Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 250 zł
Konsultacja laryngologiczna dzieci • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna (opis) • Od 279 zł
Konsultacja laryngologiczna dzieci (opis) • Od 279 zł
Konsultacja telefoniczna - Laryngolog (opis) • Od 189 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna (opis) • Od 279 zł
Konsultacja laryngologiczna dzieci (opis) • Od 279 zł
Endoskopia (opis) • Od 370 zł +1 więcej
Konsultacja telefoniczna - Laryngolog (opis) • Od 189 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja laryngologiczna (opis) • Od 279 zł
Endoskopia • Od 354 zł
Konsultacja laryngologa dziecięcego • Od 279 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja laryngologiczna
Litewska 29/1, Rzeszów
250 zł
HUMANICUS Clinic
Jabłońskiego 2/4, Rzeszów
Od 279 zł
Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4
TYLKO OSOBY DOROSŁE
W przypadku rezerwacji dla pacjenta poniżej 18 r.ż. proszę zmienić typ wizyty na usługę Konsultacja laryngologiczna dzieci
Kopisto 1, Rzeszów
Od 279 zł
Centrum Medyczne LUX MED – Rzeszów, Al. Kopisto 1
TYLKO OSOBY DOROSŁE
W przypadku rezerwacji dla pacjenta poniżej 18 r.ż. proszę zmienić typ wizyty na usługę Konsultacja laryngologiczna dzieci
al. Kopisto 1, Rzeszów
Od 279 zł
Centrum Medyczne LUX MED / PROFEMED – Rzeszów, Al. Kopisto 1
TYLKO OSOBY DOROSŁE! W przypadku rezerwacji dla pacjenta poniżej 18 r.ż. proszę zmienić typ wizyty na usługę Konsultacja laryngologiczna dzieci
Konsultacja laryngologiczna dzieci
Litewska 29/1, Rzeszów
250 zł
HUMANICUS Clinic
Jabłońskiego 2/4, Rzeszów
Od 279 zł
Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4
Jeśli podejrzewasz zakażenie koronawirusem, skorzystaj z konsultacji telefonicznej.
Kopisto 1, Rzeszów
Od 279 zł
Centrum Medyczne LUX MED – Rzeszów, Al. Kopisto 1
Jeśli podejrzewasz zakażenie koronawirusem, skorzystaj z konsultacji telefonicznej.
Pozostałe usługi
Endoskopia
Kopisto 1, Rzeszów
Od 370 zł
Centrum Medyczne LUX MED – Rzeszów, Al. Kopisto 1
Jeśli podejrzewasz zakażenie koronawirusem, skorzystaj z konsultacji telefonicznej.
al. Kopisto 1, Rzeszów
Od 354 zł
Centrum Medyczne LUX MED / PROFEMED – Rzeszów, Al. Kopisto 1
Konsultacja laryngologa dziecięcego
al. Kopisto 1, Rzeszów
Od 279 zł
Centrum Medyczne LUX MED / PROFEMED – Rzeszów, Al. Kopisto 1
Konsultacja telefoniczna - Laryngolog
Jabłońskiego 2/4, Rzeszów
Od 189 zł
Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4
USŁUGA REALIZOWANA TELEFONICZNIE. Pacjencie po przyjęciu rezerwacji przez Grupę LUX MED otrzymasz maila z linkem do płatności. Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu
Kopisto 1, Rzeszów
Od 189 zł
Centrum Medyczne LUX MED – Rzeszów, Al. Kopisto 1
USŁUGA REALIZOWANA TELEFONICZNIE. Pacjencie po przyjęciu rezerwacji przez Grupę LUX MED otrzymasz maila z linkem do płatności. Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
392 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
M.S
Polecam . Wizyta przebiegała bardzo dobrze. Pani doktor wszystko dokładnie wyjaśniła ,przeprowadziła szczegółowy wywiad i badanie . Jeszcze raz polecam .
N.S
To jest przykre w jakim stopniu dzisiejsi lekarze nie mają pojęcia o takim terminie jak przede wszystkim empatia. Tak krótkiej wizyty lekarskiej jeszcze nie miałam, wydane prawie 300 zł za nie całe 5 min w gabinecie, zero diagnozy, zero szczegółowych wyjaśnień oprócz ' z uchem wszystko w porządku ' a ból jest taki że muszę brać przeciwbólowe. To chyba nie do końca w porządku. Typowa 'odbębniona' wizyta. No ale każdy może mieć gorszy dzień, może takowy miała Pani doktor więc może Tobie akurat pomoże ;) pozdrawiam
Szymon
Pani doktor od razu rozpoznała problem u mojego dziecka. Wiedza i podejście do małego pacjenta warta polecenia.
PM
Pani Doktor jest profesjonalistą swojej sprawy. Polecam!
Justyna
Miła pani doktor ,wyjaśniała wszystko co chciałam wiedzieć, wizyta dotyczyła mojej córki.
U
Poszłam z problemem ponieważ zaczęło mi coś pukać w uchu jak nigdy wcześniej . Lekarka zbadała mi uszy zewnętrznie i wykonała badanie drożności trąbek . Stwierdziła że wszytko ok i że to nie od uszu tylko od szczęki.Na moją prośbę o dokładniejsze badanie uszu od wewnątrz powiedziała że nie ma potrzeby . Wczoraj byłam na badaniu sonda i okazuje się że mam problem z błoną bębenkową i stąd te pukania i w tym uchu mam również lekki niedosluch .Wynika z tego że nie słucha pacjenta co mu jest bo dla niej opis że mi coś puka w uchu był niewystarczający do głębszej diagnostyki . Oczywiście za wizytę zaplacialam prawie 500 zł . Pieniądze wyrzucone w błoto .Nie polecam., widocznie Pani nie miała dnia i ochoty na zajecie sie moim problemem …Polecam Pani laryngolog więcej empatii i sluchania czlowieka . Może jakby zrobiła badanie o które prosiłam coś więcej by się dowiedziała . No ale po co .Nie polecam.
E.
Po wywiadzie skierowanie na badanie słuchu, bez informacji, że będzie dodatkowo płatne. Przyszedłem z problemem i z nim także wyszedłem. Ponad 350 zł wydane a problem nie został rozwiązany.
Ilona
Dziękujemy za sprawdzenie córki i rozwianie naszych wątpliwości zdrowotnych.
J. S.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Pani laryngolog bardzo sympatyczna, cierpliwa, przyjaźnie nastawiona do pacjenta. Szczegółowo wyjaśniła przyczyny dolegliwości, znalazła rozwiązanie. Wizyta przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Bardzo polecam.
.
Wizyta przebiegała w miłej atmosferze, opóźnienie wyniosło 20 min, czekamy na skuteczność leczenia.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Dryniak?Ewa Dryniak to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Dryniak oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologiczna dzieci, endoskopia, Konsultacja telefoniczna - Laryngolog, konsultacja laryngologa dziecięcego.
-
Gdzie Ewa Dryniak ma swój gabinet?Ewa Dryniak przyjmuje pod adresem:
- Kopisto 1 Rzeszów
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
- Litewska 29/1 Rzeszów
- al. Kopisto 1 Rzeszów
-
Czy Ewa Dryniak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Dryniak nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Dryniak akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Dryniak to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Dryniak?Języki, których używa Ewa Dryniak to polski.
-
Jak Ewa Dryniak umawia wizyty?Ewa Dryniak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Dryniak?Ewa Dryniak może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Dryniak: co mówią pacjenci?392 osób dodało swoją opinię. Ewa Dryniak ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Dryniak?Ewa Dryniak nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.