Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja stomatologiczna (opis) • Od 70 zł
Konsultacja stomatologiczna dzieci (opis) • Od 70 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • Od 70 zł
Konsultacja stomatologiczna dzieci (opis) • Od 70 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
15 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
AC
Przyszłam do pani Jadwigi z niesamowitym bólem zęba, zostałam umówiona na godzinę 17:10 tego samego dnia więc było to przyjście "z marszu", nie poszłam tego dnia do pracy z powodu bólu a od 3 dni byłam na silnych lekach przeciwbólowych, niestety pani Jadwiga odmówiła mi wystawienia zwolnienia lekarskiego co poparła faktem, że przyszłam do niej "wieczorem" oraz, że nie mam spuchniętej twarzy z bólu. Pani Jadwiga zatruła mi zęba metodą, której nie stosował inny lekarz innym zębie i pomimo znieczulenia w dwóch miejscach wyszłam z okropnym bólem zahaczającym o omdlenie. Na pytanie czy to powinno aż tak boleć spotkałam się z obojętną odpowiedzią, że na pewno aż tak nie boli. Dopiero po 4 godzinie od zabiegu, 2x Nimesilu, 2x Ketonalu oraz tabletkach z kodeiną ból zmalał. Jestem bardzo zawiedziona postawą i brakiem empatii tego lekarza.
Aleksandra
Pani jest bardzo doświadczona i profesjonalna, leczenie jest skuteczne i solidne. Ząb nie boli, nic się nie babrze.
Małgorzata
Wizyta przebiegła w spokojnej atmosferze, wszystko zostało dokładnie wyjaśnione. Jestem bardzo zadowolona z wizyty.
Ania
Każda wizyta przebiega w bardzo miłej i spokojnej atmosferze. Serdecznie polecam Panią Doktor!
Pacjent
Skuteczna diagnoza i leczenie, przy tym miła atmosfera. Od razu uzyskałam informacje o kosztach usługi i leczeniu.
Marcin Sarwiński
Przemiła Pani doktor, obejrzała każdy ząb dokładnie,do tego panuje przyjazna atmosfera ,oby więcej takich lekarzy
Aga
Pełen profesjonalizm. Pani Doktor przedstawiła całościowy plan leczenia, pełen kosztorys. Wszystko odbywa się w miłej atmosferze, punktualnie i bez pośpiechu. Po pierwszej wizycie jestem bardzo zadowolona, a dr Rybacka, oprócz profesjonalizmu, jest sympatyczna i komunikatywna. Zdecydowanie polecam!!
Anna N.
Chodzą z moją córeczką do Pani Stomatolog i uważam, iż ma bardzo dobre podejście do dzieci. Moja córeczka bardzo ją lubi:). Polecam
Marta P.
Leczę się u Pani doktor od kilkunastu lat i zawsze podaje cenę przed wykonaniem jakiegokolwiek zabiegu lub wypełnienia jest to bardzo dobry specjalista
Marta
Umówiłam wizytę u Pani doktor ze względu na dobre opinie, które przeczytałam na tym portalu. Zawiodłam się! Po badaniu stomatologicznym okazało się, że mam ok. 5 ubytków. Od razu zdecydowałam się na leczenie jednego z nich. Niestety bajońska sumą jaką zapłaciłam skłoniła mnie do wyboru konkurencyjnej placówki w celu leczenia pozostałych ubytków. Jakież było moje zdziwienie kiedy 4 dni po wizycie u dr Rybackiej, inny stomatolog poinformował mnie, że w tym samym zębie jest bardzo duży ubytek! Nie wierzyłam w to co słyszę. Nie ma tu mowy o błędzie, ponieważ lekarz pokazał mi ubytek na kamerce. W związku z tym 220 zł, które zapłaciłam za "leczenie" u dr Rybackiej zostało zmarnowane. Najgorsze jest to, że gdyby to był na tamten dzień moj jedyny ubytek żyłabym w nieświadomości pewnie do czasu, kiedy ból zęba dałby o sobie znać a mnie pozostałoby jedynie leczenie kanałowe. Niestety odradzam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Jadwiga Rybacka?Jadwiga Rybacka to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Jadwiga Rybacka oferuje usługi takie jak: konsultacja protetyczna, Konsultacja stomatologiczna, konsultacja stomatologiczna dzieci.
-
Gdzie Jadwiga Rybacka ma swój gabinet?Jadwiga Rybacka przyjmuje pod adresem:
- Piołunowa 32 Gdynia
- Porębskiego 9 Gdynia
- Morska 127 Gdynia
-
Czy Jadwiga Rybacka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Jadwiga Rybacka nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Jadwiga Rybacka?Języki, których używa Jadwiga Rybacka to polski.
-
Jak Jadwiga Rybacka umawia wizyty?Jadwiga Rybacka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Jadwiga Rybacka?Jadwiga Rybacka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jadwiga Rybacka: co mówią pacjenci?15 osób dodało swoją opinię. Jadwiga Rybacka ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Jadwiga Rybacka?Jadwiga Rybacka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.