Grażyna Henryka Machura-Wiewiórko

Internista, Lekarz rodzinny więcej

Wołomin, Zielonka 3 adresy

Nr PWZ: 8196453

Adresy (3)

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych internistów w pobliżu
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych internistów w pobliżu
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych internistów w pobliżu

Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

Moje doświadczenie

1 opinia pacjenta

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
A

Ania W.

Przyszłam do Pani Wiewiórko z gorączką 38,4C utrzymującą się trzeci dzień, powiększonymi węzłami, katarem, bólami głowy, mięśni i rwącym suchym kaszlem. Przychodnia pełna, przyjmowanie pacjentów taśmowe. Zwolnienie do pracy dostałam od razu i na tydzień. Kilka krótkich pytań w rodzaju: "Katar?", "Kaszel?", "Temperatura?" ze wzrokiem utkwionym w monitor. Dostałam zestaw odpowiedników tych lekarstw, którymi sama leczyłam się w domu (Pani Doktor nie pytała mnie czy próbowałam się leczyć domowymi sposobami, ani nie wyjaśniła jakie lekarstwa mi przepisuje). Co i jak przyjmować wydrukowała mi na karteczce podobnej do recepty. Kiedy zauważyłam, że ekspresowa wizyta dobiega już końca, poprosiłam o osłuchanie oskrzeli i płuc (kaszel był naprawdę wykańczający) i na moją prośbę Pani Doktor to zrobiła. Otrzymałam wszystko czego potrzebowałam - zwolnienie do pracy i lekarstwa. Zabrakło serdeczności i nieprzedmiotowego podejścia do pacjenta. Może trudno tego wymagać przy 40 pacjencie z rzędu. P.S. Pozdrawiam Panie pracujące w rejestracji przychodni na ul. Prądzyńskiego 11. Podziwiam cierpliwość i zaangażowanie! Anna W.

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania