Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja stomatologiczna (opis) • Od 50 zł
Konsultacja chirurga szczękowego (opis) • Od 50 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
20 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
T
Jestem bardzo zadowolony z usług, które oferuje Pani Ewa. Pani Ewa jest bardzo przyjazna i miła osoba, która wykonuje swoją pracę w profesjonalny sposób.
Małgorzata
Mój 12 letni syn nie jest łatwym pacjentem. Bardzo sie boi i dentysty i samego bólu. A Pani Doktor sobie świetnie poradziła. Była uprzejma, zdecydowana, spokojna i konkretna i robiła swoje. Bardzo udana wizyta, bedziemy kontynuować leczenie pod kierunkiem pani Doktor.
Marcin
Pani Dr była niemiła w trakcie wizyty, wzbudziła strach i niepokój u mojego 6letniego Syna, który po wyjściu z placówki jeszcze przez kolejne 30 minut nie mógł się uspokoić, nie polecam usług Pani Doktor i sam z rodziną będzie omijał ten gabinet szerokim łukiem...
Pacjent
Lekarz w pelni przygotowany do swojej pracy. Od wejscia mialam wrazenie ze Pani doktor wnikliwie przeczytala historie mojego leczenia, zapoznala sie z obecnym stanem oraz zaleceniami poprzednich lekarzy. Sprawnie dokonala zabiegu oraz zaoferowala mi za darmo dodatkowe, pomocne narzedzia, ktore wspomoga utrzymanie bardzo dobrej higieny jamy ustnej :)
Diana
Pani Doktor to wspaniała i empatyczna osoba. Nigdy wcześniej nie przeszłam tak bezstresowej i szybkiej wizyty jak u Pani Doktor. Ewidentnie jest to prawdziwy ekspert w dziedzinie, z doświadczeniem i sympatycznym nastawieniem do pacjenta. W trakcie wizyty byłam często pytana o to jak się czuję, czy wszystko w porządku. Otrzymałam również szczegółowe informacje co do postępowania po wizycie. Bardzo polecam każdemu!
Daria
Właśnie wróciłam z wizyty eskalacji zeba. Super opieka! Pełne zaangażowanie, profesjonalizm! Doktor bardzo sympatyczna, uprzejma. Polecam każdemu!
Mateusz
Ogólnie Pani Doktor bomba :) wesoła, uśmiechnięta, można porozmawiać, a przede wszystkim wspaniały specjalista. Trafiłem przez przypadek, bo mój stomatolog nie mógł i już zostanę z Panią Doktor :)
Edyta
Pani doktor przeprowadzała zabieg u mojego 5-letniego syna. Od początku była nieuprzejma, wręcz obrażona na mojego męża, który miał czelność zajrzeć do gabinetu i zapytać kiedy dziecko zostanie przyjęte do gabinetu (ponad półgodzinne opóźnienie). Dziecko miało przeprowadzany zabieg podcięcia wędzidełka pod językiem . Doktor nie powiedziała na czym dokładnie będzie polegał zabieg i od razu przystąpiła do znieczulenia. A ja zamiast trzymać przerażone dziecko za rękę musiałam wypełniać stos dokumentów, które spokojnie mogłam przygotować podczas długiego oczekiwania na wizytę. Doktor miała za to czas na ciagle powtarzanie (przy dziecku) jak bardzo zdenerwował ja mój mąż swoim zachowaniem. Brak empatii,a przede wszystkim brak profesjonalizmu.
lek. dent. Ewa Brzozowska
W nawiązaniu do Pani opinii na temat rzetelności leczenia przeprowadzonego przeze mnie kilka lat temu u Pani syna, pragnę podkreślić ,że moje zniecierpliwienie wynikało z okoliczności w jakich wówczas się znalazłam. Zachowanie Pani męża , który nie zważając na trudności techniczne i awarię w gabinecie , wchodził i kilkukrotnie przeszkadzał mi w dokończeniu zabiegu u poprzedniego pacjenta, było dla mnie mocno stresujące, zważywszy na wszystkie dodatkowe problemy , które pojawiły się w tym czasie w gabinecie.. Tego rodzaju zachowanie czekającego na wizytę pacjenta i ponaglanie w związku z opóźnieniem , nie zawsze wynikającym z winy lekarza, uważam za co najmniej niegrzeczne. Zabiegi wykonywane w gabinecie lekarskim wymagają spokoju i skupienia . Niedopuszczalne jest notoryczne wchodzenie i zadawanie pytań typu "czy długo jeszcze ?", tylko dlatego, że ktoś śpieszy się do pracy. Awaria , która miała wówczas miejsce w zasadzie powinna była spowodować , że Państwa wizyta powinna była być przełożona na inny termin. Przyjęłam syna, wykonałam zabieg, a dokumenty , które musiała Pani wypełnić , to normalna procedura , która obowiązuje w Lux Med. Przykre jest to ,że rzetelność i praca lekarza oceniana jest przez pryzmat braku wyczucia i kultury osobistej śpieszących się do pracy pacjentów .Nie jestem fanką czytania opinii Pacjentów, chociaż nie ukrywam ,że ich zadowolenie z wykonywanych przeze mnie dla Nich usług, jest dla mnie najważniejsze, ale uważam ,że to co Pani o mnie napisała kilka lat temu, jest po prostu krzywdzące. Życzę dużo zdrowia, mając nadzieję ,że zrozumiecie Państwo specyfikę pracy lekarza i w przyszłości wykażecie więcej empatii, i zrozumienia w stosunku do naszej pracy. Każda agresja ze strony pacjenta budzi uzasadnioną reakcję lekarza. Z tego co pamiętam, największym spokojem wykazał się Państwa syn, który dzielnie i bezproblemowo zniósł cały zabieg. Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku. Ewa Brzozowska
Donat
Do Pani dr trafiłem z przypadku - moja żona miała umówioną wizytę a mnie ząb zabolał. Pani dr profesjonalnie się mną zajęła i jestem bardzo zadowolony z wizyt. Szkoda tylko, że LuxMedzie są tak duże kolejki do Pani dr.
Twoje konto zostało usunięte
Dr może i nie była bardzo rozmowna, ale bardzo szybko uporała się z moimi ósemkami. Przepisała lek przeciwbólowy, o który prosiłam (na inne jestem uczulona) co pomogło w późniejszym bólu. Z początku chciała odpłatnie wykonać, ale potem wszystko się wyjaśniło i było w ramach abonamentu. Jako chirurga stom. polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Brzozowska?Ewa Brzozowska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Brzozowska oferuje usługi takie jak: konsultacja protetyczna, konsultacja chirurga szczękowego, Konsultacja stomatologiczna.
-
Gdzie Ewa Brzozowska ma swój gabinet?Ewa Brzozowska przyjmuje pod adresem:
- Stryjeńskich 19 3 Warszawa
- Wołoska 7 Warszawa
-
Czy Ewa Brzozowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Brzozowska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Brzozowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Brzozowska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Brzozowska?Języki, których używa Ewa Brzozowska to polski.
-
Jak Ewa Brzozowska umawia wizyty?Ewa Brzozowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Brzozowska?Obecnie Ewa Brzozowska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Ewa Brzozowska: co mówią pacjenci?20 osób dodało swoją opinię. Ewa Brzozowska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Brzozowska?Ewa Brzozowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Warszawie
Stomatolodzy z Allianz w Warszawie
Stomatolodzy z INTER Polska w Warszawie
Stomatolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Stomatolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z Compensa w Warszawie
Stomatolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Stomatolodzy z LUX MED w Warszawie
Stomatolodzy z POLMED w Warszawie
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z NFZ w Warszawie
Stomatolodzy z Enel-med w Warszawie
Stomatolodzy z UNIQA w Warszawie
Stomatolodzy z Axa w Warszawie
Stomatolodzy z Interubezpieczenia w Warszawie
Więcej (10)