Moje doświadczenie

Jestem pedagogiem z ponad siedmioletnim stażem w pracy diagnostyczno-terapeutycznej. Ukończyłam studia wyższe z zakresu pedagogiki na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Aktualnie jestem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty w nurcie systemowo-psychodynamicznym (psychoterapia zintegrowana), rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w zakresie poradnictwa, wsparcia rodzin oraz psychoedukacji rodziców pracując w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie zajmuję się min. terapią dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i emocji, trudnościami w relacjach. Współprowadzę także grupę wsparcia dla rodziców.

Posiadam kompetencje w zakresie prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (Trener Umiejętności Społecznych TUS SST) dzieci, młodzieży i osób dorosłych z dysfunkcjami w sferze społecznej, z zaburzeniami i chorobami psychicznymi oraz z zaburzeniami zachowania.
Wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie prowadząc psychoterapię rodzin i par. Do kontaktu zapraszam osoby mające trudności w relacjach rodzinnych, niskie poczucie własnej wartości, trudności z emocjami, w podtrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, ale także borykające się z żałobą, depresją, lękami. Wspieram m.in. rodziny i pary w kryzysie, nie potrafiące się porozumieć, mające trudności w komunikacji, osoby rozwodzące się, jak również chcące poprawić swoją relację partnerską.

W swojej pracy opieram się także na rozumieniu relacji z drugim człowiekiem określanym jako duch dialogu motywującego, na którego składają się: partnerstwo, akceptacja, współczucie, wywoływanie. Rolą terapeuty motywującego jest więc aktywna pomoc pacjentowi w dostrzeżeniu i uruchomieniu istniejących już, wewnętrznych zasobów, które umożliwią mu dokonanie wartościowej dla niego zmiany.
Jestem także praktykiem Racjonalnej Terapii Zachowania - to doskonałe narzędzie terapeutyczne pomocne w profilaktyce wypalenia zawodowego, jak i w sytuacji gdy borykamy się już z wypaleniem zawodowym. Sprawdza się także w szeroko pojętej pracy rozwojowej nad własnymi przekonaniami m.in. dla osób w depresji, czy z zaburzeniami lękowymi.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.



www.psychoterapeuta-slask.pl
więcej

Adres

Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Zwycięstwa 14/67, Gliwice

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychoterapeutów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Psychoterapia

120 zł

Poradnictwo dla rodziców

140 zł

Psychoterapia partnerska

140 zł

Psychoterapia rodzinna

150 zł

Interwencja kryzysowa

120 zł

W jaki sposób ustalane są ceny?

1 opinia pacjenta

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
A

Ania

Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: W innym miejscu psychoterapia rodzinna

Pani Iza ma świetne podejście do dzieci, jest profesjonalistką i bardzo dyskretna.Szczerze polecam !!

mgr Izabela Lewandowska

Bardzo dziękuję za opinie, pozdrawiam serdecznie

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

10 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

W czym pomożemy takie zaświadczenie dziecku? Rozpoznanie :Rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna llsp =77(badanie przeprowadzone w skali wisc-r poprzedzone kilkoma spotkaniami w celu oswojenia dziewczynki z osobą badającą sytuacjią badania oraz budowaniu jej pozytywnego wizerunku. Uczennica bardzo nieśmiała wrażliwa emocjonalnie o obniżonej samoocenie zahamowana psychoruchowo infantylna. W sytuacjach społecznych odczuwa silny lęk przejawiający się między innymi unikaniem kontaktu wzrokowego i unikaniem werbalizacj. Najczęściej wymaga wielu spotkań by formułować krótkie 2,3 wyrazowe wypowiedzi najczęściej są to jednka tylko pojedyncze wyrazy. Swobodnie kontaktuje się z grupą osób z najbliższego otoczenia nie włączając w to rówieśników z klasy czy nauczycieli. W szkole przejawia spowolnienie paychoruchowe brak gestykulacj oraz brak modułach głosu np. podczas zadania czytanego tekstu. W domu zachowuje się swobodnie nie ujawniając wyżej wymienionych zachowań

Dzień dobry można przypuszczać że to opis funkcjonowania dziecka w trakcie wizyt diagnostycznych. Trudno założyć w czym taka informacja mogłaby dziecku pomóc, umożliwia poinformowanie innych specjalistów o wynikach postępowania diagnostycznego. Jeżeli potrzebuje Pani opini która może pomóc dziecku np. w szkole tj. dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb trzeba wnioskować o wydanie takiego dokumentu w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz ze wskazaniami do pracy. Trudno założyć czy taki dokument dziecku pomoże warto byłoby objąć dziewczynke także zajęciami terapeutycznymi na terenie szkoły i wdrożyć procedurę pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Życzę powodzenia

mgr Izabela Lewandowska

Czy u takiego dziecka można stwierdzić dysleksjię? Poradnia nie chce tego zrobić ze względu na niski poziom inteligencji. Pomimo tego że dziecko wykazuje praktycznie wszystkie objawy związane z dysleksjią. Opinia wygląda tak. Badanie testem wisc-r wykazało że ogólny rozwój umysłowy mieści się w przedziale inteligencji niższej niż przeciętna. Rozwój poszczególnych funkcji poznawczych jest niecharmonijny. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny oraz spostrzegawczość. Wyżej wymienione zdolności kształtują się na poziomie wyższym niż przeciętny. Rozwój przeciętney przyjmują wiadomości oraz rozumienie norm i zasad społecznych. Nie znacznie obniżone są umiejętność organizowania materiału wzrokowego w większe całości rozumowanie arytmetyczne oraz wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna Deficyty występują w orientacji przestrzennej trwałość pamięci werbalnej zdolnościach językowych (werbalizowanie definiowanie) i zdolnościach do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie)

Odpowiedni wynik testu inteligencji tzn. min. przeciętny wynik to kryterium diagnostyczne dysleksji. Może być tak że objawy zgadzają się z objawami dysleksji ale wynikają one z innych przyczyn niż dysleksja w tym przypadku. Wymagane jest dostosowanie metod i warunków pracy do indywidualnych potrzeb ucznia . Opis testu pokazuje, że jak najbardziej dziecko będzie mieć trudności w nauce wymaga więc dodatkowego wsparcia i pracy zarówno w domu jak i na terenie szkoły usprawniania obniżonych i zaburzonych funkcji.

mgr Izabela Lewandowska
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.