Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pulmonologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pulmonologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja pulmonologiczna
W jaki sposób ustalane są ceny?
856 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
MW
Fachowość i zaangażowanie to domeny Pani Doktor. Polecam.
J
Wspaniały lekarz, bardzo polecam każdemu kto także nie jest pewien i szuka odwagi do leczenia astmy, od kilku lat jestem w leczeniu i z całego serca polecam
Marzena
Bardzo miła Pani doktor. Przeprowadziła dokładny wywiad i badanie. Wytłumaczyła jak mam przyjmować leki. Polecam
Małgorzata
Pani Doktor jest bardzo miła i empatyczna. Wyjaśniła, co mi dolega i podjęła skuteczne leczenie. Jestem bardzo wdzięczna i zadowolona. Serdecznie wszystkim polecam.
Monika
To była moja pierwsza wizyta u tej pani doktor ale szczerze polecam
Pani doktor bardzo miła, serdeczeczna ale przede wszystkim według mnie odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku,mam nadzieję że wdrożone leczenie będzie pomocne i skuteczne
Lilka
Rzetelny, odpowiedzialny lekarz.Poświęca pacjentowi dużo czasu, cierpliwie tłumaczy.
MR
Wszystko super, lekarka zaangażowana i dbająca o pacjentów. Dokładny wywiad, skierowanie na masę badań, by poznać przyczynę problemów, a nie leczyć tylko objawy. Polecam!
BW
Empatyczna z dużą wiedzą Pani doktor. Drobiazgowy wywiad i bardzo wnikliwe osłuchanie.
Marzena
Pani doktor z powołania. Wizyta trwa dokładnie tyle czasu ile potrzebuje pacjent. Wszystkie wcześniejsze wyniki zostały dokładnie przeanalizowane, badanie wykonane i rozpisane dalsze leczenie. Duży plus za ogromną empatię.
SK
Bardzo miła ale i konkretną osoba.Jestem pacjentem od dłuższego czasu w związku z przewlekłą chorobą. Nawet w przypadku gwałtownego zaostrzenia choroby zawsze stanęła skutecznie na wysokości zadania.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel to pulmonolog, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Wróbel-Nadel oferuje usługi takie jak: Konsultacja pulmonologiczna.
-
Gdzie Ewa Wróbel-Nadel ma swój gabinet?Ewa Wróbel-Nadel przyjmuje pod adresem:
- Północna 1/3 Łódź
- Maratońska 71A Łódź
- Belwederska 47 Łęczyca
-
Czy Ewa Wróbel-Nadel przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Wróbel-Nadel nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Wróbel-Nadel akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Wróbel-Nadel to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Wróbel-Nadel?Języki, których używa Ewa Wróbel-Nadel to angielski.
-
Jak Ewa Wróbel-Nadel umawia wizyty?Ewa Wróbel-Nadel używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Wróbel-Nadel: co mówią pacjenci?856 osób dodało swoją opinię. Ewa Wróbel-Nadel ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.