Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajWizyta fizjoterapeutyczna (kolejna) • 160 zł
Wizyta fizjoterapeutyczna (pierwsza wizyta + diagnostyka + terapia + opis) • Od 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
29 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Krzysztof
Świetny fachowiec. Bardzo sympatyczne podejście do pacjenta z pełną empatią. Wytłumaczone co i jak będzie robione i co w mojej sytuację jest dla mnie najlepsze. Już umówiłem się na następną wizytę. Polecam Pana Bartka wszystkim co mają problemy bólowe i nie tylko. Rewelacyjny fizjoterapeuta
Pola
Dobrana metoda leczenia skuteczna. Wizyty w miłej atmosferze. Dobrze objaśnione zalecenia oraz ćwiczenia. Polecam :)
Jola
Zawsze pomaga... pomimo tego, że boli to w miłej atmosferze...
Martyna
Polecam z całego serca. Super podejście do pacjenta, bardzo dużo cierpliwości i wyrozumienia, a dzięki swojemu poczuciu humoru człowiek zapomina o swoim bólu. Nie mogę doczekać się kolejnej wizyty.
Krystian
Profesjonalne podejście. Wizyta przebiegła w dobrej atmosferze i wyjaśniono mi przebieg całego procesu. W razie moich dalszych problemów ze spięciami w ciele, na pewno wrócę do gabinetu. Polecam.
Janek
Serdecznie polecam! Super kontaktowy fizjoterapeuta!
Aleksander
Wszystko ok-polecam fizjoterapeute i ten gabinet.Pozddrawiam
Wojtek
Super .
F.S.
Dobiera indywidualną teryapie do bieżącego problemu, świetnie tłumaczy ćwiczenia.
DN
Bartek to profesjonalista z miłym podejściem do pacjenta. Specjalista z wielkim zaangażowaniem. Szczerze polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Bartłomiej Jankowski?Bartłomiej Jankowski to fizjoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Bartłomiej Jankowski oferuje usługi takie jak: Wizyta fizjoterapeutyczna (pierwsza wizyta + diagnostyka + terapia + opis), wizyta fizjoterapeutyczna (kolejna), konsultacja fizjoterapeutyczna.
-
Gdzie Bartłomiej Jankowski ma swój gabinet?Bartłomiej Jankowski przyjmuje pod adresem:
- Lotnicza 113 Banino
- Biskupa Dominika 16 Gdynia
-
Czy Bartłomiej Jankowski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Bartłomiej Jankowski nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Bartłomiej Jankowski akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Bartłomiej Jankowski to: Gotówka, Przelew na konto, Blik, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Bartłomiej Jankowski?Języki, których używa Bartłomiej Jankowski to polski, angielski.
-
Jak Bartłomiej Jankowski umawia wizyty?Bartłomiej Jankowski używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Bartłomiej Jankowski?Bartłomiej Jankowski może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Bartłomiej Jankowski: co mówią pacjenci?29 osób dodało swoją opinię. Bartłomiej Jankowski ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Bartłomiej Jankowski?Bartłomiej Jankowski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.