Moje doświadczenie

Absolwentka Akademii Medycznej im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
na kierunku Pielęgniarstwo. Ukończyłam Pomagisterskie Studium
Logopedyczne na Uniwersytecie Warszawskim, jak również studia
podyplomowe na kierunku Neurologopedia (Akademii WSB w
Dąbrowie Górniczej).

Specjalizuję się w prowadzeniu terapii mowy, terapii rozumienia języka,
terapii miofunkcjonalnej, realizacji planu terapeutycznego
w zaburzeniach komunikacyjnych, zaburzeniach mowy, takich jak
dysfazja, afazja, dyslalia oraz w zaburzeniach głosu - dysfonii.

W swojej codziennej pracy skupiam się na rozwoju umiejętności komunikacyjnych,
w tym prawidłowej artykulacji głosek, poprawnym formułowaniu zdań
oraz płynności mowy. Prowadzę terapię mającą na celu rozwijanie
umiejętności rozumienia słów, zdań i tekstów, czytania ze
zrozumieniem oraz słuchania i analizy dźwięków. Dzięki odpowiednio
dobranym ćwiczeniom wspomagam rozwój funkcji poznawczych u
pacjentów, w tym poprawę pamięci, koncentracji i umiejętności
logicznego myślenia.

Pracuję z pacjentami z niepłynnością mowy, w
tym z osobami jąkającymi się. Podczas terapii wykorzystuję elementy
logorytmiki, wspierając zarówno motorykę, słuch, jak i mowę dziecka.

Ukończone kursy i szkolenia:
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna – część praktyczna
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna
- MFT9-99 sTArs- Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99
ze specjalną terapią s/sz wg A.Kittel
- Terapia ręki I i II stopnia
- Niedosłuch. Wszystko , co powinien wiedzieć logopeda.
- Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego
- Dziecko z rozszczepem podniebienia i/lub wargi u logopedy- od
czego zacząć?
- „21 prostych gier logopedycznych”.
- Gry i zabawy sensoryczne, wspierające rozwój sensoryczny
dziecka
- Masaż Shantala Dziecka Starszego i Osoby Dorosłej
- Pedagogiczny trening słuchowy – ćwiczenia percepcji słuchowej
dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Jąkanie od teorii do praktyki
- Napięcie mięśniowe w sferze orofacjalnej
- Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Zaburzenia słuchu fonemowego i przetwarzania słuchowego
a trudności szkolne
- Efektywne metody terapii rotacyzmu
- Diagnoza i terapia afazji dziecięcej
- Spotkanie naukowe „ Świat Noworodka”
- Diagnoza i terapia najczęstszych zaburzeń artykulacji
- Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- Dyslalia ankyloglosyjna- o krótkim wędzidełku języka, wadliwej
wymowie i skuteczności terapii
- Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy – część II
- Opóźniający się rozwój mowy
- Skuteczne metody logopedyczne - część III
- Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę
dziecka
- Praca z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną i
zespołem Downa
- Dziecko z afazją widziane oczami matki i neurologopedy
- Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę
dziecka
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych
- Terapia jąkania u dzieci w wieku szkolnym:6-12 lat
- Opóźniony Rozwój mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne
metody terapeutyczne
- Diagnoza i terapia dyslalii
- Udział w VI Ogólnopolskiej Konferencji z okazji Światowego Dnia
Osób Jąkających się.
- Badanie niepłynności u małych dzieci – prezentacja
narzędzia Diagnoza Jąkania
- Teorie pochodzenia jąkania oparte na dowodach
- Interdyscyplinarny charakter podejścia do problemu
jąkania
- Jąkanie jako przykład piętna oraz wynikające z niego
problemy w codziennym funkcjonowaniu w rzeczywistości
społecznej
- O problemach mowy bezładnej u dzieci z ADHD
- Teoria Ograniczeń (TOC – Theory of Constraints) – metoda
wspierająca proces terapii osób jąkających się
- Grupowa sesja terapeutyczna osób z zaburzeniami
płynności mówienia
- Egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie
- Ratujemy i uczymy ratować
- Metody aktywizujące w edukacji przyrodniczej
- Tworzenie programu profilaktycznego w zakresie
przeciwdziałania patologiom (narkotyki, alkoholizm)
- Budowa Szkolnego Programu Profilaktyki
- „Przeciwdziałanie przemocy i sposoby radzenia sobie z nią”
- Pomiar dydaktyczny w kontekście nowego systemu oceniania
i egzaminowania
- Prawa i obowiązki ucznia - udział ucznia w demokratycznym życiu
szkoły
- Nowoczesne metody i techniki nauczania
- „Każdy ma prawo” – warsztaty
- Certyfikat cyklu szkoleń w zakresie promocji zdrowia
i wychowania seksualnego
więcej

Adres


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Gotówka, Karta płatnicza, Blik
885 87..... Pokaż numer


NIP

5732952174

Adres firmy

Jerzego Waszyngtona 47A lok. 3, Częstochowa

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Konsultacja logopedyczna


W jaki sposób ustalane są ceny?

Opinie pojawią się wkrótce

Napisz pierwszą opinię

Jesteś już po wizycie u mgr Bogusława Krempaszanka? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.

Dodaj swoją opinię

Najczęściej zadawane pytania