Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pulmonologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pulmonologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja pulmonologiczna
W jaki sposób ustalane są ceny?
844 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Krzysztof
Pani doktor postawiła diagnozę na podstawie badania i wyjaśniła moje wątpliwości dotyczące mojego zdrowia.
Polecam Panią Doktor!!
Filip
Pani doktor bardzo miła, dobrze słucha pacjenta. Polecam
Teresa
Super atmosfera. Pani doktor wszystko dokładnie wyjaśniła.
Dominik
Pani doktor slucha dokladnie tego co pacjent ma do powiedzenia nie bagatelizując opisywanych objawów
Marta
Pani doktor jest bardzo przyjemną, komunikatywną i przede wszystkim kompetentną osobą. W sposób szczegółowy wyjaśniła mi wszystkie moje wątpliwości. Nawiązała bardzo fajny kontakt z moją córką dzięki temu wizyta upłynęła bez płaczu i niechęci dziecka. Bardzo polecam Panią doktor każdemu rodzicowi.
Bogdan
Pani doktor postawiła diagnozę na podstawie badania i wyjaśniła moje wątpliwości dotyczące mojego zdrowia.
Polecam Panią Doktor!!
Iza
Pani Doktor wyciągnęła mnie i nadal wyciąga z beznadziejnego, obustronnego zapalenia płuc. Do gabinetu trafiłam po dwóch złych diagnozach -tak naprawdę pół żywa i żegnająca się po mału ze światem doczesnym :-) Dzięki trafnej diagnozie, przepisanym lekom, zleconym badaniom stanęłam na nogi. Bardzo polecam Panią Doktor. Jest to ewidentnie świetny specjalista pulmonolog z mnóstwem empatii i wyrozumiałości dla pacjenta.
Jarosław
Bardzo miła Pani Doktor, wszystko spokojnie wyjaśnia. Serdecznie polecam.
Ewa Braun
Najlepsza Pani doktor na świecie. Potrafi słuchać pacjenta, stawia bardzo trafne diagnozy. Serdecznie polecam.
Jacek R
Pani Doktor bardzo kompetentną, zaangażowana aby pomóc pacjentowi. Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel to pulmonolog, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Wróbel-Nadel oferuje usługi takie jak: Konsultacja pulmonologiczna.
-
Gdzie Ewa Wróbel-Nadel ma swój gabinet?Ewa Wróbel-Nadel przyjmuje pod adresem:
- Północna 1/3 Łódź
- Maratońska 71A Łódź
- Belwederska 47 Łęczyca
-
Czy Ewa Wróbel-Nadel przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Wróbel-Nadel nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Wróbel-Nadel akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Wróbel-Nadel to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Wróbel-Nadel?Języki, których używa Ewa Wróbel-Nadel to angielski.
-
Jak Ewa Wróbel-Nadel umawia wizyty?Ewa Wróbel-Nadel używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Wróbel-Nadel: co mówią pacjenci?844 osób dodało swoją opinię. Ewa Wróbel-Nadel ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.