Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja implantologiczna • 200 zł
NIP
Adres firmy
9 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Tobiasz
Do momentu wizyty strasznie stresowałem i bałem się wizyt stomatologicznych, szczególnie takich, gdzie trzeba otrzymać znieczulenie czy wyrwać zęba. Profesjonalizm i podejście doktora Rokosza sprawiło, że momentalnie przestałem odczuwać te emocje - ba, sam zabieg ekstrakcji bardzo zniszczonego zęba (szóstka, a więc niemały) był niezwykle komfortowy i bezbolesny. Gdyby każdy stomatolog w Polsce był taki, jak doktor Rokosz, to bylibyśmy narodem z najwspanialszym uzębieniem na świecie!
Paulina
Polecam serdecznie. Wszystko zostało szczegółowo wyjaśnione i omówione.
Pan Bartosz jest profesjonalistą. Zabieg usunięcia ósemki w moim przypadku, był błyskawiczny. Nie czułam żadnego dyskomfortu.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam.
DM
Pan Bartosz Rokosz pomógł mi w mojej nietypowej sytuacji z implantami, choć kilka klinik przed Medicover nie było w stanie mi pomóc. Była też możliwość porozumiewania się w języku angielskim, co pomogło w komunikacji. Bardzo dziękuję.
DARIUSZ
Profesjonalne podejście do pacjenta, wszystko szczegółowo wyjaśnione
Roksana
Do wizyty wyrwania zatrzymanej ósemki podeszłam z obawa. Jak się okazało nie potrzebnie. Pan doktor poświęcił dużo czasu by opisać mi mój przypadek, oraz możliwe opcje i skutki uboczne. Doceniam też, że na każdym etapie mówił co robi i jak może to być odczuwalne.
pan Doktor ma też niesamowicie uspokajający głos i świetne podejście do pacjenta.
Całe spotkanie było szybsze niż myślałam i co najważniejsze - bezbolesne
Ilona
Trafiłam do Pana Bartosza w nagłej sytuacji z wielkim bólem ósemki w zaawansowanej ciąży. Z wiadomych przyczyn nie mogłam brać antybiotyku czy usunąć zeba. Pan doktor mimo wszystko znalazł rozwiązanie, udało się zniwelować ból poprzez dokładne oczyszczenie. Teraz moge spać spokojnie. Dziękuję za pełen profesjonalizm i podejście do pacjenta. Oby więcej takich stomatologów. Na pewno z przyjemnością jescze tam wrócę.
Ewa
Córka musiała usunąć górne czwórki .Przeszyta wstępnie strachem ,zupełnie zapomniała o procesie wyrywania pod ręka doktora Rokosza .Cudowne ,przyjazne podejście .Jasny przekaz ,odpowiedni do wieku dziecka .Serdecznie polecam :)
Kasia Sobczyk
Wart polecenia chirurg stomatolog. 2 ósemki w tym jedna z torbielą i szóstka po dawnym leczeniu kanałowym usunięte bezboleśnie. Również po usunięciu bez bólu i opuchlizny. B. sympatyczny lekarz przy którym pacjent czuje się bezpiecznie.
Emilia
Wizyta przebiegła bardzo profesjonalne od początku do końca. Samo wyrwanie zęba było błyskawiczne i bezbolesne, dzięki temu nie czuje już strachu przed kolejną wizytą! Lekarz ma bardzo spokojne usposobienie, wszystko na bieżąco wyjaśnia i otacza opieką, dzięki czemu mogłam się zrelaksować i uspokoić. Na koniec uzyskałam odpowiedzi na wszystkie pytania i dostałam szczegółowe wskazówki jak dalej postępować. Polecam bardzo.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Bartosz Rokosz?Bartosz Rokosz to chirurg stomatologiczny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Bartosz Rokosz oferuje usługi takie jak: chirurgia stomatologiczna, ekstrakcja ósemek, konsultacja chirurga stomatologicznego, konsultacja implantologiczna.
-
Gdzie Bartosz Rokosz ma swój gabinet?Bartosz Rokosz przyjmuje pod adresem:
- Śmigłego-Rydza 20 Łódź
- Wodna 23 Łódź
-
Czy Bartosz Rokosz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Bartosz Rokosz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Bartosz Rokosz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Bartosz Rokosz to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Bartosz Rokosz?Języki, których używa Bartosz Rokosz to angielski.
-
Jak Bartosz Rokosz umawia wizyty?Bartosz Rokosz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Bartosz Rokosz?Bartosz Rokosz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Bartosz Rokosz: co mówią pacjenci?9 osób dodało swoją opinię. Bartosz Rokosz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Bartosz Rokosz?Bartosz Rokosz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.