Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta)
W jaki sposób ustalane są ceny?
66 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Barbara
Duże zaangażowanie, dokładne wyjaśnienia.
Bardzo miła atmosfera. Pani doktor wyszła nam na przeciw i rozpoczęła diagnostykę już podczas pierwszej wizyty Gorąco polecam
Jolanta
Pani doktor szalenie miła ,konkretna, dokładnie wyjaśniła wszelkie wątpliwości,z gabinetu wyszłam w pełni usatysfakcjonowana,z całego serca polecam
adnie wyjaśniła wszelkie wątpliwości,
Roman
Bardzo przyjemna wizyta
PaniDoktor wszystko dokładnie wyjaśniła dziękuję bardzo pozdrawiam
Damian
Polecam 100% ta Panią Doktor i kontakt z Ta Panią bardzo dużo wyjaśnił w mojej chorobie
Agata
Podejście do pacjenta, empatia i cierpliwość,
rzeczowość i wiedza na najwyższym poziomie.
Polecam wszystkim
Ms
Przyjazna wiarygodna miła pozwala czuć się bezpiecznie i spokojnie
Bogusław
Miła i fachowa obsługa. Bardzo szczegółowe badanie szybkie dopasowanie leków
Barbara
Pani doktor na wizycie wszystko dokładnie tłumaczy, dobiera trafnie leki, jest bardzo kompetentna. Ponadto jest miła i empatyczna. Polecam
Anna w
Profesjonalne i życzliwe podejście do pacjenta.Jestem bardzo zadowolona z leczenia . Polecam wszystkim i dziękuję za wspaniałą opiekę
Nataliia
Great doctor with an empathic attitude.
Highly recommend her in case of need.
The doctor can explain difficult things in simple words.
Although the clinic is new and fancy, in my humble opinion, the doctor's proficiency is more important.
Gabriela is highly proficient and has an outstanding willingness to help.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Gabriela Kłodowska?Gabriela Kłodowska to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Gabriela Kłodowska oferuje usługi takie jak: konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Gabriela Kłodowska ma swój gabinet?Gabriela Kłodowska przyjmuje pod adresem:
- Pawła Kołodzieja 8 Katowice
-
Czy Gabriela Kłodowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Gabriela Kłodowska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Gabriela Kłodowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Gabriela Kłodowska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Gabriela Kłodowska?Języki, których używa Gabriela Kłodowska to polski, angielski.
-
Jak Gabriela Kłodowska umawia wizyty?Gabriela Kłodowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Gabriela Kłodowska?Gabriela Kłodowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Gabriela Kłodowska: co mówią pacjenci?66 osób dodało swoją opinię. Gabriela Kłodowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Gabriela Kłodowska?Gabriela Kłodowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Neurolodzy z Medicover w Katowicach
Neurolodzy z Allianz w Katowicach
Neurolodzy z Medica Polska w Katowicach
Neurolodzy z Compensa w Katowicach
Neurolodzy z POLMED w Katowicach
Neurolodzy z LUX MED w Katowicach
Neurolodzy z Signal Iduna w Katowicach
Neurolodzy z INTER Polska w Katowicach
Neurolodzy z TU Zdrowie w Katowicach
Neurolodzy z PZU Zdrowie w Katowicach
Neurolodzy z POLSKO – AMERYKANSKI SYSTEM MEDYCZNY - II w Katowicach
Neurolodzy z IMed24 w Katowicach
Neurolodzy z PZU Pomoc w Katowicach
Neurolodzy z Enel-med w Katowicach
Neurolodzy z GENERALI w Katowicach
Neurolodzy z UNIQA w Katowicach
Neurolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Katowicach
Neurolodzy z Płatność Falck w Katowicach
Więcej (13)