Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
13 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
IWONA
Byłam leczona przez Panią doktor już wiele lat temu. Profesjonalizm , duża empatia , nie zawiodłam się i teraz.
Marta
Od wielu lat żaden lekarz mi nie pomógł, nawet nie próbował, twierdził, że tak musi być. Pani dr wszystko wyjaśniła, jasno wytłumaczyła i zleciła kolejne badania. Jestem jej bardzo wdzięczna za pomoc!
BWS
Diagnoza potwierdziła diagnozę innego specjalisty.otrzymałam dodatkowe instrukcje postępowania
AGNIESZKA
Pani doktor cudowna kobieta , miła,wszystko dokładnie wytłumaczyła polecam z całego serca
IP
Super, Pani Doktor szczegółowo wyjaśniła problem, cała wizyta przebiegła w przyjaznej atmosferze.
Dominika
Lekarz rzeczowy, przeprowadzono badanie, skierowano na dalszą diagnostykę. Jeżeli chodzi o samo podejście do Pacjenta poprawne.
Justyna
Polecam! Bardzo miła Pani doktor, szczegółowo zbadała oraz wyjaśniła wszelkie wątpliwości.
Wiesław
Pani Doktor jest bardzo przyjazna i profesjonalna. Wszystko tłumaczy i jest cierpliwa w stosunku do starszego pacjenta. Wprawdzie problem nie był poważny, ale dokuczliwy i szybko został rozwiązany wypłukaniem przewodu słuchowego.
Asmo
Polecam. Miałem zatkane ucho i pani doktór szybko mi odetkała
Sew
Bardzo cieszę się że trafiłem na panią Doktor miła skuteczna i fachowa pomoc w krótkim czasie leczenie trafione bardzo precyzyjnie polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Grażyna Sznicer-Trybalska?Grażyna Sznicer-Trybalska to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Grażyna Sznicer-Trybalska oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, diagnostyka chrapania i bezdechów sennych.
-
Gdzie Grażyna Sznicer-Trybalska ma swój gabinet?Grażyna Sznicer-Trybalska przyjmuje pod adresem:
- Kozielska 141 D Gliwice
-
Czy Grażyna Sznicer-Trybalska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Grażyna Sznicer-Trybalska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Grażyna Sznicer-Trybalska umawia wizyty?Grażyna Sznicer-Trybalska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Grażyna Sznicer-Trybalska?Grażyna Sznicer-Trybalska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Grażyna Sznicer-Trybalska: co mówią pacjenci?13 osób dodało swoją opinię. Grażyna Sznicer-Trybalska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Grażyna Sznicer-Trybalska?Grażyna Sznicer-Trybalska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.