Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • Od 299 zł
Konsultacja telefoniczna - Neurolog (opis) • Od 189 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja neurologiczna
24 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marzena
Polecam . Pani doktor konkretna, miła, wszystko dobrze wyjaśniła.
Alicja
Lekarka bardzo miła, szczegółowo wyjaśnia wszystko. Polecam
JB
Pani doktor spóźniła się na wizytę ponad pół godziny, za co nie przeprosiła pacjentów czekających przed gabinetem. Podczas wizyty rzucała w moją stronę ironiczne spojrzenia, tak samo zareagowała na moją relację z czym do niej przychodzę. Badanie neurologiczne przeprowadziła agresywnie, szarpiąc mnie wręcz i wyraźnie od niechcenia. Generalnie - kompletny brak empatii, zainteresowania pacjentem i niestety także kultury osobistej. Wizyta miała miejsce w Poradni na ul. Fredry w Rzeszowie. Zdecydowanie nie polecam.
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
Wojciech
Bardzo przyjemna wizyta i zaangażowanie lekarza neurologa
Marian
Wszystko OK.Polecam tego lekarza.Jeśli będzie potrzeba skorzystam koleiny raz.
Dominik
Pani doktor ma wyraźnie lekceważące i wyraźnie ,,nacechowane poczuciem wyższości" podejście do pacjenta. Tak jak ktoś napisał zauważyłem czytając potwierdzam nie sposób by popatrzyła się prosto w oczy, to też o czymś świadczy... Zdecydowanie nie polecam
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
J. Ś.
Pani doktor opryskliwa, lekceważąco podeszła do historii mojej choroby, wyśmiała prośbę o skierowanie na rezonans magnetyczny pomimo, że było to zalecone jako kontrola po 6 miesiącach- według niej „rezonans nie leczy, wiec nie ma sensu go wykonywać”. Przyszłam po poradę a otrzymałam jedynie zniesmaczenie jej praktyką lekarską oraz ból głowy po wizycie.
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
M,L
Podejście profesjonalne ,pani doktor rzeczowa ,diagnozuje kieruje na badania,miło dopytuje ,daje znać takt i praktyka lekarska, osobą ,nie lekceważy pacjenta chce pomóc, dla mnie dobry lekarz polecam
Marta
Teleporada opóźniona o ponad dwie godziny i doszła do skutku tylko dlatego, że zgłosiłam to na infolinii Luxmedu. Pani zadzwoniła i nawet nie powiedziała "przepraszam". Mój problem zupełnie zbagatelizowany, pani z lekko ironicznym podejściem, że w ogóle się do niej zgłaszam (to okulista wysłał mnie do neurologa). No i oczywiście - byle szybciej. Radzę omijać tę panią.
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
Pacjentka
Niestety, ale pani Doktor podczas wizyty widząc moje badania „zapomniała mi powiedzieć ze wypadł mi dysk (!)”. Nie znam się na opisach badań, dlatego podczas wizyty mówiłam wszystko - jak mnie boli, gdzie mnie boli itd, myśląc ze pewnie mój problem nie jest poważny ( bo miałam wrażenie ze jestem lekceważona). Pani doktor widząc co sie dzieje z moim kręgosłupem powinna mi zakazać wykonywać skłonów i dźwigania … Na szczęście trafiłam na dobrych rehabilitantów, którzy uchronili mnie przed operacja kręgosłupa. Pierwszy raz spotkałam sie z takim podejściem do pacjenta. Niestety nie mogę polecić pani doktor.
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
Jesteś tym lekarzem?
Edytuj lub przejmij profilNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Fila-Jasińska?Ewa Fila-Jasińska to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Fila-Jasińska oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, Konsultacja telefoniczna - Neurolog.
-
Gdzie Ewa Fila-Jasińska ma swój gabinet?Ewa Fila-Jasińska przyjmuje pod adresem:
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
-
Czy Ewa Fila-Jasińska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Fila-Jasińska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Fila-Jasińska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Fila-Jasińska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Fila-Jasińska?Języki, których używa Ewa Fila-Jasińska to polski.
-
Jak Ewa Fila-Jasińska umawia wizyty?Ewa Fila-Jasińska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Fila-Jasińska?Ewa Fila-Jasińska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Fila-Jasińska: co mówią pacjenci?24 osób dodało swoją opinię. Ewa Fila-Jasińska ma średnią ocen 3 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Fila-Jasińska?Ewa Fila-Jasińska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.