Moje doświadczenie



Dbając o najwyższy poziom świadczonych usług nieustannie podnoszę kwalifikacje uczestnicząc w licznych kursach specjalistycznych, szkoleniach i konferencjach.
Gabinet jest klimatyzowany i przystosowany do przyjmowania pacjentów niepełnosprawnych. Dla Państwa wygody istnieje możliwość płacenia kartą.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadania stomatologiczne (opis) • Od 120 zł
Ekstrakcja zęba mlecznego • Od 140 zł
Fluoryzacja zębów • Od 130 zł +13 więcej
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
129 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Ida N.
Serdecznie polecam Panią Ewę i jej asystentkę. Zostałam przywitana przez obie Panie z uśmiechem na twarzy. Wszystko zostało dokładnie wytłumaczone. Pani Doktor dba o komfort pacjenta przez całą wizytę. Na pewno wrócę do Vital Dent.
Wizyta przebiegła jak zwykłe perfekcyjnie. Przyjazna atmosfera,punktualność jak i skuteczność w leczeniu zachęcają do korzystania z kolejnych wizyt Polecam serdecznie
Pani Doktor bardzo miła, wszystko wyjaśnia. Wizyta punktualna. Bardzo polecam!
Dawid
Pełen profesjonalizm i serdeczne podejście do pacjenta! Polecam serdecznie!
Wielka "profeska" i kultura!!! Tak trzymać! Pozdrawiam...
Polecam bardzo profesjonalne podejście, Pani doktor jest bardzo dokładna
MW
Wszytko w najlepszym porządki. Wizyta odbyła się punktualnie, usługa na wysokim poziomie.
Ksawery
Polecam tą dentystkę, bardzo mi pomogła z bólem zęba, za każdym razem jak pani wykonuje wiercenie to pyta się czy boli, leczenie jest wykonywane z najwyższą dbałością
Bardzo miła atmosfera. Brak oceniania, stały kontakt z pacjentem i zaangażowanie.
Ewa
Bardzo miłe podejście do pacjenta. Pani doktor jest bardzo delikatna podczas leczenia i cały czas tłumaczy co bedzie robić. Dziękuję.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Antoszkiewicz?Ewa Antoszkiewicz to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Antoszkiewicz oferuje usługi takie jak: wkłady koronowo-korzeniowe, leczenie kanałowe, Wypełnienie, nakładkowe wybielanie zębów, protezy akrylowe, badania stomatologiczne, usuwanie kamienia nazębnego, chirurgia stomatologiczna, ekstrakcja zęba mlecznego, fluoryzacja zębów.
-
Gdzie Ewa Antoszkiewicz ma swój gabinet?Ewa Antoszkiewicz przyjmuje pod adresem:
- Architektów 6/1 Rzeszów
- Marszałkowska 15 Rzeszów
-
Czy Ewa Antoszkiewicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Antoszkiewicz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Antoszkiewicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Antoszkiewicz to: Gotówka, Karta płatnicza, Płatność ratalna.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Antoszkiewicz?Języki, których używa Ewa Antoszkiewicz to angielski, ukraiński.
-
Jak Ewa Antoszkiewicz umawia wizyty?Ewa Antoszkiewicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Antoszkiewicz?Ewa Antoszkiewicz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Antoszkiewicz: co mówią pacjenci?129 osób dodało swoją opinię. Ewa Antoszkiewicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Antoszkiewicz?Ewa Antoszkiewicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.