Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • Od 100 zł
Konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta) • Od 120 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • Od 50 zł
Konsultacja protetyczna
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
151 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
K.M.
Najlepszy stomatolog u jakiego byłam. Dobrze wyposażony gabinet, szczegółowe wyjaśnienia, skuteczne rozwiązywanie każdego problemu. Bardzo polecam.
Bl
Wszystko OK
Polecam za kulturę, delikatność i solidność.
Katarzyna
Polecam Panią Doktor. Konkretny lekarz szczegółowo wszystko wyjaśnia . Wizyta w bardzo przyjaznej atmosferze.
Izabela
Super ,polecam bardzo dobre podejście do patencja plus super atmosfera
P
Polecam panią doktor zeby super zrobione , gabinet czysty zadbany pani doktor bardzo miła
KJ
Profesjonalne podejście do pacjenta. Pani Doktor wszystko wytłumaczyła co i jak
Bez bólu, bez problemu.
Pełen profesjonalizm
Bardzo polecam
Barbara
Świetne podejście do pacjenta, pani doktor nie ocenia, a działa:)
Pacjent
Jestem bardzo zadowolona z pierwszej wizyty u Pani Doktor. Profesjonalne i pełne empatii podejście do pacjenta. Pani Doktor bardzo miła, sympatyczna i cierpliwa, dokładnie tłumaczy i wyjaśnia. Wizyta przebiegła sprawnie i bezboleśnie. Czułam sie bardzo dobrze zaopiekowana. Będę tu wracać. Polecam
Bb
Profesjonalne podejście do pacjenta. Szybka diagnoza
Marcin
Zawsze sprawnie i profesjonalnie . Polecam wszystkim
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Dorota Chmura-Ligoń?Dorota Chmura-Ligoń to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Dorota Chmura-Ligoń oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta), Konsultacja stomatologiczna, konsultacja online, konsultacja protetyczna.
-
Gdzie Dorota Chmura-Ligoń ma swój gabinet?Dorota Chmura-Ligoń przyjmuje pod adresem:
- Oracka 18C Bochnia
-
Czy Dorota Chmura-Ligoń przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Dorota Chmura-Ligoń oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Dorota Chmura-Ligoń akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Dorota Chmura-Ligoń to: Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Dorota Chmura-Ligoń?Języki, których używa Dorota Chmura-Ligoń to angielski.
-
Jak Dorota Chmura-Ligoń umawia wizyty?Dorota Chmura-Ligoń używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Dorota Chmura-Ligoń?Dorota Chmura-Ligoń może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Dorota Chmura-Ligoń: co mówią pacjenci?151 osób dodało swoją opinię. Dorota Chmura-Ligoń ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Dorota Chmura-Ligoń?Dorota Chmura-Ligoń nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.