Moje doświadczenie
Wykonuje zabiegi z zakresu stomatologii zachowawczej, dziecięcej, endodoncji oraz chirurgii.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje podczas kursów i konferencji.
W gabinecie dbam o komfort pacjentów, zarówno tych dużych, jak i małych.
Staram się tłumaczyć kroki zarówno w trakcie, jak i po zabiegu.
Do każdego podchodzę indywidualnie, z dużą dozą cierpliwości, chętnie odpowiadam na wszelkie pytania.
W życiu prywatnym jestem miłośniczką kotów, literatury, kina oraz podróży.
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajEkstrakcja zęba • Od 300 zł
Leczenie kanałowe • Od 500 zł +1 więcej
Wypełnienie kompozytowe • Od 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Powstańców Warszawy 5, Bydgoszcz Przyjmuje na NFZ
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
7 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wiktoria
Pani doktor jest bardzo miła oraz w zrozumiały sposób tłumaczy wszystkie etapy leczenia :)
Katarzyna
Pani Doktor odczarowała moje wyobrażenie o wizycie na NFZ. Sympatyczna, rzeczowa. Tłumaczyła co będzie robić. Polecam serdecznie!
Pau
Do dr Eweliny poszłyśmy z Córką z polecenia. I to był strzał w 10. Córka ma 7 lat pierwszy raz miała leczony ząb stały. Pani Ewelina tłumaczyłam każdy krok, który będzie wykonywany. I udało się bez żadnych problemów. Polecam serdecznie.
Marta
Pani Doktor bardzo sympatyczna super podejście, wyjaśniła i wytłumaczyła wszytko
Polecam
AM
Doskonala, fachowa obsluga. Lekarz z dużym zaangażowaniem i bardzo precyzyjny.
W. Sz.
Wizyta przebiegła sprawnie i bezboleśnie. Pani dentystka była bardzo profesjonalna.
katarzyna
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u pani dr Eweliny. Jest kompetentna, dokładna i miła. Bardzo delikatna, empatyczna. Jeśli będę znów potrzebować stomatologa na pewno skorzystam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewelina Sieracka?Ewelina Sieracka to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewelina Sieracka oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, wypełnienie kompozytowe, leczenie kanałowe, ekstrakcja zęba.
-
Gdzie Ewelina Sieracka ma swój gabinet?Ewelina Sieracka przyjmuje pod adresem:
- Kołobrzeska 8 Bydgoszcz
- Fryderyka Chopina 3 Bydgoszcz
- ul. Powstańców Warszawy 5 Bydgoszcz
-
Czy Ewelina Sieracka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewelina Sieracka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewelina Sieracka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewelina Sieracka to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Ewelina Sieracka?Języki, których używa Ewelina Sieracka to polski, angielski.
-
Jak Ewelina Sieracka umawia wizyty?Ewelina Sieracka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewelina Sieracka?Ewelina Sieracka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewelina Sieracka: co mówią pacjenci?7 osób dodało swoją opinię. Ewelina Sieracka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewelina Sieracka?Ewelina Sieracka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.