Adres


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Gotówka, Płatność ratalna, Karta płatnicza, + 1 więcej
888 33..... Pokaż numer


NIP

7252283018

Adres firmy

Północna 46, Łódź

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Pozostałe usługi


Północna 46, Łódź

Dowiedz się więcej

Biniek Clinic



Północna 46, Łódź

Dowiedz się więcej

Biniek Clinic



Północna 46, Łódź

Dowiedz się więcej

Biniek Clinic

Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.

Moje doświadczenie

12 opinii pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
M
Lokalizacja: Biniek Clinic Stomatologia zachowawcza

Bardzo empatyczna pani doktor, wszystko cierpliwie tłumaczy, jest uważna na komfort pacjenta, a przy tym bardzo profesjonalna. Wizyta odbyła się bez opóźnień, w bardzo sympatycznej atmosferze.

M
Lokalizacja: Biniek Clinic leczenie kanałowe

Trafiłem do pani doktor na skomplikowane leczenie kanałowe szóstki ,ząb udało się uratować pomimo ,że inny lekarz chcial go usuwać.Jestem wdzięczny i zadowolony

D
Lokalizacja: Biniek Clinic leczenie kanałowe

U pani doktor przeszłam leczenie kanałowe pod mikroskopem dwóch zębów .Wszystko sprawnie i w miłej atmosferze! Polecam wszystkim którzy boją się kanałowego ,nic nie bolało !!!

I
Lokalizacja: Biniek Clinic leczenie kanałowe

Leczenie kanałowe przeprowadzone w profesjonalny sposób , w gabinecie nowoczesny sprzęt i bardzo luźna atmosfera,całkowicie zapomniałam o strachu !

M
Lokalizacja: Biniek Clinic leczenie kanałowe

U pani doktor przeszedłem skomplikowane leczenie kanałowe,4 trudne do udrożnienia kanały, ząb zakwalifikowany w innym gabinecie do usunięcia. Ząb nie boli,odbudowany i wyleczony ,myślę że posłuży mi jeszcze parę lat!dziękuję

A
Lokalizacja: Biniek Clinic Stomatologia zachowawcza

Wizyta odbyła się w sposób profesjonalny ,Pani Doktor naprawdę zaangażowana ,miła ,sympatyczna , naprawdę polecam

E
Lokalizacja: Biniek Clinic leczenie kanałowe

Dr.Puchalska to doskonała specjalistka w swojej dziedzinie. Zaangażowana, profesjonalna i empatyczna. Naprawdę widać, że zależy jej na dobru pacjenta. Miałam przeprowadzone leczenie kanałowe pod mikroskopem. Jestem w 100% zadowolona z efektów leczenia.

J
Lokalizacja: Biniek Clinic Inny

Piersszy raz miałem tak delikatnie i jednocześnie sprawnie przeprowadzone leczenie kanałowe zęba .Pani doktor jest cierpliwa i bardzo dokładna ,sprzęt na najwyższym poziomie .Każdy etap leczenia był dokładnie tłumaczony .Polecam

K
Lokalizacja: Biniek Clinic leczenie kanałowe

Jestem bardzo zadowolona z leczenia u Pani Doktor, zabieg leczenia kanałowego wykonuje bez znieczulenia. Leczenie ubytków rownież bez zarzutu

P
Lokalizacja: Biniek Clinic leczenie kanałowe

Od początku Pani Doktor nie była zainteresowana przeprowadzeniem wywiadu, ale od razu otrzymałam informację, że leczenie to co najmniej kilka wizyt i będzie kosztowne. Później trzeba było podpisać litanię tego wszystkiego co może się nie udać, pójść źle. Następnie, wręcz na siłę, opowiadałam co mnie sprowadza, jaki jest problem oraz co było zrobione do tej pory. Kiedy poprosiłam o znieczulenie okazało się, że nie jest konieczne, bo ząb nie ma prawa mnie boleć. Jednak nie odpuściłam i mój bezprawnie bolący ząb doczekał się zastrzyku. Później było już tylko gorzej, guma założona dookoła leczonego zęba, nie była dobrze naciągnięta, przez co podczas oddychania zdarzało mi się ją „zasysać” i nie mogłam oddychać, nie robiło to na lekarzu najmniejszego wrażenia, mój problem. Ciągle mocno rozdziawiona szczęka przez ok. 1,5 godz., zasysana guma i lekki ból przy jednym z kanałów, to jeszcze nic. Kiedy wizyta dobiegała końca i przyszło do zabezpieczenia zęba, czułam, że coś jest nie tak. Bezprawny ból robił się silniejszy a ząb był zdecydowanie za bardzo nadbudowany. Oczywiście poinformowałam Panią Doktor, że materiału za dużo i proszę o zdjęcie części, ale okazało się, że nie wiem o czym mówię i to przez bezsensowne znieczulenie nie wiem co czuję i zapraszamy do kasy. Po jakimś czasie znieczulenie przestało działać, a ból był coraz wyraźniejszy, za mocno nadbudowany ząb także coraz bardziej dawał się we znaki. Wmawiałam sobie, że leczenie było inwazyjne więc może wszystko musi na spokojnie dość do siebie. Chociaż nigdy po leczeniu kanałowym nie czułam się tak źle. Ból ciągle narastał, nie byłam w stanie jeść, ani spać. Następnego dnia zadzwoniłam do Kliniki informując, że bardzo źle się czuję, szczegółowo opisałam u kogo i na jakiej wizycie byłam, co się dzieję i zapytałam, co mam dalej robić, czy powinnam dostać antybiotyk, czy przyjechać szybko na wizytę. Pani z recepcji poinformowała mnie, że lekarz jest teraz zajęty, ale w pierwszej wolnej chwili do mnie oddzwoni. Kilka razy powtarzałam nr telefonu i nazwisko. Po kilku godzinach wpatrywania się w telefon, zrozumiałam, że nikt do mnie nie zadzwoni i muszę sobie radzić inaczej. Żadne leki nie pomagały, ból cięgle narastał, dałam sobie jeszcze jeden dzień. Brak jedzenia, snu i olbrzymi ból doprowadziły mnie do utraty przytomności. „Ledwo żywa” trafiłam na pogotowie, tam szybko udzielono mi pomocy, podano leki. Lekarz nie mógł zrozumieć, po co ząb jest tak nadbudowany, bo z pewnością jest to dla mnie bolesne… Dochodzenie do siebie po wizycie u Pani Doktor zajęło mi miesiąc, co okazało się dietą cud, bo długo mogłam sobie pozwalać jedynie na posiłki płynne. Samo wyleczenie zęba, u innego lekarza profesjonalisty, bez bólu i za rozsądną cenę, odbyło się na jednej wizycie.

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania