Moje doświadczenie
Od 2006 pracuję w poradniach zdrowia psychicznego i prowadzę własny gabinet. Odbyłam także szkolenie w zakresie systemowej terapii rodzin oraz psychoterapii w podejściu zintegrowanym prowadzone przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Zajmuję się diagnostyką i leczeniem: - zaburzeń nerwicowych, - zaburzeń nastroju, - zaburzeń snu, - zaburzeń otępiennych, - zaburzeń psychotycznych, - zaburzeń psychosomatycznych, - uzależnień. Posiadam także doświadczenie w orzekaniu o stopniu niepełnosprawności.
Adresy (5)
Ludwika Narbutta 83 lok. U2, Mokotów, Warszawa
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta • Od 319 zł
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry pierwszorazowa • Od 289 zł +5 więcej
Konsultacja Wideo - Psychiatry kolejna wizyta • Od 319 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa • Od 349 zł
Online consultation - Psychiatrist First-time visit • Od 399 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
HARMONIA Poradnia Zdrowia Psychicznego Grupa LUX MED / PROFEMED Warszawa ul. Narbutta 83 lok. U2.
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta • Od 319 zł
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry pierwszorazowa • Od 289 zł +2 więcej
Konsultacja Wideo - Psychiatry kolejna wizyta • Od 319 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa • Od 349 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Płatność obsługiwana bezpośrednio przez LUX
MED. Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz maila z linkiem do płatności. Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z LUX MED.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
Konsultacja telefoniczna:
Lekarz zadzwoni do Ciebie w umówionym terminie (+/- 30 minut).
Inne narzędzia do konsultacji wideo:
Lekarz połączy się z Tobą w umówionym terminie (+/- 30 minut). Przed wizytą otrzymasz e-mail, w którym będzie link do Spotkania w Microsoft Teams i instrukcja jak się połączyć.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) • 150 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • 200 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja online
Konsultacja psychiatryczna
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Badania psychiatryczne
+ 12 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
60 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Jakub
Zdecydowanie polecam.
Bardzo kompetentna Pani Doktor
Emilia
Doktor Ewa Szybicka Szczegółowa konkretną polecam z całego serca
Sn
Przyjazna , rzeczowa i kompetentną wizyta. Pani dr. uśmiechnięta, bardzo dobrze wytłumaczyła co należy robić, w celu poprawy zdrowia .
Witold
Lekarz z powołania, bardzo zaangażowana. Polecam
AK
Pani doktor podczas wizyty leciała typową “checklistą” objawów. To samo mogłabym sobie przeczytać w internecie lub źródłach ICD-10 albo DSM-V. Jej informacje nie wniosły nic nowego w temacie mojej diagnozy ADHD.
Ponadto, Pani zapisała mnie na testy na ADHD ale skierowania w systemie nie było, nie dostałam żadnej instrukcji ani wytłumaczenia mailowego, a pisałam do niej dwukrotnie po wizycie, aby je otrzymać.
Na koniec skwitowała moje objawy brakiem umiejętności organizacji i skierowała mnie na terapię. Przypisała jedynie syrop na uspokojenie.
Generalnie strata czasu i pieniędzy, nie polecam.
lek. Ewa Szybicka
W Luxmedzie od dawna nie ma możliwości zadawania pytań lekarzowi po wizycie. Zapytanie takie nie dotarło do mnie również poprzez portal ZnanyLekarz. Aby wyjaśnić sytuację sugeruję kontakt z infolinią lub recepcją Luxmedu. Co do wywiadu na początku diagnostyki zawsze należy zadać standardowe pytania.
Marcelo
The doctor was on time for the video call, asked all the relevant questions, and was understanding and listened. 5*
pacjentka
Wizyta przebiegła prawidłowo i punktualnie. Jak dla mnie może być. Mam też zastrzeżenie - dlaczego Pani nie wpisuje wizyt do histori na IKP, a jakiś czas temu Rzecznik Praw Pacjenta przypomniał ponownie, że prywatne wizyty MUSZĄ być wpisywane do Internetowego Konta Pacjenta.
U.
Ciężko mi ocenić Panią doktor.
Po pierwszej wizycie postanowiła zmienić przyjmowane leki, konsultacja po 3 tygodniach, ponowna zmiana leków. Leki jedne jak i drugi wpłynęły na mnie bardzo źle. Pani doktor nie zagłębiła się dokładnie w historię leczenia i przepisała leki które już w przeszłości brałam jedynie pod inną nazwą. Do leczenia u doktor nie wrócę. Poczułam się jak eksperyment, a nóż widelec może to zadziala. Wizyty co 3 tygodnie, trochę naciąganie pacjenta.
lek. Ewa Szybicka
Ocenę skuteczności leczenia nowym lekiem psychotropowym przeprowadza się zgodnie ze standardami medycznymi co 2-3 tygodnie. Oskarżenie o ,, naciąganie pacjenta" i prowadzenia eksperymentów jest poważnym zarzutem i istnieją procedury chroniące przed zniesławieniem. Leczenie można podjąć w placówkach mających kontrakt z NFZ żeby nie ponosić dodatkowych kosztów. Leczenie modyfikuje się w zależności od skuteczności , schorzeń towarzyszących i wystąpienia objawów ubocznych, które są wpisane w ryzyko leczenia każdym lekiem.
Zawsze sprawdzam historię wcześniejszego leczenia pacjenta o ile jest dostępna.
Zachęcam do osobistego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Piotr
Od lat korzystam z opieki i pomocy doktor Ewy i wiele jej zawdzięczam. Dla mnie niezastąpiona .Sądzę, że z każdym potrafi nawiązać kontakt, a to przecież takie ważne w tej specjalności
Rs
Moja pierwsza wizyta. Pani dr bardzo empatyczna spokojna i miła. Wszystko opowiedziała i opisała w zaleceniach.
Polecam
Odpowiedzi na pytania
1 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Chcąc skorzystać z usług psychiatry (NFZ) potrzebne jest skierowanie ?
Witam,
Psychiatra jest lekarzem pierwszego kontaktu i skierowanie na wizytę w placówce mającej kontrakt z NFZ nie jest wymagane.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Szybicka?Ewa Szybicka to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Szybicka oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna, badania psychiatryczne, farmakoterapia, ocena stanu psychicznego, Wizyta domowa, badanie pamięci, konsultacja terapeutyczna, konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), konsultacja online.
-
Gdzie Ewa Szybicka ma swój gabinet?Ewa Szybicka przyjmuje pod adresem:
- Armii Wojska Polskiego 16 Puck
- Gdynia
- Ludwika Narbutta 83 lok. U2 Warszawa
-
Czy Ewa Szybicka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Ewa Szybicka oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Ewa Szybicka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Szybicka to: Przelew na konto, Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Szybicka?Języki, których używa Ewa Szybicka to polski, angielski.
-
Jak Ewa Szybicka umawia wizyty?Ewa Szybicka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Szybicka?Ewa Szybicka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Szybicka: co mówią pacjenci?60 osób dodało swoją opinię. Ewa Szybicka ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Szybicka?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Ewa Szybicka: NFZ Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.