Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 130 zł
Konsultacja dermatologiczna • 190 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja dermatologiczna • 200 zł
Galeria
472 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wszystkie opinie
Była to moja kolejna wizyta z synem u Pani doktor. Dostaliśmy antybiotyk, który Pani doktor bardzo długo szukała w internecie. Dawkowanie nie odpowiednie o czym poinformowano mnie w aptece. Przy okazji i ja byłam że sobą u Pani doktor, które przepisała mi na zwykłej kartce lekarstwo, które jest niedostępne. Jestem zawiedziona tą wizytą. Strata mojego czasu i pieniędzy.
lek. Elżbieta Kiełczyńska
Bardzo mnie przykro że miała Pani problem z realizacją recept rutynowo w takich przypadkach pacjent ,farmaceuta kontaktuje się z lekarzem celem wyjaśnienia wątpliwości tego zabrakło. Jeżeli chodzi o tą karteczkę to była recepta papierowa ,obecnie często bywa że leki są niedostępne farmaceuta może wydać zamiennik jak nie ma to trzeba też skontaktować się z lekarzem celem zmiany leku.Życzę zdrowia.
Polecam, była to pierwsza wizyta z córką. Czekamy na efekty leczenia
Pani Doktor jest miła i rzeczowa, z własnej inicjatywy tłumaczy szczegółowo jak leczenie będzie wyglądać i czego się spodziewać
Bardzo pomocna i sympatyczna Pani doktor
Polecam !!
Bardzo sympatyczna Pani doktor, odpowiada na pytania w sposób jasny i dokładny. Leczenie skuteczne.
Szybka diagnoza, wyjaśnienie leczenia, miła atmosfera. Konkretnie i na temat. Polecam.
Wiedza, doświadczenie i skuteczność. Polecam w 100%.
Przyszedłam wcześniej, ale Pani doktor uprzejmie mnie zaprosiła do gabinetu. Dialog z Panią Elżbietą był bardzo miły. Pani doktor jest zaangażowana i poleca najbardziej skuteczne leki, co jest ważne dla pacjentów. Jestem zadowolona z wizyty u Pani Elżbiety. Dziękuję bardzo.
Bardzo profesjonalny lekarz, serdeczny, skuteczny w leczeniu. Polecam!
Pani doktor potrafi wysłuchać i potrafi wytłumaczyć. Jest konkretna i sympatyczna. To była dobra wizyta.
Odpowiedzi na pytania
2 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Czy przy stosowaniu masci duac na twarz moge uzywac masci tiolac do ucha?Bardzo proszę o odpowiedź
Kto zlecił tiolac nie mam informacji o tym leku
Witam. Od jakiegos czasu zobaczylam na wewnetrzej stronie uda narosl wielkosci ziarna grochu.wygladem przypomina czyraka. Wiem.ze nie moge tego przebijac i wyciskac a obecnie z przyczyn osobistych nie moge isc do lekarza. Czy moge cos zrobić aby przyspieszyc gojenie sie?
Witam z opisu obraz nie musi być czyrakiem wskazana wizyta u dermatologa
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Elżbieta Kiełczyńska?Elżbieta Kiełczyńska to dermatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Elżbieta Kiełczyńska oferuje usługi takie jak: konsultacja dermatologiczna, peeling medyczny, mezoterapia, kriochirurgia, Laseroterapia, Badanie skóry, konsultacja online, Konsultacja dermatologiczna.
-
Gdzie Elżbieta Kiełczyńska ma swój gabinet?Elżbieta Kiełczyńska przyjmuje pod adresem:
- Czesława Niemena 2/U7 Gdynia
- Obrońców Wybrzeża 10a Gdańsk
- Katowicka 14 Rumia
-
Czy Elżbieta Kiełczyńska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Elżbieta Kiełczyńska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Elżbieta Kiełczyńska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Elżbieta Kiełczyńska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
Jak Elżbieta Kiełczyńska umawia wizyty?Elżbieta Kiełczyńska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Elżbieta Kiełczyńska?Elżbieta Kiełczyńska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Elżbieta Kiełczyńska: co mówią pacjenci?472 osób dodało swoją opinię. Elżbieta Kiełczyńska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Elżbieta Kiełczyńska?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Elżbieta Kiełczyńska: Signal Iduna, Allianz, Medica Polska, enel-med, TU Zdrowie Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.