Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • Od 50 zł
Konsultacja stomatologiczna (opis) • Od 50 zł
Konsultacja stomatologiczna (opis) • Od 50 zł +2 więcej
Konsultacja stomatologiczna (opis) • Od 50 zł
Konsultacja stomatologiczna dzieci • Od 50 zł
NIP
Adres firmy
2 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Jagoda
W ramach akcji dentobus Pani dr zdiagnozowala u mojego 3letniego dziecka 8zebow do leczenia - pracuje w gabinecie stomatologicznym, dzień później poszłam po opinię do gabinetu lekarskiego, w którym pracuje - brak prochnicy, dziecko ogólnie jest pod kontrolą stomatologów... dr Beata pomyliła również wiek dziecka oraz zaleciła konsultacje ortodontyczna w wieku 3lat
Piotr
Witam wszystkich
Kilkanaście Dni temu , moja mama pojawiła się na wizycie u Pani Stomatolog Beaty Adler .Pani doktor założyła plombę , mama wyczuwając iż jest ona chropowata i zbyt odstaje , poprosiła by coś z tym zrobić .Lekarka odparła, że jak na wizytę na NFZ ,to nic więcej nie da się z tym zrobić .
Dodam iż mama posiada kilka swoich zębów i dwuczęściowa protezę zębową .
Po powrocie do domu podczas jedzenia proteza zaczęła się chwiać ,a nawet doszlo do ukruszenia zęba .Powodem tego było to iż Pani doktor nie sprawdziła po wykonaniu plomby ,jak osiadła proteza .A osiadła ona zamiast na szczęce, to na plombie i spowodowała właśnie dodatkowe ukruszenie naprawianego zęba.
Oczywiście odbyła się kolejna wizyta naprawcza , powiedziałem Pani Adler o co chodzi i że trzeba podpiłować , by proteza osiadła na swoim miejscu , doktor bardzo się oburzyła , stwierdziła że skończyła studia Stomatologiczne i nie będę ją pouczał .
Moje tłumaczenia trwały z 10 min , bo doktor cały czas nie widziała problemu ,do tego była bardzo niemiła słownie oraz zamiast wziąć i spiłować plombę dociskała na siłę protezę sprawiając Mamie ból .Ja starałem się tylko żeby moje ciśnienie nie skoczyło na 200 !!! I udało mi się.
Pani doktor także w końcu się udało podpiłować plombę , po tym jak podszedłem do fotela dentystycznego na którym siedziała Mama i pokazałem Pani doktor palcem w którym miejscu trzeba to zrobić.
Dodam że ukończone wykształcenie w cale nie świadczy o tym ,czy ktoś wykonuje swoją pracę profesjonalne czy tez nie , są tysiące tego przykładów.
Widać Pani doktor , nie lubi jak jej się zwraca uwagę ,ale innej drogi nie było, wiec powinna zrozumieć.
Nie dość że za drugim razem musiałem wziąć wolne i poprosiłem serdecznie , by poprawić te plombę , to w zamian spotkaliśmy się z mamą z totalnym i brakiem kultury i profesjonalizmu !
Stanowczo odradzam Panią Doktor !
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Beata Adler-Ławińśka?Beata Adler-Ławińśka to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Beata Adler-Ławińśka oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, konsultacja stomatologiczna dzieci.
-
Gdzie Beata Adler-Ławińśka ma swój gabinet?Beata Adler-Ławińśka przyjmuje pod adresem:
- Piłsudskiego 31 Rzeszów
-
Czy Beata Adler-Ławińśka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Beata Adler-Ławińśka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Beata Adler-Ławińśka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Beata Adler-Ławińśka to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
Jak Beata Adler-Ławińśka umawia wizyty?Beata Adler-Ławińśka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Beata Adler-Ławińśka?Obecnie Beata Adler-Ławińśka nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Beata Adler-Ławińśka: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Beata Adler-Ławińśka ma średnią ocen 1 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Beata Adler-Ławińśka?Beata Adler-Ławińśka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.