Moje doświadczenie

Adresy (3)

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych kardiologów w pobliżu
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych kardiologów w pobliżu
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych kardiologów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi

Konsultacja internistyczna


Konsultacja kardiologiczna

Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.

13 opinii pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
L
Lokalizacja: W innym miejscu Inny

Jeśli ktoś chce być naprawdę leczony to polecam dr Brzezińską. Jest w pełni zaangażowana a pewna maniera, którą rzekomo się posługuje jest w pełni uzasadniona jeśli weźmiemy pod uwagę ilość roszczeniowych pacjentów wykształconych przez dr Google. Polecam!





M
Lokalizacja: Centrum Medyczne Wejherowska - Aktywne Centrum Zdrowia Inny

Pani Doktor dała mi nowe życie. Tak mogłabym podsumować efekt leczenia. Od prawie 25 lat zmagam sie z wysokim ciśnieniem, kołataniem serca , arytmią, złym samopoczuciem. Od kilku lat miałam chroniczne bóle głowy, karku, pleców, ogromne problemy ze snem-skoki ciśnienia w nocy i wysoki puls. Pani Doktor w czasie wizyty skrupulatnie przeanalizowała wyniki moich badań, była bardzo cierpliwa, wysłuchała mnie, rozmowa była rzeczowa. Pani Doktor zaimponowała mi niesamowitą wiedzą, którą potrafi przekazać w sposób zrozumiały. Podczas wizyty miałam zrobione usg serca , zostałam zbadana, i zostały dokładnie wyjaśnione mi moje wyniki badań oraz postawiona diagnoza . Zostały zmienione moje dotychczasowe laki nasercowe i otrzymałam porady.Po 3 tygodniach byłam na kontroli -pierwszy raz od 25 lat moje ciśnienie jest normalne, czyli Pani Doktor dobrze dobrała mi leki, a rady okazały sie skuteczne, moje samopoczucie uległo poprawie. Od ponad dwóch tygodni nie odczuwam bóli, noce mam przespane , zniknęły zadyszki, kołatania serca, arytmie, skoki ciśnienia. Czuję się jak nowonarodzona. Do Pani Doktor trafiłam z polecenia dwóch pacjentów Pani Doktor ( to osoby z mojej rodziny), teraz ja z całego serca polecam Panią Doktor.

Lokalizacja: Centrum Medyczne Wejherowska - Aktywne Centrum Zdrowia

Jestem pod dużym wrażeniem kompetencji i zaangażowania Pani doktor. Czuję, że jestem w dobrych rękach. Szczegółowy wywiad, usg serca, zalecone leczenie, które w końcu przynosi efekty. Gorąco polecam.

P
Lokalizacja: W innym miejscu

Byłam u Pani doktor na początku miła, fajna ale z czasem stała się niemiła. Badałam mnie bardzo długo (tu plus bo dokładnie) ale jak pod koniec badania się spinałam (nogi aż mi się trzęsły byłam przmeczona) to była oburzona bo nie może przeprowadzić badania jak ja się tak wierce i spinam. Podała mi wyniki ja musiałam dopytywać co dalej robić, a na niektóre moje pytania lub wątpliwości nieprzyjemnie odpowiadała. Widać że chciała się mnie szybko pozbyć. Ja oczekuje od lekarza zwłaszcza jak idę do niego prywatnie żeby spokojnie mi wszystko wytłumaczył odpowiedział na każde moje wątpliwości z uśmiechem na twarzy a nie z grymasem.

dr n. med. Barbara Brzezińska

Witam Panią!

Z pewnym opóźnieniem dotarła do mnie informacja o tym, że nie jest Pani zadowolona z relacji ze mną w czasie Pani majowej wizyty. Jestem zapracowana i bardzo oddana moim pacjentom, więc na śledzenie mediów społecznościowych po prostu nie mam czasu. Oczywiście – fakt, że Pacjent nie czuje się usatysfakcjonowana z konsultacji jest przykry i wymaga refleksji oraz odpowiedniej reakcji z próbą wyjaśnienia nieporozumień.
Pragnę podkreślić, że – poza pracą w szpitalu – od wielu lat prowadzę bardzo intensywnie praktykę lekarską z ogromną ilością pacjentów przyjeżdzających na konsultacje nawet z odległych części makroregionu oraz Polski. Wielu pacjentów znajduje mnie po latach, aktywnie poszukując kontaktu, np. poprzez Internet. Tym co na pewno mogę generalnie o sobie powiedzieć, to to, że w badanie i konsultację każdego pacjenta angażuję się maksymalnie, nigdy nie skąpiąc czasu – jest to moja znana i nie zawsze akceptowana cecha. Jeśli pacjent potrzebuje większej (podwójnej – potrójnej) ilości czasu, to otrzymuje ją - często konsultacje trwają dłużej niż przewiduje to harmonogram. Zasadą jest kompleksowość i dokładność badania i szczegółowość omówienia wynikających z badania zaleceń. Zasadą są także – w większości przypadków (tzn. kiedy potrzebna jest ponowna szybka ocena efektów leczenia, kiedy pacjent nie był dobrze przygotowany lub ma wykonać jakieś badania dodatkowe) – krótkie, bezpłatne wizyty kontrolne (na te wizyty także nie skąpię czasu ‘poza harmonogramem’).
Pani brak satysfakcji po mojej konsultacji sprawia mi przykrość nie ze względu na mnie, ale ze względu na Panią. Zgadzam się z opinią, że Pacjent zawsze powinien osiągnąć jakiś konsensus z lekarzem i satysfakcję z wizyty. W tym przypadku jakiś niefortunny układ okoliczności sprawił, że Pani odczucia są całkowicie rozbieżne z zawsze przyświecającą mi ideą działania lekarskiego i moją naturalną motywacją, a nawet imperatywem silniejszym od zwykłej ludzkiej potrzeby ‘oszczędzania’ własnego czasu i energii. Jesteśmy tylko ludźmi więc nieporozumienia (zwłaszcza wobec tak rozległej mojej działalności lekarskiej) zawsze mogą się zdarzyć.
Nie wiem czy Pani sobie tego życzy, ale wobec tej zalegającej (od maja) nieprzyjemnej impresji, po prostu zapraszam Panią ponownie na wizytę, oczywiście nieodpłatną, do gabinetu, w którym była Pani uprzednio. Jeśli Pani to akceptuje, proszę ponownie zarejestrować się z adnotacją, że jest to ze mną uzgodnione jako wizyta planowa (w grafiku wizyt), ale bezpłatna.

Z poważaniem

Barbara Brzezińska

R

Niestety o samym lekarzu nie mogę nic powiedzieć, ponieważ nie udało mi się przebić poprzez "gąszcz" czekających, niezarejestrowanych(!!!!) Pań, które miały wejść tylko na 5 minut, a każdej nie było około 15 minut i dłużej. Takich osób w poczekalni było kilka, a wśród nich miotająca się z obłędem w oczach recepcjonistka, zapewniająca, że te Panie "tylko na chwilkę". Zaplanowaną godzinę wizyty można TAM włożyć sobie w ... Nadmienię, że za wizytę płaciłam gotówką więc oczekiwałam przynajmniej dobrej obsługi. CHCESZ BYĆ PRZYJĘTY O KONKRETNEJ GODZINIE WYMUŚ TO!!!!!!!!!!!!!!!!!

D

Jestem pod ogromnym wrażeniem, bardzo pozytywnym - po dzisiejszej wizycie u Pani doktor. Wnikliwość i kompetencja, przy tym nieprzeciętna osobowość, która daje pacjentowi poczucie bezpieczeństwa i świadomość bycia w dobrych rękach. Ocena bardzo dobry- to za mało.

T

Pani Doktor Barbara Brzezińska jest wspaniałym lekarzem,posiada dar właściwego postawienia diagnozy dzięki jej zaangażowaniu jestem już po operacji serca-zastawek,jeśli nie pokierowała by mnie odpowiednio mogłabym umrzeć .Składam wielkie podziękowanie.Wspaniały człowiek i wielki profesjonalizm ,interesuje ją nie tylko ta choroba -serce ale cały człowiek udzielając cennych wskazówek dotyczących zdrowia.Jeszcze raz składam podzięękowanie.

A

Niezwykła osoba, człowiek. Wprost oniemiałem i to dosłownie! Moje serce lekko zwariowało i pracowało inaczej niż zwykle. Trafiłem do szpitala gdzie zajęła się mną dr Brzezińska. W całym stresie, który opanował mój organizm wystarczył spokojny GŁOS Pani doktor by wiedzieć, że jestem w bezpiecznych rękach. Hmmm brak mi słów na opisanie tego czego doświadczyłem i jak profesjonalnie zostałem potraktowany. Jeśli wystarczy Wam moje słowo POLECAM to proszę zaufajcie mi a nie pożałujecie. :)

A

Lekarz bardzo dobry nie odpusci zadnemu pacjetowi nie odpusci do puki nie zdiagnozuje sumujac lekarz jakiego swiat nie widzial.

J

Podobno doktor jest kompetentna, ale zachowuje się dziwnie. Ma manieryzmy, nie słucha co mówię, przerywa w połowie zdania, nie ma zdolności społecznych. Na oddziale nigdy nie wiadomo kiedy będą badania, czeka się na czczo kilka dni pod rząd. No i nie sposób wydobyć od niej karty ze szpitala, czeka się tygodniami. Przykro mówić więcej, ja się tak nie zachowuję wobec moich klientów.

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania