Moje doświadczenie
Konsultuje od 5 r.ż. w j. polskim i angielskim.
Adresy (7)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 280 zł
Konsultacja + płukanie uszu • 370 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Elektrokoagulacja
Konsultacja laryngologa - telemedycyna • 99 zł
Kwas hialuronowy
Pokaż więcej usługDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Gotówka, Karta płatnicza
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Żwirki i Wigury 39, Ochota, Warszawa
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja laryngologiczna
Wołoska 16, Warszawa
250 zł
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA WOŁOSKA
Twarda 18, Warszawa
280 zł
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA TWARDA
170 zł
Wołoska 16, Warszawa
250 zł
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA WOŁOSKA
Ostrobramska 75c, Warszawa
Centrum Medyczne Enel-Med
Puławska 326, Warszawa
Centrum Medyczne Enel-Med
ul. Żwirki i Wigury 39, Warszawa
Centrum Medyczne LUX MED - Medycyna Rodzinna, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 39
Pozostałe usługi
Badania histopatologiczne
Badania laryngologiczne
Wołoska 16, Warszawa
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA WOŁOSKA
Badanie słuchu
Wołoska 16, Warszawa
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA WOŁOSKA
Biopsja
Drobne zabiegi laryngologiczne
Wołoska 16, Warszawa
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA WOŁOSKA
Elektrokoagulacja
Konsultacja + płukanie uszu
Twarda 18, Warszawa
370 zł
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA TWARDA
Konsultacja laryngologa - telemedycyna
99 zł
Kwas hialuronowy
Markery nowotworowe
Operacja nosa
Operacja przegrody nosowej
Punkcja
Płukanie uszu
Wołoska 16, Warszawa
40 zł
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA WOŁOSKA
(po wcześniejszej konsultacji)
Płukanie zatok
Wołoska 16, Warszawa
Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA WOŁOSKA
Rezonans magnetyczny
Testy alergiczne
Tomografia komputerowa
USG
Usuwanie ciał obcych
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
68 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
MR
Pani doktor bardzo miła, syn zadowolony z konsultacji. Konsultacja bardzo szczegolowa i pomocna.
Tomasz
Polecam. Moje dziecko i ja byliśmy zadowoleni. Drobiazgową i rzeczowa.
Anna MK
Wszystko ok., lekarka kompetentna, w pełni zaangażowana
D.s.
Pani doktor bardzo rzeczowa. Miałem pulsujące, zapchane ucho, spanikowałem i zapisałem się do Pani doktor. Tego samego dnia podczas konsultacji od razu przeszła do działań. Uszko odetkane, już nie boli oraz przepisane leki na obrzęk kanału słuchowego. Takie wizyty lubię, konkretne działanie i konkretne efekty, bardzo polecam. Przychodnia również przyjazna, choć chyba brakuje parkingu. Osobiście parkowałem w galerii bo nie byłem pewien czy pacjenci mogą wjeżdżać przez szlaban.
pacjent michal
Profesjonalne podejscie do pacjenta.Super kompetentna Pani doktor.Serdecznie polecam.
Patrycja
Bardzo przyjemna Pani Doktor. Konkretnie wszystko wytłumaczyła :) polecam serdecznie.
Oliwia
Brak skutków leczenia, bylam zapewniana ze nic powaznego antybiotyk na 3 dni i przejdzie
Nie przeszlo, bol okropny nie do wytrzymania
Nie polecam
Kasia w
Tak wyglada dla mnie wzór lekarza. Komunikatywny, uprzejmy, konkretny, jasno opisuje sytuacje zdrowotną, co sie zadziało , co należy zrobić i ewentualany plan na to jakie są dalsze kroki leczenia. Ale fajnie, ze nadal mamy takich lekarzy, budujace! Polecam!
WW
Wizyta w pełni spełniła moje oczekiwania . Miła lekarka.
AEZB
Wizyta kosztowała 250 pln i niczego nie wnosła. Pani doktor niezainteresowana rozwiązaniem problemu medycznego. Powierzchowna i niefachowa. Nie chciała zajrzeć do dokumentacji medycznej, którą przedstawiłam. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!!!! szkoda czasu i pieniędzy!!!!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Iwona Lewińska?Iwona Lewińska to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Iwona Lewińska oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, rezonans magnetyczny, Kwas hialuronowy, tomografia komputerowa, markery nowotworowe, biopsja, konsultacja laryngologa - telemedycyna, USG, operacja nosa, testy alergiczne.
-
Gdzie Iwona Lewińska ma swój gabinet?Iwona Lewińska przyjmuje pod adresem:
- Ostrobramska 75c Warszawa
- Puławska 326 Warszawa
- Wołoska 16 Warszawa
- ul. Żwirki i Wigury 39 Warszawa
- Wołoska 16 Warszawa
- Twarda 18 Warszawa
-
Czy Iwona Lewińska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Iwona Lewińska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Iwona Lewińska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Iwona Lewińska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Iwona Lewińska?Języki, których używa Iwona Lewińska to angielski.
-
Jak Iwona Lewińska umawia wizyty?Iwona Lewińska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Iwona Lewińska?Iwona Lewińska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Iwona Lewińska: co mówią pacjenci?68 osób dodało swoją opinię. Iwona Lewińska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Iwona Lewińska?Iwona Lewińska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Laryngolodzy z Medicover w Warszawie
Laryngolodzy z Allianz w Warszawie
Laryngolodzy z INTER Polska w Warszawie
Laryngolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Laryngolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Laryngolodzy z Compensa w Warszawie
Laryngolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Laryngolodzy z LUX MED w Warszawie
Laryngolodzy z POLMED w Warszawie
Laryngolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Laryngolodzy z NFZ w Warszawie
Laryngolodzy z PZU Życie w Warszawie
Laryngolodzy z Medica Polska w Warszawie
Laryngolodzy z Płatność Falck w Warszawie
Laryngolodzy z Interubezpieczenia w Warszawie
Więcej (10)