Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
12 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
mb
Bardzo empatyczna pani doktor, wszystko cierpliwie tłumaczy, jest uważna na komfort pacjenta, a przy tym bardzo profesjonalna. Wizyta odbyła się bez opóźnień, w bardzo sympatycznej atmosferze.
Mirosław
Trafiłem do pani doktor na skomplikowane leczenie kanałowe szóstki ,ząb udało się uratować pomimo ,że inny lekarz chcial go usuwać.Jestem wdzięczny i zadowolony
Dorota T.
U pani doktor przeszłam leczenie kanałowe pod mikroskopem dwóch zębów .Wszystko sprawnie i w miłej atmosferze! Polecam wszystkim którzy boją się kanałowego ,nic nie bolało !!!
Iryna A.
Leczenie kanałowe przeprowadzone w profesjonalny sposób , w gabinecie nowoczesny sprzęt i bardzo luźna atmosfera,całkowicie zapomniałam o strachu !
Maciej S
U pani doktor przeszedłem skomplikowane leczenie kanałowe,4 trudne do udrożnienia kanały, ząb zakwalifikowany w innym gabinecie do usunięcia. Ząb nie boli,odbudowany i wyleczony ,myślę że posłuży mi jeszcze parę lat!dziękuję
Anna Wieczorkiewicz
Wizyta odbyła się w sposób profesjonalny ,Pani Doktor naprawdę zaangażowana ,miła ,sympatyczna , naprawdę polecam
Ewa
Dr.Puchalska to doskonała specjalistka w swojej dziedzinie. Zaangażowana, profesjonalna i empatyczna. Naprawdę widać, że zależy jej na dobru pacjenta. Miałam przeprowadzone leczenie kanałowe pod mikroskopem. Jestem w 100% zadowolona z efektów leczenia.
Jacek
Piersszy raz miałem tak delikatnie i jednocześnie sprawnie przeprowadzone leczenie kanałowe zęba .Pani doktor jest cierpliwa i bardzo dokładna ,sprzęt na najwyższym poziomie .Każdy etap leczenia był dokładnie tłumaczony .Polecam
Klaudia
Jestem bardzo zadowolona z leczenia u Pani Doktor, zabieg leczenia kanałowego wykonuje bez znieczulenia. Leczenie ubytków rownież bez zarzutu
Pacjentka
Od początku Pani Doktor nie była zainteresowana przeprowadzeniem wywiadu, ale od razu otrzymałam informację, że leczenie to co najmniej kilka wizyt i będzie kosztowne. Później trzeba było podpisać litanię tego wszystkiego co może się nie udać, pójść źle. Następnie, wręcz na siłę, opowiadałam co mnie sprowadza, jaki jest problem oraz co było zrobione do tej pory. Kiedy poprosiłam o znieczulenie okazało się, że nie jest konieczne, bo ząb nie ma prawa mnie boleć. Jednak nie odpuściłam i mój bezprawnie bolący ząb doczekał się zastrzyku. Później było już tylko gorzej, guma założona dookoła leczonego zęba, nie była dobrze naciągnięta, przez co podczas oddychania zdarzało mi się ją „zasysać” i nie mogłam oddychać, nie robiło to na lekarzu najmniejszego wrażenia, mój problem. Ciągle mocno rozdziawiona szczęka przez ok. 1,5 godz., zasysana guma i lekki ból przy jednym z kanałów, to jeszcze nic. Kiedy wizyta dobiegała końca i przyszło do zabezpieczenia zęba, czułam, że coś jest nie tak. Bezprawny ból robił się silniejszy a ząb był zdecydowanie za bardzo nadbudowany. Oczywiście poinformowałam Panią Doktor, że materiału za dużo i proszę o zdjęcie części, ale okazało się, że nie wiem o czym mówię i to przez bezsensowne znieczulenie nie wiem co czuję i zapraszamy do kasy. Po jakimś czasie znieczulenie przestało działać, a ból był coraz wyraźniejszy, za mocno nadbudowany ząb także coraz bardziej dawał się we znaki. Wmawiałam sobie, że leczenie było inwazyjne więc może wszystko musi na spokojnie dość do siebie. Chociaż nigdy po leczeniu kanałowym nie czułam się tak źle. Ból ciągle narastał, nie byłam w stanie jeść, ani spać. Następnego dnia zadzwoniłam do Kliniki informując, że bardzo źle się czuję, szczegółowo opisałam u kogo i na jakiej wizycie byłam, co się dzieję i zapytałam, co mam dalej robić, czy powinnam dostać antybiotyk, czy przyjechać szybko na wizytę. Pani z recepcji poinformowała mnie, że lekarz jest teraz zajęty, ale w pierwszej wolnej chwili do mnie oddzwoni. Kilka razy powtarzałam nr telefonu i nazwisko. Po kilku godzinach wpatrywania się w telefon, zrozumiałam, że nikt do mnie nie zadzwoni i muszę sobie radzić inaczej. Żadne leki nie pomagały, ból cięgle narastał, dałam sobie jeszcze jeden dzień. Brak jedzenia, snu i olbrzymi ból doprowadziły mnie do utraty przytomności. „Ledwo żywa” trafiłam na pogotowie, tam szybko udzielono mi pomocy, podano leki. Lekarz nie mógł zrozumieć, po co ząb jest tak nadbudowany, bo z pewnością jest to dla mnie bolesne… Dochodzenie do siebie po wizycie u Pani Doktor zajęło mi miesiąc, co okazało się dietą cud, bo długo mogłam sobie pozwalać jedynie na posiłki płynne. Samo wyleczenie zęba, u innego lekarza profesjonalisty, bez bólu i za rozsądną cenę, odbyło się na jednej wizycie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Puchalska?Ewa Puchalska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Puchalska oferuje usługi takie jak: Stomatologia zachowawcza, badania stomatologiczne, leczenie kanałowe.
-
Gdzie Ewa Puchalska ma swój gabinet?Ewa Puchalska przyjmuje pod adresem:
- Północna 46 Łódź
-
Czy Ewa Puchalska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Puchalska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Puchalska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Puchalska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna.
-
Jak Ewa Puchalska umawia wizyty?Ewa Puchalska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Puchalska?Ewa Puchalska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Puchalska: co mówią pacjenci?12 osób dodało swoją opinię. Ewa Puchalska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Puchalska?Ewa Puchalska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.