Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja okulistyczna (opis) • 240 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja okulistyczna
W jaki sposób ustalane są ceny?
14 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Jolanta
Bardzo miła pani doktor. Wszystko dokładnie wyjaśniła co jest nie tak z moimi oczami.
Barbara
Bardzo sympatyczna i niezwykle kompetentna Pani Doktor , bardzo dziękuję za szybkie ogarnięcie problemu
Pacjent
Trafna diagnoza a to najważniejsze. Doświadczenie to bezcenna cecha .
P.M.
Pani bardzo miła i uważna, specjalista wysokiej kwalifikacji.
Stefan
Pani okulista bardzo pomocna i życzliwa .Doradziła ojcu co należy zrobić z jego oczami żeby lepiej widział mimo dużego wieku
Jakub
Badanie bardzo szczegółowe, celem wykluczenia ewentualnych powikłań. Wizyta trwała dokładnie tyle ile było potrzebne. Chciałbym aby każdy lekarz podchodził do pacjenta z takim zaangażowaniem.
Dagmara
Wizyta była rzeczowa, uzyskałam pomoc i czułam się zaopiekowana.
Łukasz
Szybko, fachowo , punktualność, dobra lokalizacja polecam
Kasia
Wizyta ok, Pani doktor również tylko spore opóźnienie
B.F.
Wizyta jak najbardziej satysfakcjonująca. Pani doktor bardzo miła, wszystkie potrzębne badania wykonano.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Dorota Pacholska?Dorota Pacholska to okulista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Dorota Pacholska oferuje usługi takie jak: konsultacja okulistyczna.
-
Gdzie Dorota Pacholska ma swój gabinet?Dorota Pacholska przyjmuje pod adresem:
- Legnicka 40 Wrocław
- Zachodnia 10/32 Wrocław
-
Czy Dorota Pacholska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Dorota Pacholska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Dorota Pacholska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Dorota Pacholska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Dorota Pacholska?Języki, których używa Dorota Pacholska to polski.
-
Jak Dorota Pacholska umawia wizyty?Dorota Pacholska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Dorota Pacholska?Dorota Pacholska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Dorota Pacholska: co mówią pacjenci?14 osób dodało swoją opinię. Dorota Pacholska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Dorota Pacholska?Dorota Pacholska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.