Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Psychoterapia • 120 zł
Poradnictwo dla rodziców • 140 zł
Psychoterapia partnerska • 140 zł +2 więcej
Psychoterapia rodzinna • 150 zł
Interwencja kryzysowa • 120 zł
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych psychoterapeutów w pobliżuUsługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Psychoterapia
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
120 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Poradnictwo dla rodziców
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
140 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Psychoterapia partnerska
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
140 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Psychoterapia rodzinna
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
150 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Pozostałe usługi
Interwencja kryzysowa
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
120 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
Posiadam wieloletnie doświadczenie w zakresie poradnictwa, wsparcia rodzin oraz psychoedukacji rodziców pracując w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie zajmuję się min. terapią dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i emocji, trudnościami w relacjach. Współprowadzę także grupę wsparcia dla rodziców.
Posiadam kompetencje w zakresie prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (Trener Umiejętności Społecznych TUS SST) dzieci, młodzieży i osób dorosłych z dysfunkcjami w sferze społecznej, z zaburzeniami i chorobami psychicznymi oraz z zaburzeniami zachowania.
Wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie prowadząc psychoterapię rodzin i par. Do kontaktu zapraszam osoby mające trudności w relacjach rodzinnych, niskie poczucie własnej wartości, trudności z emocjami, w podtrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, ale także borykające się z żałobą, depresją, lękami. Wspieram m.in. rodziny i pary w kryzysie, nie potrafiące się porozumieć, mające trudności w komunikacji, osoby rozwodzące się, jak również chcące poprawić swoją relację partnerską.
W swojej pracy opieram się także na rozumieniu relacji z drugim człowiekiem określanym jako duch dialogu motywującego, na którego składają się: partnerstwo, akceptacja, współczucie, wywoływanie. Rolą terapeuty motywującego jest więc aktywna pomoc pacjentowi w dostrzeżeniu i uruchomieniu istniejących już, wewnętrznych zasobów, które umożliwią mu dokonanie wartościowej dla niego zmiany.
Jestem także praktykiem Racjonalnej Terapii Zachowania - to doskonałe narzędzie terapeutyczne pomocne w profilaktyce wypalenia zawodowego, jak i w sytuacji gdy borykamy się już z wypaleniem zawodowym. Sprawdza się także w szeroko pojętej pracy rozwojowej nad własnymi przekonaniami m.in. dla osób w depresji, czy z zaburzeniami lękowymi.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
www.psychoterapeuta-slask.pl
1 opinia pacjenta
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Odpowiedzi na pytania
10 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
W czym pomożemy takie zaświadczenie dziecku? Rozpoznanie :Rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna llsp =77(badanie przeprowadzone w skali wisc-r poprzedzone kilkoma spotkaniami w celu oswojenia dziewczynki z osobą badającą sytuacjią badania oraz budowaniu jej pozytywnego wizerunku. Uczennica bardzo nieśmiała wrażliwa emocjonalnie o obniżonej samoocenie zahamowana psychoruchowo infantylna. W sytuacjach społecznych odczuwa silny lęk przejawiający się między innymi unikaniem kontaktu wzrokowego i unikaniem werbalizacj. Najczęściej wymaga wielu spotkań by formułować krótkie 2,3 wyrazowe wypowiedzi najczęściej są to jednka tylko pojedyncze wyrazy. Swobodnie kontaktuje się z grupą osób z najbliższego otoczenia nie włączając w to rówieśników z klasy czy nauczycieli. W szkole przejawia spowolnienie paychoruchowe brak gestykulacj oraz brak modułach głosu np. podczas zadania czytanego tekstu. W domu zachowuje się swobodnie nie ujawniając wyżej wymienionych zachowań
Dzień dobry można przypuszczać że to opis funkcjonowania dziecka w trakcie wizyt diagnostycznych. Trudno założyć w czym taka informacja mogłaby dziecku pomóc, umożliwia poinformowanie innych specjalistów o wynikach postępowania diagnostycznego. Jeżeli potrzebuje Pani opini która może pomóc dziecku np. w szkole tj. dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb trzeba wnioskować o wydanie takiego dokumentu w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz ze wskazaniami do pracy. Trudno założyć czy taki dokument dziecku pomoże warto byłoby objąć dziewczynke także zajęciami terapeutycznymi na terenie szkoły i wdrożyć procedurę pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Życzę powodzenia
Czy u takiego dziecka można stwierdzić dysleksjię? Poradnia nie chce tego zrobić ze względu na niski poziom inteligencji. Pomimo tego że dziecko wykazuje praktycznie wszystkie objawy związane z dysleksjią. Opinia wygląda tak. Badanie testem wisc-r wykazało że ogólny rozwój umysłowy mieści się w przedziale inteligencji niższej niż przeciętna. Rozwój poszczególnych funkcji poznawczych jest niecharmonijny. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny oraz spostrzegawczość. Wyżej wymienione zdolności kształtują się na poziomie wyższym niż przeciętny. Rozwój przeciętney przyjmują wiadomości oraz rozumienie norm i zasad społecznych. Nie znacznie obniżone są umiejętność organizowania materiału wzrokowego w większe całości rozumowanie arytmetyczne oraz wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna Deficyty występują w orientacji przestrzennej trwałość pamięci werbalnej zdolnościach językowych (werbalizowanie definiowanie) i zdolnościach do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie)
Odpowiedni wynik testu inteligencji tzn. min. przeciętny wynik to kryterium diagnostyczne dysleksji. Może być tak że objawy zgadzają się z objawami dysleksji ale wynikają one z innych przyczyn niż dysleksja w tym przypadku. Wymagane jest dostosowanie metod i warunków pracy do indywidualnych potrzeb ucznia . Opis testu pokazuje, że jak najbardziej dziecko będzie mieć trudności w nauce wymaga więc dodatkowego wsparcia i pracy zarówno w domu jak i na terenie szkoły usprawniania obniżonych i zaburzonych funkcji.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Zaburzenia nastroju w Gliwicach
Zaburzenia osobowości w Gliwicach
Niskie poczucie własnej wartości w Gliwicach
Zaburzenia emocjonalne w Gliwicach
Kryzys emocjonalny w Gliwicach
Zaburzenia psychosomatyczne w Gliwicach
Zaburzenia odżywiania w Gliwicach
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Gliwicach
Choroby psychosomatyczne w Gliwicach
Więcej (15)