Moje doświadczenie
Adresy (6)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja ortopedyczna • 280 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Kazimierza Górskiego 1, wejście od ul. Czyżewskiego: Hala Gimnastyczna Leszka Blanika, 1 piętro, Oliwa, Gdańsk
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja ortopedyczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
100 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
L.W.
Nareszcie ortopeda który dobrze postawił diagnozę. Ponadto pomoc w sprawach nie związanych z ortopedią.
Serdecznie polecam.
Katarzyna
Profesjonalna obsługa , wszystko wyjaśnione , duże zainteresowanie lekarza
Anna B.
Bardzo profesjonalny, miły i rzeczowy lekarz. Każdą wątpliwość wyjaśnia bardzo dokładnie. Osoba wykonująca swój zawód z powołania, z ogromną wiedzą i wielkim sercem dla pacjentów.Polecam!
Emilia
Do Pana doktora trafiłam 2 miesiące temu z mocnym bólem lewej stopy.Pan Lekarz przeprowadził konkretny wywiad, w którym miejscu boli stopa, zrobił usg.Dzięki lekarzowi dowiedziałam się że mam złamaną kość śródstopia i trzeba bedzie oszczędzac noge.Po 2 miesiacach moge wrócic do pracy oraz nie mam bólu. Dziękuje za pomoc oraz Polecam innym osobą którzy zmagaja sie z bólem kończyn
Max
Profesjonalne podejście, natychmiastowe uśmierzenie bólu, polecam z całego serca
Marzena
Pan Doktor jest empatyczną osobą z bardzo dużą wiedzą medyczną którą przekazuje w bardzo zrozumiały sposób. Dziękuję i bardzo polecam
Albert
Przyjazna atmosfera. Fachowe i czytelne wyjaśnienie następnych kroków w leczeniu.
Beata
Profesjonalne podejście do pacjenta. Zdecydowanie polecam.
Damian Bobrowski
280 zł za prywatna wizytę która trwała 3 minuty .... po mojej opowieści wystawił mi skierowanie na prywatny rezonans za 600 zł. Nawet mnie nie obejrzał. Po to przychodzę na wizytę prywatnie żeby było szybko a mam czekać tyd na rezonans .
Barnara
Dziękuję bardzo lekarzowi .Bardzo sympatyczny ,dokładny. bardzo dobrze tłumaczy zwizyty byłam bardzo ,bardzo zadowolone.Bardzo polecam pans doktora
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Bartłomiej Gałecki?Bartłomiej Gałecki to ortopeda. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Bartłomiej Gałecki oferuje usługi takie jak: konsultacja ortopedyczna, Terapia osoczem bogatym w czynniki wzrostu- PRP.
-
Gdzie Bartłomiej Gałecki ma swój gabinet?Bartłomiej Gałecki przyjmuje pod adresem:
- Kombatantów 7 Rumia
- Wileńska 44 Gdańsk
- Kazimierza Górskiego 1, wejście od ul. Czyżewskiego: Hala Gimnastyczna Leszka Blanika, 1 piętro Gdańsk
- Aleja Niepodległości 754 Sopot
- Kombatantów 7 Rumia
- Wileńska 44 Gdańsk
-
Czy Bartłomiej Gałecki przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Bartłomiej Gałecki nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Bartłomiej Gałecki akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Bartłomiej Gałecki to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Bartłomiej Gałecki?Języki, których używa Bartłomiej Gałecki to polski.
-
Jak Bartłomiej Gałecki umawia wizyty?Bartłomiej Gałecki używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Bartłomiej Gałecki?Bartłomiej Gałecki może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Bartłomiej Gałecki: co mówią pacjenci?100 osób dodało swoją opinię. Bartłomiej Gałecki ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Bartłomiej Gałecki?Bartłomiej Gałecki nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.