie próbował połączyć się 3-krotnie z Pacjentem. Prosimy o przygotowanie numeru PESEL w celu weryfikacji danych osobowych przez specjalistę.
Rezerwując wizytę w klinice online, umawiana jest konsultacja telefoniczna, a nie w Centrum Medycznym. Adresy placówek, widoczne przy nazwisku lekarza, wskazują jedynie miejsce pracy lekarza.
Z konsultacji telemedycznej może skorzystać każdy pacjent, bez względu na miejsce przebywania i wcześniejszą historię leczenia.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Zwykła wizyta
22 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
KS
Pan doktor sprawił mi ból podczas badania i nie tylko nie przeprosił, ale kwestionował wręcz to co czuję twierdząc, że dotąd „nikt na to nie narzekał”. Był ewidentnie urażony tym, że zwróciłam mu uwagę na bolesność i od razu zrezygnował z wykonania badania. Dla mnie bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Nie próbował potem dopytać. Nie polecam wizyt u tego lekarza.
Magdalena
Obawiałam się wizyty ze względu na opinie i lęk przed wizytami u laryngologa, ale na szczęście zupełnie niepotrzebnie. Pan doktor był bardzo miły, wyrozumiały, w bardzo delikatny i dokładny sposób przeprowadził badanie oraz płukanie uszu, wyjaśniał i tłumaczył każdy krok. Bardzo miła atmosfera, z czystym sumieniem mogę polecić.
Aleksandra
Pan Doktor przeprowadził ze mną wywiad, natomiast błędnie przypisał mi zapalenie ucha środkowego, co okazało się być czyrakiem i musiałam zastosować inna metodę leczenia, głównie nagrzewanie miejsca bolącego, stan zapalny ustąpił po dwóch dniach.
R
Polecam Pana Doktora, profesjonalne podejście, empatia i dokładność w diagnozie. Bardzo dziękuję za skuteczną pomoc oraz ciepłą atmosferę podczas wizyty.
Y.
przepisał lek, który już wcześniej brałam i który nie zadziałał. kiedy mu o tym powiedziałam, zignorował mnie. strata czasu
Marek "prezes"
jestem zadowolony z wizyty,będę dalej badał swój słuch u Pana Doktora
Justyna
Serdecznie polecam wizytę u pana doktora! Zgłosiłam się z problemem z zatokami i zatkanymi uszami. Pan doktor dokładnie mnie zbadał, zalecił nie tylko lekarstwa, ale też ćwiczenia. Cała wizyta w bardzo przyjemnej atmosferze.
Anna
Lekarz bardzo miły, rzeczowy. Tłumaczył wszystko bardzo dokładnie, badanie wykonał niezwykle delikatnie. Opisał wszystkie możliwości, skierował do dalszej diagnostyki. Polecam!
Filip Mączyński
Uważam że doktor Artur jest świetnym lekarzem. Byłem u niego już wielokrotnie. Zawsze chętnie wysłucha moich problemów i zaproponuje odpowiednie leczenie. Jest tez normalnym człowiekiem z którym można porozmawiać o wszystkim a nie sztywniakiem z Medicover który potrafi zapytać tylko o date urodzenia celem weryfikacji. Gorąco polecam doktora Artura.
Wiktoria
Wizyta przebiegła bardzo sprawnie. Lekarz zbadał mnie oraz wyjaśnił możliwe przyczyny dolegliwości. Był przyjazny.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Artur Woźniak?Artur Woźniak to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Artur Woźniak oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, Zwykła wizyta, konsultacja laryngologa - telemedycyna, Konsultacja laryngologiczna dzieci FFS, Konsultacja laryngologiczna FFS.
-
Gdzie Artur Woźniak ma swój gabinet?Artur Woźniak przyjmuje pod adresem:
- Jana Pawła II 15 Warszawa
- Inflancka 5 Warszawa
- Domaniewska 49 Warszawa
- Kubusia Puchatka 11 Pruszków
- Komisji Edukacji Narodowej 85 Warszawa
- Wołoska 22 Warszawa
- Nowolipki 27 Warszawa
- Lazurowa 71a Warszawa
-
Czy Artur Woźniak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Artur Woźniak oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Artur Woźniak akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Artur Woźniak to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Artur Woźniak?Języki, których używa Artur Woźniak to angielski, polski.
-
Jak Artur Woźniak umawia wizyty?Artur Woźniak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Artur Woźniak?Obecnie Artur Woźniak nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Artur Woźniak: co mówią pacjenci?22 osób dodało swoją opinię. Artur Woźniak ma średnią ocen 4 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Artur Woźniak?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Artur Woźniak: Medicover, Signal Iduna, INTER Polska, Allianz, Compensa, SKOK Asekuracja, TU Zdrowie Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
Laryngolodzy z Medicover w Warszawie
Laryngolodzy z Allianz w Warszawie
Laryngolodzy z INTER Polska w Warszawie
Laryngolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Laryngolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Laryngolodzy z Compensa w Warszawie
Laryngolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Laryngolodzy z LUX MED w Warszawie
Laryngolodzy z POLMED w Warszawie
Laryngolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Laryngolodzy z NFZ w Warszawie
Laryngolodzy z PZU Życie w Warszawie
Laryngolodzy z UNIQA w Warszawie
Laryngolodzy z Medica Polska w Warszawie
Laryngolodzy z Płatność Falck w Warszawie
Laryngolodzy z MEDIQA w Warszawie
Laryngolodzy z Interubezpieczenia w Warszawie
Więcej (12)