Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (opis) • 250 zł
Teleporada • 200 zł
NIP
Adres firmy
198 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Iwona
Bardzo miła Pani doktor, przyjazna atmosfera i odpowiednią konsultacja medyczna. Wizyta punktualna.
AJ
BARDZO MIŁA I KONKRETNA PANI DOKTOR. SZCZEGÓŁOWO Wyjaśniła Problem. Polecam
Marianna
Gabinet przyjazny, Pani doktor rzeczowo i dokładnie tłumaczy. Z empatią podchodzi do pacjenta.Polecam Panią doktor.
Jarosław
Pani Doktor wyjaśniła problem oraz dobrała odpowiednie leki, czas wizyty wystarczający aby wszystko zrozumieć , brak uwag . Polecam
R.Z.
Wizyta z dnia 04.11.2024 przebiegła pozytywnie. Pani doktor miła, słucha pacjenta i stara się rozwiązać problem
PM
Polecam panią doktor ze względu na szybkość diagnozy.
Tetiana
Pani bardzo miła i profesjonalna w swojej pracy. Wszystko wyjaśniła w mojej sprawie.
Teresa
Jestem bardzo zadowolona z wczorajszej wizyty. Pani Doktor bardzo zaangażowana, rzeczowo odpowiada na wszystkie pytnia, ma dobre podejście do pacjenta, skupa się na nim, potrafi pomóc dobierając odpowiednie leczenie. Dzięki skrupulatności i chęci zagłębienia się w więcej niż dostarczony opis badania Pani Doktor zauważyła "inne stany chorobowe" wymagające pilnej diagnostyki u innych specjalistów. Wchodząc do gabinetu pacjent czuje się dopiekowany na każdej płaszczyźnie z empatycznym, ale i rzeczowym podejściem. Zdecydowanie polecam Panią Doktor. Brakuje takich lekarzy z powołania.
Anna P.
Pani doktor dokładna, miła,konkretna. Przyjazna atmosfera polecam z całego serca napewno wrócę :)
Anna
„Pani Doktor bardzo miła i rzeczowa.Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Gabriela Rutka?Gabriela Rutka to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Gabriela Rutka oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, teleporada.
-
Gdzie Gabriela Rutka ma swój gabinet?Gabriela Rutka przyjmuje pod adresem:
- aleja IX Wieków Kielc 4a lokal 21 piętro 4 Kielce
-
Czy Gabriela Rutka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Gabriela Rutka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Gabriela Rutka umawia wizyty?Gabriela Rutka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Gabriela Rutka?Gabriela Rutka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Gabriela Rutka: co mówią pacjenci?198 osób dodało swoją opinię. Gabriela Rutka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Gabriela Rutka?Gabriela Rutka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.