Przewidywany czas odpowiedzi:
Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Gotówka,
Karta płatnicza,
Blik
733 45.....
Pokaż numer
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
7221641801
Adres firmy
Plac Odrodzenia 5, Wysokie Mazowieckie
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
USG przezciemiączkowe
W jaki sposób ustalane są ceny?
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u lek. Ewa Podgórska? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Podgórska?Ewa Podgórska to lekarz bez specjalizacji. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Podgórska oferuje usługi takie jak: USG przezciemiączkowe.
-
Gdzie Ewa Podgórska ma swój gabinet?Ewa Podgórska przyjmuje pod adresem:
- Kościuszki 25 Wysokie Mazowieckie
-
Czy Ewa Podgórska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Podgórska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Podgórska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Podgórska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
Jak Ewa Podgórska umawia wizyty?Ewa Podgórska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Podgórska?Obecnie Ewa Podgórska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Podgórska?Ewa Podgórska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.