Moje doświadczenie
Szczególny nacisk kładę na kompleksowe usługi dentystyczne w profesjonalnej oraz bezstresowej atmosferze. W swojej pracy korzystam ze sprawdzonych metod leczenia i najnowocześniejszych materiałów dostępnych na rynku. Dbam również o jakość i estetykę wykonywanych prac protetycznych, dlatego od lat współpracuję z doskonałym technikiem, posiadającym wieloletni staż pracy.
Mój gabinet jest przyjazny pacjentowi. Posiadam nowoczesne urządzenie do bezbolesnego,mikroprocesorowego dozowania środka znieczulającego "WAND", aparat RTG z radiowizjografią (dwukrotnie mniejsza dawka promieni rtg w porównaniu do zdjęcia na kliszy), piaskarkę dentystyczną do usuwania opornych osadów nazębych.
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
NIP
Adres firmy
113 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Mad
40 minut opóźnienia, dziękuję nie zaufam i nie usiądę na fotel….
Joanna
Polecam! Wizyta w bardzo przyjemnej atmosferze! Pani dr Beata bardzo profesjonalna i zaangażowana. Widać, że ma duże doświadczenie i ze spokojem wszystko tlumaczy. Polecam w 100%.
Beata
Wizyta opóźniona 25 min, brak czy wyjaśnień z powodu opóźnienia, pani dentystka z kanapką w ręce wita pacjenta, a na koniec prowizja 5 zł za opłatę karta przy płatności 530 zł. Cyrk, żenada i bardzo dziwna ogólna atmosfera.
Viktoriia
Polecam. Lekarz przemiły, wszystko dobrze tłumaczy. Mimo trudności, bo słabo mówię po polsku. Jestem zadowolony.
MBK
Nie spotkała mnie kolejka. Pani Stomatolog jest bardzo sympatyczna i uprzejma.
Al
Bardzo sympatyczna doktor umie dokładnie wytłumaczyć sposób leczenia polecam wszystkim
Gabi
Wchodząc do gabinetu było dosyć ciemno i ponuro oraz nie wiedziałam za bardzo czy jestem we właściwym miejscu, asystentka więcej powiedziała przez całą wizyte niż sama dentystka, zrobiła mi dwa zęby w dosyć szybkim czasie, za to mogę dać plusa lecz niestety jeden przy którym pracowała stwarzał większe problemy i miałam go poprawionego u innego dentysty, drugi narazie się trzyma i nie boli + ładnie wygląda. Pani chciała się umówić odrazu na kolejną wizytę, powiedziałam że się zastanowię, bo takie wizyty jednak kosztują. Chociaż to że miałam lekko mokre ubrania przez sprzęt to jest jednak (dla mnie przynajmniej) wielki minus..
A.D
Nieprzyjemna atmosfera, brak empatii, stres i niezrozumienie, odesłanie do innego specjalisty. Na plus Pani asystentka, jedyna profesjonalna osoba w gabinecie
Paweł
Bardzo polecam. Bardzo miła pani ciągły kontakt z pacjentem.
Julia Z
Bardzo pozytywne wrażenia.Pani Doktor bardzo miła i kompetentna.Polecam bardzo.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Beata Lidke?Beata Lidke to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Beata Lidke oferuje usługi takie jak: leczenie kanałowe, leczenie próchnicy, Wybielanie zębów, protezy, stomatologia estetyczna, badania stomatologiczne, usuwanie kamienia nazębnego, chirurgia stomatologiczna, piaskowanie, Zwykła wizyta.
-
Gdzie Beata Lidke ma swój gabinet?Beata Lidke przyjmuje pod adresem:
- św. Jana 7c/40 Wejherowo
-
Czy Beata Lidke przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Beata Lidke nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Beata Lidke akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Beata Lidke to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
Jak Beata Lidke umawia wizyty?Beata Lidke używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Beata Lidke?Beata Lidke może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Beata Lidke: co mówią pacjenci?113 osób dodało swoją opinię. Beata Lidke ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Beata Lidke?Beata Lidke nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.