Moje doświadczenie
Wieloletni staż pracy w Oddziale Otolaryngologii w Stargardzie w tym na stanowisku ordynatora.
Poszerzanie wiedzy zawodowej poprzez uczestnictwo w licznych kursach, konferencjach i sympozjach z zakresu otologii, onkologii laryngologicznej, zaburzeń słuchu, głosu oraz leczenia operacyjnego uszu, nosa, gardła i krtani.
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
- Otorynolaryngologia dziecięca
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
16 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Polecam Panią Dr profesjonalne podejście dokładność punktualność.Najwazniejsze wyleczone :-)
Bardzo fachowe podejście do pacjenta.Pani doktor wszystko dokladnie wytłumaczyła .Jestem bardzo zadowolona .
Było przyjaźnie, i bardzo miło. Wyjaśnienia szczegółowe i fachowe.
Fachowe i indywidualne podejscie do pacjenta polecam
Polecam z całego serca. Bardzo przyjemna i sympatyczna Pani Doktor. Zrobi wszystko co trzeba bardzo fachowo. Wszystko wyjaśnia.
Pani Doktor dokładnie zbadała, wyjaśniła wszystko szczegółowo i odpowiedziała wyczerpująco na pytania. Wizyta odbyła się na czas. Pani doktor uprzejma.
Jestem zadowolona z wizyty u Pani Doktor polecam
Bardzo dobry lekarz z profesjonalnym podejściem. Przeprowadza bardzo szczegółowy wywiad , proponuje konkretne leczenie, a do tego jest przesympatyczna . Serdecznie polecam
Polecam ! Bardzo sympatyczna i pomocna pani doktor
Wizyta przebiegałą zdawkowo. Lekarz nie zlecił żadnych badań, nie nazwał choroby, nie przypisał żadnego leku mogącego złagodzić skutki choroby, nie zalecił dalszego leczenia. Stwierdził że samo się wyleczy.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Hanna Chmura?Hanna Chmura to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Hanna Chmura oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, kwalifikacja do operacji.
-
Gdzie Hanna Chmura ma swój gabinet?Hanna Chmura przyjmuje pod adresem:
- Kopernika 11 Stargard
- al. Wyzwolenia 46/ lok 13u Szczecin
-
Czy Hanna Chmura przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Hanna Chmura nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Hanna Chmura akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Hanna Chmura to: Gotówka.
-
Jak Hanna Chmura umawia wizyty?Hanna Chmura używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Hanna Chmura?Obecnie Hanna Chmura nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Hanna Chmura: co mówią pacjenci?16 osób dodało swoją opinię. Hanna Chmura ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Hanna Chmura?Hanna Chmura nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Choroby laryngologiczne w Stargardzie
Zapalenie gardła w Stargardzie
Zapalenie migdałków w Stargardzie
Choroba niedokrwienna serca w Stargardzie
łokieć tenisisty w Stargardzie
Niewydolność serca w Stargardzie
Zaburzenia rytmu serca w Stargardzie
Zapalenie oskrzeli w Stargardzie
Zwyrodnienie stawów w Stargardzie
Więcej (12)